Kupiłem w jednym z supermarketów budowlanych uszczelkę do jakiś sanitariatów - niestety była za gruba, ale za pomocą papieru ściernego zmniejszyłem jej grubość o połowę i podpasowało. Tak już mam szczelne. Jeszcze jeden z wężyków przelewowych lekko się poci, ale już paliwo się nie cofa. Wężyk wymieniłem na nowy, dalej to samo, czyli pocenie. Nasunąłem go do końca, ile się dało i chyba jest spokój.tomek08 pisze:Witam, musisz pod pasować ten o-ring, jedziesz do jakiegoś motoryzacyjnego, albo nawet z częściami do ciężarówek, tłumaczysz o co ci chodzi i tyle, albo cały ten zaworek nr 4trzeba będzie, jak nie dorwiesz o-ringu.
Pozdrawiam.
I teraz najciekawsze - po uszczelnieniu układu paliwowego świece zaczęły grzać jak należy, czyli na zimnym silniku grzeje jakieś 7-8 sek w temperaturze 15 stopni, a nie jak było wcześniej 30 sekund w tej samej temperaturze otoczenia. Ktoś mi wyjaśni dlaczego tak się stało?