Dziwne piski i spadek mocy silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- JenoBabinicz
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 13:48
- Lokalizacja: KARCZMISKA
Dziwne piski i spadek mocy silnika
To nie tytuł taniego filmidła klasy C- TO ŻYCIE! Witam, piszę i proszę o opinie bo sam nie potrafię dojść istoty problemu. Sprawa przedstawia się następująco. Jest sucho, auto jedzie ok, pada deszcz, kałuże ogólnie mokro= dziwne zachowanie silnika. Cyklicznie mniej więcej co 30 sek słychać wtedy piski około 1sek. W momencie pisku jest przyhamowanie silnika (wyczuwalny spadek mocy), i przygasają światła. Po chwili wszystko jest ok aż do następnego pisku. Trywialnie to opisałem ale mam nadzieję że taki jest właśnie problem;)
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Dziwne Piski i Spadek mocy silnika
pasek wielorowkowy się ślizga Załóż osłonę pod silnik...ewentualnie wymień pasek
- JenoBabinicz
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 13:48
- Lokalizacja: KARCZMISKA
Dziwne piski i spadek mocy silnika
tak mi się wydawało tylko nie mogłem doszukać się związku między tym paskiem a spadkiem mocy silnika
Dziwne piski i spadek mocy silnika
otóż to, to nie ma żadnego powiązania. ten golf to diesel czy benzyna?
Dziwne piski i spadek mocy silnika
zaraz - skoro przyczyną jest wjechanie w kałuże to coś ulega zamoczeniu co zaczyna stawiać opór - są tylko 3 elementy - 1. alternator 2. pompa wspomy. 3. kompresor klimy - sprzęgiełko. Spryskiwacz w łapę i na odpalonym aucie pryskaj najpierw po kompresorze a potem po alternatorze - jak się pojawi problem z piskiem to wiesz że coś z alternatorem nie halo lub ze sprzegiełkiem kompresora
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Dziwne piski i spadek mocy silnika
ale gdyby łożyska na alternatorze padały, odzywały by się także na sucho. początkowo pomyślałem o czujniku położenia wału. być może kostka jest słabo wpięta. piszczenie swoją drogą a to swoją, gdy dostaje się do niej wilgoć mogą się pojawić takie problemy
Dziwne piski i spadek mocy silnika
wolisz dyskutować zamiast sprawdzić to twój problem - skoro wtyczka to polej ją wodą - nie rozumiem - wiesz że przyczyna woda chlapiąca na coś i zamiast sprawdzić to chcesz żeby ktoś palcem wskazał
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- JenoBabinicz
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 13:48
- Lokalizacja: KARCZMISKA
Dziwne piski i spadek mocy silnika
Odświeżam, bo miałem trochę czasu żeby zająć się autem.
Jak grg474, radził wlazłem w kanał i porządnie spryskałem rolkę i pasek wielorowkowy przy kompresorze i trochę wyżej przy alternatorze.
Efekt? - żaden, potrzymałem z minutę na obrotach, też jak na złość żadnych pisków. Nadal nie wiem w czym problem. Czy to znaczy że mogę wykluczyć pasek wielorowkowy?
Jak grg474, radził wlazłem w kanał i porządnie spryskałem rolkę i pasek wielorowkowy przy kompresorze i trochę wyżej przy alternatorze.
Efekt? - żaden, potrzymałem z minutę na obrotach, też jak na złość żadnych pisków. Nadal nie wiem w czym problem. Czy to znaczy że mogę wykluczyć pasek wielorowkowy?
Diesel, jeśli nie ma powiązania dlaczego piski i spadek mocy oraz przygasanie świateł występuje jednocześnie,ehhotóż to, to nie ma żadnego powiązania. ten golf to diesel czy benzyna?
- JenoBabinicz
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 13:48
- Lokalizacja: KARCZMISKA
Dziwne piski i spadek mocy silnika
Wszedłem na forum po dłuższej nieobecności.
Problem jakiś czas temu rozwiązałem wymieniając koło pasowe które to jak się okazało rozwarstwiło się. Pasek wielorowkowy ślizgał się i cyklicznie łapał, przez to problemy o których pisałem.
Pzdr
Problem jakiś czas temu rozwiązałem wymieniając koło pasowe które to jak się okazało rozwarstwiło się. Pasek wielorowkowy ślizgał się i cyklicznie łapał, przez to problemy o których pisałem.
Pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 27 gości