wysokie obroty na biegu jałowym golf III
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
wysokie obroty na biegu jałowym golf III
Panowie proszę o pomoc...Od pewnego czasu szaleją mi obroty. Na zimnym silniku jest ok ale po przejechaniu 8 km nieraz mniej obroty na biegu jałowym trzymają się w granicach 2 tysięcy, wciskam sprzeglo a one w gore do dwoch tysiecy i tak sie trzymaja....Dzieje się tak na gazie . Na benzynie auto tylko pali ale nie chodzi(mam założony reset od stacyjki)...Co to może być ? proszę o porady gdyż naprawdę opadam z sil a jazda z wyjącym silnikiem jest tragiczna
wysokie obroty na biegu jałowym golf III
Silniczek krokowy. Nie kupuj zamiennika, znajdz uzywke boscha za max 100zl znajdziesz
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wysokie obroty na biegu jałowym golf III
powiedzmy na jakieś 30 procent. Szczelność podstawy, błędy nałapane przez sterownik - to się zdarza najczęściej - co znaczy reset od stacyjki, założenie resetu sterownika silnika czyli zastąpienie w nim plusa stałego plusem po zapłonie przecież nie uniemożliwa normalnej jazdy na benzynie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
Re: wysokie obroty na biegu jałowym golf III
Wiec od czego zacząć?Paweł Marek pisze:powiedzmy na jakieś 30 procent. Szczelność podstawy, błędy nałapane przez sterownik - to się zdarza najczęściej - co znaczy reset od stacyjki, założenie resetu sterownika silnika czyli zastąpienie w nim plusa stałego plusem po zapłonie przecież nie uniemożliwa normalnej jazdy na benzynie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wysokie obroty na biegu jałowym golf III
dalej nie wiem co znaczy reset od stacyjki. Trzeba reset 1 x wykonać na próbę jeśli nie masz tego resetu na stałe założonego, a podstawę sprawdzasz pryskając dezodorantem po niej i chwilowy wzrost obrotów oznacza dziurę, podobnie ruszanie całym zespołem wtryskowym na odpalonym silniku może wykazać lewe powietrze.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- piotrek.radom
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
- Lokalizacja: Radom
wysokie obroty na biegu jałowym golf III
Wytarte ścieżki czujnika położenia przepustnicy. miałem to samo. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości