golf pierburg szarpanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
golf pierburg szarpanie
witam. wiem, że tu dużo tematów o pierburgach, ale ja mam inny chyba bardziej odosobniony problem,
golf podczas jazdy na benzynie chodzi przez pewien czas normalnie, jednak za chwile zaczyna się dławić i silnik zaczyna gasnąć,
sytuacja ma miejsce gdy trzymam gaz lub mocniej przyspieszam i od razu wcisnę sprzęgło, wtedy obroty spadają wręcz do zera, gdy hamuję biegami silnik chodzi normalnie, i dlatego czasem są problemy z porannym odpaleniem, mimo że wszelkie możliwe w tym aucie ssanie po prostu nie działa, czuć jak silnik wibruje traci moc i gaśnie, odpala jednak tak jakby był zalany albo łapał lewe powietrze,filtry kopułka, palec, przewody i świece zmienione,
golf II 1.8 pierburg 2E2 1984 r. + LPG
golf podczas jazdy na benzynie chodzi przez pewien czas normalnie, jednak za chwile zaczyna się dławić i silnik zaczyna gasnąć,
sytuacja ma miejsce gdy trzymam gaz lub mocniej przyspieszam i od razu wcisnę sprzęgło, wtedy obroty spadają wręcz do zera, gdy hamuję biegami silnik chodzi normalnie, i dlatego czasem są problemy z porannym odpaleniem, mimo że wszelkie możliwe w tym aucie ssanie po prostu nie działa, czuć jak silnik wibruje traci moc i gaśnie, odpala jednak tak jakby był zalany albo łapał lewe powietrze,filtry kopułka, palec, przewody i świece zmienione,
golf II 1.8 pierburg 2E2 1984 r. + LPG
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
golf pierburg szarpanie
Ale do najczęściej opisywanych problemów jakoś się ustosunkuj, przecież nie jesteś nowicjuszem. A opis twojej awarii jest jednym z najczęściej spotykanych Czyli szczelność podstawki i podciśnień oraz pęknięta membrana zaworu wzbogacania na początek.carljohnson pisze:dużo tematów o pierburgach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
golf pierburg szarpanie
jest częsty jeśli silnik ciągle przerywa, a on przez pare minut chodzi normalnie by potem przez parę minut przerywać,
zawór wzbogacania mieszanki jest nowy zakupiony z allegro:P
a pompa paliwa wchodzi w grę?
zawór wzbogacania mieszanki jest nowy zakupiony z allegro:P
a pompa paliwa wchodzi w grę?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
golf pierburg szarpanie
carljohnson, póki co to trochę ogarnij opis problemu, pytasz w tym dziale wyraźnie pisząc że problem jest na benzynie, a na dziale LPG piszesz o tym samym problemie. Usuwam tamten temat, opisz wszystko jeszcze raz w tym temacie z wyszczególnieniem różnic na obu paliwach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
golf pierburg szarpanie
no więc sprawa wygląda tak:
golf 1.8 pierburg 2E2 + LPG 1984 r.
ciężko odpala na benzynie ze względu na nie działające ssanie, gdy się rozgrzeje chodzi prawie normalnie na benzynie poza jednym mankamentem, gdy się przegazuje lub natychmiast wciśnie sprzęgło, silnik trzęsie, gaśnie, potem jak się odpali to obroty jałowe w normie i wszystko wraca do normy, i tak w kółko, czuć że silnik jest jakby dławiony, robiłem próbę i na gazie leciał 160 km/h a na benzynie niecałe 156 km/h. zawór wzbogacania mieszanki nowy, kable, przewody, świece, kopułka , palec, filtr paliwa i powietrza nowy, teraz czy to pompa paliwa nawala? pływak się wiesza? syf w zbiorniku? czy zawór elektromagnetyczny od benzyny się wiesza?
na lpg chodzi normalnie , lecz gdy sobie jadę np. na drugim biegu bez gazu i chcę przyspieszyć czuć mocne szarpanie do pewnego momentu ok. 2500 tys obr, potem już normalnie płynnie przyspiesza aż do 6500 tys obr. wtedy zaczyna go dławić
chyba teraz napisałem w miarę czytelnie
golf 1.8 pierburg 2E2 + LPG 1984 r.
ciężko odpala na benzynie ze względu na nie działające ssanie, gdy się rozgrzeje chodzi prawie normalnie na benzynie poza jednym mankamentem, gdy się przegazuje lub natychmiast wciśnie sprzęgło, silnik trzęsie, gaśnie, potem jak się odpali to obroty jałowe w normie i wszystko wraca do normy, i tak w kółko, czuć że silnik jest jakby dławiony, robiłem próbę i na gazie leciał 160 km/h a na benzynie niecałe 156 km/h. zawór wzbogacania mieszanki nowy, kable, przewody, świece, kopułka , palec, filtr paliwa i powietrza nowy, teraz czy to pompa paliwa nawala? pływak się wiesza? syf w zbiorniku? czy zawór elektromagnetyczny od benzyny się wiesza?
na lpg chodzi normalnie , lecz gdy sobie jadę np. na drugim biegu bez gazu i chcę przyspieszyć czuć mocne szarpanie do pewnego momentu ok. 2500 tys obr, potem już normalnie płynnie przyspiesza aż do 6500 tys obr. wtedy zaczyna go dławić
chyba teraz napisałem w miarę czytelnie
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
golf pierburg szarpanie
też miałem takie objawy auto mi skakało jak żaba na pierwszym biegu ciężko się zbierało,zauważyłem ze w aparacie zapłonowym miałem luz na czpieniu co zakłada się palec od kopułki,wymieniłem ze szrotu i jak reka odjąć,możesz sprawdzić nic nie zaszkodzi.pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości