Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Baryla, Nie skumałem
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
fmic.pl
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Graty już praktycznie skompletowane ale mam jeszcze jedno pytanie: czy to będzie jakiś problem jeśli rurki mają fi50 (zewnętrzna) a kolanka silikonowe fi 51 wewn. ?
Nie udało mi się znaleźć silikonów fi 50 a ktoś podpowiedział, że to nie powinien być problem. Robiłem przymiarki i kolanko wchodzi lekko na rurkę. Zaznaczam, że mam napawane "kropki" na końcach rurek.
Nie udało mi się znaleźć silikonów fi 50 a ktoś podpowiedział, że to nie powinien być problem. Robiłem przymiarki i kolanko wchodzi lekko na rurkę. Zaznaczam, że mam napawane "kropki" na końcach rurek.
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, jeśli masz na spawane kropki, skręć doprze opaskami i będzie ok.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Kiepsko, dlaczego nie zrobiłeś ICka z wejściem i wyjściem po tej samej stronie??Ral1n pisze:Tak wyszło u mnie.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
toffic,
Nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Nie znam się na tym. Takie były warunki do zamontowania IC (trzeba było go przycinać jeszcze o 2 człony) i poprowadzenia rur. Poza tym wydaje mi się, że wlot i wylot z tej samej strony nie jest najlepszym rozwiązaniem ale nie podeprę tego żadnymi dowodami, uprzedzam od razu. Kłóci mi się to bardzo mocno z przepływem powietrza tym bardziej, że od turbo do IC mam mniejsze fi, niż od IC do kolektora i to o dużo! Wydech też mam zrobiony bez downpipe'u - całość 2,75".
Pozdrawiam.
EDIT: Gwoli ścisłości, całość wykonał Przemek, z Przemo Car.
Nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Nie znam się na tym. Takie były warunki do zamontowania IC (trzeba było go przycinać jeszcze o 2 człony) i poprowadzenia rur. Poza tym wydaje mi się, że wlot i wylot z tej samej strony nie jest najlepszym rozwiązaniem ale nie podeprę tego żadnymi dowodami, uprzedzam od razu. Kłóci mi się to bardzo mocno z przepływem powietrza tym bardziej, że od turbo do IC mam mniejsze fi, niż od IC do kolektora i to o dużo! Wydech też mam zrobiony bez downpipe'u - całość 2,75".
Pozdrawiam.
EDIT: Gwoli ścisłości, całość wykonał Przemek, z Przemo Car.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Popatrz na długości rur, gdy wejście i wyjście jest z tej samej strony i zrozumieszRal1n pisze:Poza tym wydaje mi się, że wlot i wylot z tej samej strony nie jest najlepszym rozwiązaniem ale nie podeprę tego żadnymi dowodami, uprzedzam od razu
co to daje, bo nei rozumiemRal1n pisze:EDIT: Gwoli ścisłości, całość wykonał Przemek, z Przemo Car.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Dolot jest dłuższy to fakt, ale mimo wszystko - tak już zostanie.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
No teraz to poprawiać to chyba bezsens, chyba że wykowaca zrobi to za free w ramach reklamacji.Ral1n pisze:Dolot jest dłuższy to fakt, ale mimo wszystko - tak już zostanie.
P.S. takie rury mają jeszcze jedną wadę ale o tym się przekonasz ty/mechanik w przyszłości
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, gdzie kupię podstawkę czujnika ciśnienia doładowania ? czy można zastąpić to rurą z sharana który czujnik ma na rurze ? tylko jaka średnica jest tej rury, i czy pasuje tylko od TDi czy 1.8T ? Proponujecie inne rozwiązanie ?
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Ral1n, chłodnicę oleju masz sporą, czy aby nie za dużą ? Skąd ją dorwałeś ?
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Cześć Sztomel,Sztomel pisze:Ral1n, chłodnicę oleju masz sporą, czy aby nie za dużą ? Skąd ją dorwałeś ?
Hmmm... Przemek wszystko załatwiał - najprawdopodobniej z re5pect.pl
http://www.re5pect.pl/category/chlodnic ... zen-235-mm" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do rozmiaru - nie miałem okazji testować jeszcze bo auta nie zdążyłem jeszcze wystroić, ale z tego co mi wiadomo takie rozmiary są całkiem słuszne i nieprzesadzone. Mowa o Mocalu 235/16. Plater jest z termostatem, także nie powinno być problemu z nagrzaniem auta.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Ile oleju trzeba dolać do układu co by stan się zgadzał ?
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości