No to szczoteczki się docierają mam nadzieję, że pomogłem i uspokoiłem Twoje obawyPhoeniX pisze:Spostrzeżenie dzien przed przekładka licznika mssg1 wczesniej po nocy w garazu potrzebowała kontroleczka ponad 2 tysie obrotów żeby zgasła a dzisiaj tylko 1300 jest lekka poprawa natomiast co dziwne z tym żażeniem na postojówkach jest na drogowych zanika
Ładowanie i kontrolka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Ładowanie i kontrolka
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
- PhoeniX
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2167
- Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
- Lokalizacja: Bad Dirsdorf
- Auto: MK2 oraz MK4
- Silnik: 2xRP
Ładowanie i kontrolka
Nikt chyba nigdy nie uspokoi moich obaw w stosunku do tego auta Ono od roku jak je mam jest dla mnie wielka niewiadomoą ale bardzo dziękuje za pomoc
PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Re: Ładowanie i kontrolka
Ja tam ciągle słyszę jakieś "złe" odgłosy w moich samochodach mimo, że nigdy nie miałem żadnej awarii "gruzu" tylko sam z nudów coś robię i psuję
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
Ładowanie i kontrolka
Witam chyba ten temat będzie najbardziej odpowiedni mam problem:
Na jałowym na niskich obrotach tylko światła dzienne-diody napięcie to 14,04V przy wyższych obrotach wzrośnie do ~14,12.
Na jałowym przy wysokich obrotach z zapalonymi światłami drogowymi mam max 13,7V
Gdzie może leżeć problem?
Regulator wymieniony na starym jak i na nowym napięcia są prawie identyczne.
Po odpaleniu dioda akumulatora leciutko się rzarzy/mruga przez parę minut - widać tylko to w nocy
Na jałowym na niskich obrotach tylko światła dzienne-diody napięcie to 14,04V przy wyższych obrotach wzrośnie do ~14,12.
Na jałowym przy wysokich obrotach z zapalonymi światłami drogowymi mam max 13,7V
Gdzie może leżeć problem?
Regulator wymieniony na starym jak i na nowym napięcia są prawie identyczne.
Po odpaleniu dioda akumulatora leciutko się rzarzy/mruga przez parę minut - widać tylko to w nocy
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Ładowanie i kontrolka
pomoże ktoś?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- vwslawek
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 23:32
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Re: Ładowanie i kontrolka
Sprawdz kabel plusowy idący od altka do aku czy styki dobrze przewodząKejpi pisze:pomoże ktoś?
Miałem ten sam problem z lekko swiecaca dioda ładowania na wolnych. Zrób taki test, jak tylko dioda zacznie
swiecic włącz dmuchawe na maksa i zprawdz czy przestanie swiecić.
Mój nygus:
http://www.youtube.com/watch?v=3UyvHYt8 ... ure=colike
My Black Bitch ----->>: viewtopic.php?f=87&t=471613" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3UyvHYt8 ... ure=colike
My Black Bitch ----->>: viewtopic.php?f=87&t=471613" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ładowanie i kontrolka
powtórz pomiary na samym altku czyli mierz między jego obudową a kablem plusowym z niego wychodzącym, jeśli będą lepsze napięcia niż na klemach aku o więcej niż 0.15 Volta to altek jest słabo zmasowany, może mieć zaśniedziałe uchwyty , lub kiepska jest masa silnika- odkręć przeczyść zakręć i powinno się poprawić, jeśli mimo to napięcia będą niskie to altek do speca - albo szukaj opisów sprawdzania w necie, nie jest to taki całkiem proste może dotyczyć diod lub uzwojeń albo wytartego ślizgu pod szczotkami. Pytanie jeszcze czy coś to niskie napięcie złego powoduje , bo w sumie 13.7 - dramatu niema jeszcze.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ładowanie i kontrolka
pasek panowie nie naciągniety! slizga sie przerabiałem to 100 razy i włożyłem600zl w ladowania
Ładowanie i kontrolka
Dzisiaj dam znać jakie napięcia mam przy alternatorze.
I dopiero teraz zdałem sobie sprawę że Dioda od akumulatora nigdy się nie świeci no prócz odpalania auta. Nawet jak AKU nie ma siły ruszyć rozrusznika i odpalam na kable to dioda po odpaleniu gaśnie.
Paweł Marek~ może dramatu nie ma ale chciałbym odpalać autko bez kabli (AKU) dobry dałem wyładowany do berlingo i wujek w berlingo przejeździł na nim ponad tydzień i było wszystko OK
I dopiero teraz zdałem sobie sprawę że Dioda od akumulatora nigdy się nie świeci no prócz odpalania auta. Nawet jak AKU nie ma siły ruszyć rozrusznika i odpalam na kable to dioda po odpaleniu gaśnie.
Paweł Marek~ może dramatu nie ma ale chciałbym odpalać autko bez kabli (AKU) dobry dałem wyładowany do berlingo i wujek w berlingo przejeździł na nim ponad tydzień i było wszystko OK
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Ładowanie i kontrolka
dioda musi po odpaleniu zgasnąć po chwili.szczotki nie mają nic do tego ze docieraja sie.masz zwarcie w altku bo muwisz ze jarzy ci dioda!
Ładowanie i kontrolka
Aktualizacja:
Dioda żarzy się do 1000obr - wszystko wyłączone, silnik ciepły bo po 100km/h bez przystanku
zmalałem coś na antku a mianowicie regulator stary jak i nowy ma naniesione 14.1V czego nie 14.4v?
W tedy co dioda się żarzy czyli obr. 850-900 na akumulatorze jest 13,6-13,7V
Masę brałem od alternatora + z zacisku + akumulatora
No i chyba mam już walnięty akumulator do -2*C zapale bez problemu
Dioda żarzy się do 1000obr - wszystko wyłączone, silnik ciepły bo po 100km/h bez przystanku
zmalałem coś na antku a mianowicie regulator stary jak i nowy ma naniesione 14.1V czego nie 14.4v?
W tedy co dioda się żarzy czyli obr. 850-900 na akumulatorze jest 13,6-13,7V
Masę brałem od alternatora + z zacisku + akumulatora
No i chyba mam już walnięty akumulator do -2*C zapale bez problemu
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42
Ładowanie i kontrolka
Panowie miałem ten sam problem. Mianowicie po odpaleniu nie gasła mi kontrolka dopiero po przygazówce. Na jałowym w nocy widać jak się żarzy. Z tego co mi już podpowiadano należy sprawdzić czy mamy kabel od wzbudzania sprany. Idzie on od licznika do samego alternatora (kolor niebieski). Jeśli nigdzie nie jest przerwany (u mnie była taka biała kostka- w okolicach akumulatora na której był zanik), to należy wlutować opornik 50 omów w ten właśnie kabel. Ja tego nie zrobiłem i jeśli mamy sprawny regulator napięcia i wspomniany kabel od wzbudzania to w niczym ta kontrolka nie przeszkadza. Z tego co mi wyjaśniono to kontrolka nie pokazuje tego czy jest ładowanie czy go niema tylko chodzi o zrównanie się napięcia jakie wychodzi z alternatora do tego jakie wychodzi z akumulatora (jakoś tak). Reasumując jeśli mamy napięcie na aku powyżej 14V i ten kabel cały to wszystko jest w porządku.
Ładowanie i kontrolka
mi gaśnie od razu
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości