A wiec kupilem anglika 1.8 t aum caly samochód:
1.Tempomat - w 2.3 v5 mam tempomat i link na gaz, w angliku nie ma ale jest gaz na potencjometr wiec jak bedzie z przekładka aby wszystko działało?
2.ASR- w 2.3 mam ASR ale nie jest na przycisk tylko stały, czy moge przełożyc z 1.8 bo tam jest ten przycisk ?
3.co to jest ten dziwny jakby jakis zwór srebrny na tym zdjeciu oznaczony czerwoną strzałka,bo nigdzie sie z takim nie spotkalem w tych silnikach ????:

4.Dlaczego te cewki na tym zdjęciu poniżej sa zabezpieczone tymi przypałowymi łańcuszkami


5.Miałem doczynienia z silnikami AGU i ARZ zaden nie jechał tak jak ten AUM wszystkie te motory maja 150 koni,ale mój jedzie znacznie lepiej mimo ze przerywa ten zapłon,czy to jest spowodowane ze mam tą turbine k03s ?? czy może jest zrobiony jakis soft ? jak to sprawdzic?
6.Dlaczego u mnie w AUM słychac owiele głosniej turnine niz w AGU I ARZ ? a w dodatku owiele lepiej sie wkreca w obroty ? czy to tez moze byc spowodowane inna turbiną ?