Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
jabol79
- Ma gadane
- Posty: 208
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
- Lokalizacja: WPR
-
Kontakt:
Post
autor: jabol79 » śr sie 09, 2006 12:48
Mam takie pytanko,co ile trzeba wymieniać rozrząd w tym silniku?
-
frynas
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 12:30
- Lokalizacja: sieradz
-
Kontakt:
Post
autor: frynas » śr sie 09, 2006 13:44
jesli rozrządu pasek jest zamiennikiem to co 60tys km...a jesli oryginał to co 90tys km.....ale jeszcze popytaj bo nie jestem do konca pewien tych danych pozdro
frynas
-
czyś
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: czyś » śr sie 09, 2006 16:24
Fabryka we wszystkich Mk2 zaleca raczej 60 tysia.
Ale przebieg to jedno, drugie - wiek paska. Pasek powyżej 4-5 lat w praktyce należałoby zmienić bez względu na stan, co uczynię na jesieni mimo, że nie nabiłem przebiegu. Starzeje się, parcieje.
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » śr sie 09, 2006 16:51
Ja się spotkałem że każdy zamienik (czyli pasek i rolkę) trzeba wymieniać co 60 tyś. I też tak robię
Wydasz nie co więcej jak 200 zł a jak pęknie pasek to
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
ppoll27
- Forum Master
- Posty: 1269
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: ppoll27 » czw sie 10, 2006 09:13
w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca.
TDPower
-
zbyszegk
- GTI Edition
- Posty: 749
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
- Lokalizacja: BT
-
Kontakt:
Post
autor: zbyszegk » czw sie 10, 2006 10:05
ppoll27 pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca.
Ciekawe czy to prawda... z tym bezkolizyjnym... ale jakos nie chce mi sie narazie sprawdzać...
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 15:42
w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
Nie wiem mój kolega 1000 zł wydał jak mu zerwał się pasek w 1.6 PN
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
emgrala
- Ma gadane
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: emgrala » czw sie 10, 2006 15:47
vw_vandal pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
latwo sprawdzic:
przy wymianie paska zakrecic walkiem rozrzadu jak da rade to bezkolizyjny
jak jest opor (tlok zatrzyma sie na zaworze) to kolizyjny
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:16
emgrala, ja tam mam diesla i nawet nie chcem doprowadzić do sytuacji żeby mi się pasek zerwał tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
emgrala
- Ma gadane
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: emgrala » czw sie 10, 2006 16:23
vw_vandal pisze:tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny
a ja napisalem dla ciekawskich jak to mozna prost sprawdzic
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:26
emgrala, dobrze wiedzieć
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
misiek
- _
- Posty: 5821
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
- Lokalizacja: opolskie
-
Kontakt:
Post
autor: misiek » czw sie 10, 2006 17:41
ja ja u siebie wymieniałem pasek to została wymieniona jeszcze rolka napinająca i kółko z wałka rozrządu (ale tylko dlatego bo było zniszczone - nie ma konieczniści jego wymiany przy kazdej wymianie psaka), cena z pateriałami wyniosła 250 zł (nielicze kółka wałka), nastepną wymianę mam po 60 000 km
...
-
mosquitosound
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: mosquitosound » pt sie 11, 2006 10:36
panowie co tak drogo was to wychodzi ja jak wymieniałem to kupiłem napinacz ruvila i pasek gates(nie wiem czy nie pomieszałem coś w nazwach) ikoszta sa takie napinacz~50zł, pasek ~40zł + robocizna samemu
-
aqhr
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: aqhr » pt sie 11, 2006 10:46
mosquitosound pisze:panowie co tak drogo was to wychodzi
No właśnie co tak drogo ??? U mnie koszta były takie: napinacz - 45 zł. pasek - 35 zł. robocizna 40 zł. Razem - 120 zł.
misiek10111 pisze:nastepną wymianę mam po 60 000 km
No właśnie po 60 000 km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 280 gości