Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » czw gru 13, 2012 10:33

Opisujecie różnice zewnętrzne, a jak jest w środku i jak to co jest w środku wpływa na trwałość, na potencjał baryczny?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Adamm » czw gru 13, 2012 10:58

mteszl, roznice w wirnikach

rownie dobrze mozna zrobic hybryde na bazie Twojego turbo z wirnikami od ARLa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Detektor » czw gru 13, 2012 21:11

Adamm a czy VA i VB oprucz wirników nie mają większej muszli od zwykłej V ?


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Adamm » czw gru 13, 2012 21:30

ale muszel robiac hynryde sie roztacza, i starcza taka hyryda spokojnie tak samo jak turbo z ARLa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » czw gru 13, 2012 23:36

Panowie napiszcie o potencjale tych turbawek do ilu barów można w nich sprężać i jak to wpływa na trwałość



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Adamm » pt gru 14, 2012 03:26

1.65 maks bezpiecznie jesli dobrze zrobione to przetrwaja wiele :) zwlaszcza hybrydy, bo ori od ARLa mozna trafic na przewezanym walku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » pt gru 14, 2012 17:43

Zrobiłem jak radziliście, wyciąłem kata, fajnie słychać turbinę, ale najlepsze co potem, przyjechał koleś, żeby wycenić tego kata sprawdził numery i zapłacił mi za niego 600 złoty :shock: Teraz mam większy potencjał floty na manewr z turbą, ech ten mikołaj, te święta

Panowie to może ktoś z was chciałby się pozbyć szczelnej, dobrej, używanej, nieregenerowanej turbawki 1749VA lub VB
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2012 15:00 przez mteszl, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 144 gości