Rozrząd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jabol79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Rozrząd

Post autor: jabol79 » śr sie 09, 2006 12:48

Mam takie pytanko,co ile trzeba wymieniać rozrząd w tym silniku?



frynas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt cze 27, 2006 12:30
Lokalizacja: sieradz
Kontakt:

Post autor: frynas » śr sie 09, 2006 13:44

jesli rozrządu pasek jest zamiennikiem to co 60tys km...a jesli oryginał to co 90tys km.....ale jeszcze popytaj bo nie jestem do konca pewien tych danych pozdro


frynas

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sie 09, 2006 16:24

Fabryka we wszystkich Mk2 zaleca raczej 60 tysia.

Ale przebieg to jedno, drugie - wiek paska. Pasek powyżej 4-5 lat w praktyce należałoby zmienić bez względu na stan, co uczynię na jesieni mimo, że nie nabiłem przebiegu. Starzeje się, parcieje.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr sie 09, 2006 16:51

Ja się spotkałem że każdy zamienik (czyli pasek i rolkę) trzeba wymieniać co 60 tyś. I też tak robię :) Wydasz nie co więcej jak 200 zł a jak pęknie pasek to :kac:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw sie 10, 2006 09:13

w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca. :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » czw sie 10, 2006 10:05

ppoll27 pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca. :bigok:
Ciekawe czy to prawda... z tym bezkolizyjnym... ale jakos nie chce mi sie narazie sprawdzać...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 15:42

w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
Nie wiem mój kolega 1000 zł wydał jak mu zerwał się pasek w 1.6 PN


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » czw sie 10, 2006 15:47

vw_vandal pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
latwo sprawdzic:
przy wymianie paska zakrecic walkiem rozrzadu jak da rade to bezkolizyjny
jak jest opor (tlok zatrzyma sie na zaworze) to kolizyjny



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:16

emgrala, ja tam mam diesla i nawet nie chcem doprowadzić do sytuacji żeby mi się pasek zerwał tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » czw sie 10, 2006 16:23

vw_vandal pisze:tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny
a ja napisalem dla ciekawskich jak to mozna prost sprawdzic



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:26

emgrala, dobrze wiedzieć ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sie 10, 2006 17:41

ja ja u siebie wymieniałem pasek to została wymieniona jeszcze rolka napinająca i kółko z wałka rozrządu (ale tylko dlatego bo było zniszczone - nie ma konieczniści jego wymiany przy kazdej wymianie psaka), cena z pateriałami wyniosła 250 zł (nielicze kółka wałka), nastepną wymianę mam po 60 000 km


:-k ...

mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » pt sie 11, 2006 10:36

panowie co tak drogo was to wychodzi ja jak wymieniałem to kupiłem napinacz ruvila i pasek gates(nie wiem czy nie pomieszałem coś w nazwach) ikoszta sa takie napinacz~50zł, pasek ~40zł + robocizna samemu



aqhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
Lokalizacja: Radom

Post autor: aqhr » pt sie 11, 2006 10:46

mosquitosound pisze:panowie co tak drogo was to wychodzi
No właśnie co tak drogo ??? U mnie koszta były takie: napinacz - 45 zł. pasek - 35 zł. robocizna 40 zł. Razem - 120 zł. :wink:
misiek10111 pisze:nastepną wymianę mam po 60 000 km
No właśnie po 60 000 km.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 339 gości