Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
ręce człowiekowi opadają, niby taki zwykły silnik ale stawia opór,
mam problem po przekładce silnika z 1Y na 1Y (najpierw założyłem oryginalną pompę-ssanie na linkę itd...) - efekt taki że nie działały żadne zegary po odpaleniu (po odpaleniu wszystko się wyłącza)
Założyłem oryginalną pompę z starego silnika (pompa po regeneracji itd....)
Odpalił bez problemów, ale nadal zegary po odpaleniu padają,
vag podaje takie błędy:
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
Co to jest???????????? i czy to może być tego przyczyną?? jeśli nie to, to gdzie dalej szukać przyczyny???
Alternator podaje 14-14,3 V
mam problem po przekładce silnika z 1Y na 1Y (najpierw założyłem oryginalną pompę-ssanie na linkę itd...) - efekt taki że nie działały żadne zegary po odpaleniu (po odpaleniu wszystko się wyłącza)
Założyłem oryginalną pompę z starego silnika (pompa po regeneracji itd....)
Odpalił bez problemów, ale nadal zegary po odpaleniu padają,
vag podaje takie błędy:
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
Co to jest???????????? i czy to może być tego przyczyną?? jeśli nie to, to gdzie dalej szukać przyczyny???
Alternator podaje 14-14,3 V
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
Wydaje mi się że masz gdzieś zwarcie, tylko gdzie... musisz szukać, przejrzyj dokładnie instalacje na tyle na ile możesz i może znajdziesz przyczyne:)
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
I zapewne pojawia się kontrolka od grzania świec.Musisz podpiąć (lub dopiero wkręcić i podpiąć) czujnik między króćcami wtryskowymi.puchaty1988 pisze:1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
Jeśli się nie mylę,to jest to ustojstwo zaznaczone na czerwono.puchaty1988 pisze:1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
Nie pomyliłeś kabli? Może podpiąłeś ten od tego zaworu do bimetalu z tyłu (to na zielono)...
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
widzę że to ta sama pompa, możesz mi zrobić zdjęcie lub krótki opis pinów z tej dużej kostki(są ponumerowane)
który kabel gdzie idzie, myślę że mam dobrze podłączone.... a to zaznaczone u Ciebie na czerwono to chyba zawór odcinający paliwo coś typu zawór zwrotny...ale mogę się mylić.
który kabel gdzie idzie, myślę że mam dobrze podłączone.... a to zaznaczone u Ciebie na czerwono to chyba zawór odcinający paliwo coś typu zawór zwrotny...ale mogę się mylić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
teraz zmieniłem kable ten co był do czujnika w głowicy podłączyłem do czujnika oleju, wskazówki ożyły przy pracującym silniku, ale za to wskazówka od prędkościomierza zaczęła" tańczyć" na postoju, i mruga kontrolka oleju od czasu do czasu i ten piszczek z pod deski się odzywa,
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
mialem taka sama sytuacje i wyjąłem ten duzy sterownik 144 rozebralem go i lutownica poprawilem wszystkie luty i problem znikl .Spróbuj moze i u Ciebie pomoze.
indigo1975
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
chodzi o część w skrzynce bezpieczników oznaczona nr 144 ??
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
tak to taki najwiekszy przekaznik a wlasciwie sterownik
indigo1975
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
kolego a możesz mi powiedzieć jak podłączyć tą kostkę duża do pompy i silnika tzn. który kabel ma gdzie być podłączony, bo teraz to ja już tam nie wiem sam jak to ma być.
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
o ktorej kostce mowisz ? o tejduzej okraglej wtyczce? jaka miales pompe orginalnie? półelektroniczna czy czysto mechaniczna? bo jak nie masz sterownika 144 to ta półelekt.nie bedzie ci dobrze chodzic.Do tego zaznaczonego czujnika na czerwono ma byc zolty kabel a do tego na zielono zolto czarny ,do n-108 pod spodem pompy ida brazowy i brazowo czarny kabel a do czujnika miedzy wtryskami to nie pamietam bo wymienialem te kable bo byly przetarte.jutro bede mial czas to zobacze dokladnie gdzie jaki kabel wchodzi do wtyczki i ci opisze.
indigo1975
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
tak o tej okrągłej, założona jest oryginalna pompa ta pół elektroniczna, a n108 to ???
i jeszcze potrzebuje wiedzieć które przewody idą do czujnika temp. i olejowego.
vag mi pokazuje takie błędy
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
które to elementy na pompie???
i jeszcze potrzebuje wiedzieć które przewody idą do czujnika temp. i olejowego.
vag mi pokazuje takie błędy
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
które to elementy na pompie???
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
n-108 reguluje dynamiczny kąt wtrysku i znajduje sie pod spodem pompy n194 to ten zawor na górze pompy co dochodzi do niego zółty kabelek a G175 to ten czujnik co wchodzi miedzy rurkami od wtryskow jesli masz na nim brak sygnalu to masz zle zamienione przewody od tego czujnika.
indigo1975
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
w końcu ktoś coś mi konkretnie napisał dzięki wielkie, kable mogą być zamienione bo były lutowane itd...
Jeśli możesz to daj znać które mają iść do tych czujników co pisałem wcześniej.
Jeśli możesz to daj znać które mają iść do tych czujników co pisałem wcześniej.
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika
czujnik ktory jest w glowicy wchodzi na gorze wtyczki z lewej strony ,na gorze lecz po srodku wchodza kable od G175 tego miedzy rurkami pompy.jutro obejrze u mnie i powiem ci gdzie inne sa.napewno ten co z glowicy wychodzi nie moze byc z tym olejowym polaczony bo ten tez wchodzi we wtyczke ale w innym miejscu
indigo1975
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości