vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, samochód to VW Vento silnik poczciwy 1.8 monowtrysk o oznaczeniu ABS 90 KM. Silnik nierówno pracuje, nie wkręca na obroty, trzęsie się. Kolejne ściąganie fajek ze świec wykazało że 4 cylinder nie pracuje (skrajny po stronie sprzęgła). Pomiar kompresji ok 11 na każdym, wiec bez żadnych anomalii, następny krok podmian świec zapłonowych (iskra była na wszystkich, mimo to dla pewności zmiana), która nic nie pomogła. Na przewodach wysokiego napięcia przebicia nie ma (też podmieniane na inne wraz kopułką). Dodam jeszcze, że auto jest wyposażone w instalacje gazową, na której zachowuje się identycznie, niezależnie czy zimny, czy ciepły. Żadne odłączanie akumulatora, kasowanie błędów itd. nie pomaga (VAG też nic nie pokazuje). Samochód ewidentnie nie pracuje na jeden cylinder.
Pytanie co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, bo na chwilę obecną skończyły mi się pomysły?
Pytanie co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, bo na chwilę obecną skończyły mi się pomysły?
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
a sprawdź przewód od serwa czy jest szczelny kiedyś kolega tak miał ze dziwnie sie zachowywał dopiero bo wymianę przewodu pomogło
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Sprawdziłem wszystkie przewody podciśnieniowe, są ok. Zdjąłem pokrywę zaworów, też wszystko pracuje normalnie. Więc gdzie jest przyczyna, pomoże jeszcze ktoś?
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Jak jest zaworek od serwa to masz dziurkę zaślepioną?
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
sprawdź waz gumowy przy kolektorze ssącym który idzie od serwa na pewno ma dziurę ściągnij go i dokładnie go obejrzy
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Foruś, test ze ściąganiem jednej fajki jest niemiarodajny, ściągaj po dwie we wszystkich możliwych kombinacjach wtedy dopiero możesz wnioskować. I jak koledzy wyżej radzą szukaj dziury - może podstawa pod wtryskiem ją ma
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach, kompresja jest
Problem rozwiązany, tak jak pisałem dolot był szczelny, przyczyną okazała się pęknięta duża sprężyna zaworowa na zaworze wydechowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości