Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
Witam
posiadam vw bore 1,9 tdi na seryjnym zawieszeniu, chciałbym wrzucić nowe sprężyny żeby obniżyć budę o jakieś 3-4cm, ale nie che przesadzić z twardością,
A oprócz sprężyn przydało by się tez amorki wymienić czy ktoś może polecić jakiś fajny komplet , albo firmę. Który warto kupić. Ważne żeby nie zrobić z auta taczki
dzięki za info pozdro
posiadam vw bore 1,9 tdi na seryjnym zawieszeniu, chciałbym wrzucić nowe sprężyny żeby obniżyć budę o jakieś 3-4cm, ale nie che przesadzić z twardością,
A oprócz sprężyn przydało by się tez amorki wymienić czy ktoś może polecić jakiś fajny komplet , albo firmę. Który warto kupić. Ważne żeby nie zrobić z auta taczki
dzięki za info pozdro
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
Kup amorki nowe np b4 do tego sprężyny czerwonee H&R -35 lub Eibach Pro kit -30. Takie połączenie będzie o wiele lepsze niż komplet nowych MTS za kilka stów, wiem bo sam na początku miałem chinole a teraz HaeRy na b4
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
wg mnie seryjny amor jakim jest B4 to nie to do sprezyn obnizajacych... tez jezdzilem tak i mi si emega nie podobalo zreszta wiekszosc takich opinii jest na forum trzeba poczytac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
Dokładnie, jak już to b6. B4 to jak seria z twardymi sprężynami czyli lipa.MAPET pisze:wg mnie seryjny amor jakim jest B4 to nie to do sprezyn obnizajacych... tez jezdzilem tak i mi si emega nie podobalo zreszta wiekszosc takich opinii jest na forum trzeba poczytac
Jak chcesz alterntywy dla Bilsteina to będę miał na sprzedaż używany kit Koni Sporta z regulacją twardości. Obniża -35 a Ty sam sobie ustawiasz twardość (przód w dowolnej chwili, tył po demontażu amorków). Od trochę twardszej serii do twardości delikatnego zawieszenia gwintowanego (ale nie taczki). Idealna opcja spełniająca Twoje wymagania. Nowy kosztuje ok. 2700, używany u mnie będzie dużo tańszy.
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
MAPET, a jaki amorek polecil bys do springow Weitec -30mm? Zalozylem KYB gazowe i w sumie zadowolony jestem, bo jest sztywno, ale nie ma betonu.
Z kolei sasiad do Bory kombi tez szuka czegos pod springi Eibacha -30mm, ale mowi, ze w moim jest mu ciut za sztywno. Jezdzil wczesniej na H&R -35mm z seryjnym amorkiem olejowym, ale nie wiem czy to jest dobre poloaczenie. Czy amor seryjny olejowy bylby bardziej komfortowy? Jak z jego zywotnoscia przy takim obnizeniu? Czy w tym wypadku komfort zalezy bardziej od sprezyny czy amortyzatora?
Z kolei sasiad do Bory kombi tez szuka czegos pod springi Eibacha -30mm, ale mowi, ze w moim jest mu ciut za sztywno. Jezdzil wczesniej na H&R -35mm z seryjnym amorkiem olejowym, ale nie wiem czy to jest dobre poloaczenie. Czy amor seryjny olejowy bylby bardziej komfortowy? Jak z jego zywotnoscia przy takim obnizeniu? Czy w tym wypadku komfort zalezy bardziej od sprezyny czy amortyzatora?
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
zgadzam sięMAPET pisze:ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Re: Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
Sportowych nie szukalem, bo mialem gazowki KYB w bdb cenie, a one chyba tez nie sa najgorszym rozwiazaniem pod lekka glebe.MAPET pisze:ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30
Ktos sie wypowie czy ma porownanie komfortu miedzy Weitec -30mm a Eibach -30mm czy H&R -35mm?
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??
ja polecam zestaw amorki MTS i springi Eibach -30, fajnie się na tym lata i wygląd też wmiare. Nie polecam za to zakładać eibachów na ori amorków-będzie bując jak na statku :/ przerabiałem ten temat i szybko zakupiłem amorki MTS u kolegi Mapeta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości