Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » sob gru 08, 2012 14:53
			
			
			
			
			Witam, po ostatniej wymianie oleju (5W-40) zauważyłem, że w tym miejscach (na foto) coraz bardziej zaczyna się zbierać olej. Zawsze było tam zatłuszczone, ale teraz to już jest duży wyciek. Wydaję mi się, że do wymiany uszczelka pod misę olejową, ale nie jestem pewny. Proszę o pomoc. Jakiej firmy uszczelkę kupić, czy wystarczy silikon wysokotemperaturowy ?  Oto zdjęcia:
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » sob gru 08, 2012 19:37
			
			
			
			
			nie wiem czy wiesz ale to jest rant bloku a olej z miski raczej do gory nie leci
miska jest fabrycznie tylko na silikonie (nie ma uszczelki jako takiej)
tam moze olej zbierac sie spod czujnika polezenia walu, lub spod podstawy filtra oleju
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » ndz gru 09, 2012 01:43
			
			
			
			
			Adamm pisze:nie wiem czy wiesz ale to jest rant bloku a olej z miski raczej do gory nie leci
miska jest fabrycznie tylko na silikonie (nie ma uszczelki jako takiej)
tam moze olej zbierac sie spod czujnika polezenia walu, lub spod podstawy filtra oleju
Wokół czujnika wału jest sucho. Olej znajduje się niżej czujnika, osadza się na misie olejowej i wchodzi na blok. Wydaje mi się że to jest miejsce połączenia miski olejowej z blokiem silnika.
Na tym zdjęciu zaznaczone jest dokładnie miejsce wycieku.

					Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2014 10:31 przez 
bati1986, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » ndz gru 09, 2012 09:30
			
			
			
			
			bati1986 pisze:Wydaje mi się że to jest miejsce połączenia miski olejowej z blokiem silnika.
W takim razie miska w dół,oczyścić i odtłuścić jej krawędzie oraz bloku i zastosować 
Dirko http://moto.allegro.pl/dirko-masa-uszcz ... 90916.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » ndz gru 09, 2012 12:04
			
			
			
			
			Michał_1977 pisze:bati1986, a widzisz w zastosowaniu tych uszczelek swój silnik? Ja nie widzę 

 
Faktycznie, nie dopatrzylem dokłądnie  

 . W tytule pisało golf 4 i po tym się zasugerowałem. Dzięki wielkie 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz gru 09, 2012 13:35
			
			
			
			
			bati1986, przeciez pisalem ze nie ma tam fabrycznie uszczelki 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » pn gru 10, 2012 00:22
			
			
			
			
			Adamm pisze:bati1986, przeciez pisalem ze nie ma tam fabrycznie uszczelki 

 
Oki. Dzięki 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » sob sty 12, 2013 14:00
			
			
			
			
			Czy może wie ktoś jak i czym dokręcić tą metalową rurkę bagnetu wychodzącą z bloku silnika z misy olejowej, ponieważ wydaję mi się wydobywać olej przez miejsce wkręcenia rurki w blok. Spod podstawy filtra oleju, czujnika halla ani misy oleju się nie wydobywa więc stawiam na rurkę bagnetu bo skąd więcej??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » ndz sty 13, 2013 10:01
			
			
			
			
			Podpowie ktoś ? 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								munior							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » ndz sty 13, 2013 20:05
			
			
			
			
			bati1986 pisze:Czy może wie ktoś jak i czym dokręcić tą metalową rurkę bagnetu wychodzącą z bloku silnika z misy olejowej
 Co prawda nigdy nie musiałem tego wyciągać ,ale rurka jest na wcisk  

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bati1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 57
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 09:28
- Lokalizacja: TBU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bati1986 » pn sty 14, 2013 11:48
			
			
			
			
			Jest jeszcze jedna opcja miejsca wycieku. To połączenie podstawy filtra oleju z blokiem silnika. Na początek spróbuję dokręcić podstawę filtra.
			
													
					Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2014 10:11 przez 
bati1986, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości