Golf IV 110km drży

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hubcioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 06, 2012 00:26

Golf IV 110km drży

Post autor: hubcioo » pt gru 07, 2012 10:06

Dźwięk oberwanych poduszek słyszałem nie raz, bo jeździ golfów sporo także miałem okazję nie raz to słyszec, sprawdzałem, u mnie poduszki są wszystkie ok. Nie ma jakich kolwiek dźwięków przy odpalaniu czy też gaszeniu (przepraszam, powinienem o tym napisac wcześniej), no i też druga sprawa, wiem, że kończący się dwumas można wyczuc pod pedałem wciskając go do połowy +-. U mnie, owszem jest lekka pulsacja, ale dosłownie delikatna, nie ma tragedii. I w sumie w dalszym ciągu nie wiem co mam robic, czy zrzucac skrzynię i sprawdzac czy go coś boli. Zauważyłem, że jak te drgania występują i wcisnę w tym czasie delikatnie sprzęgło to delikatnie lżej drży, ale mimo wszystko dalej dają o sobie znac (dzieje się tak na postoju na luzie, przy jeździe dojeżdzając do świateł nawet ze sprzęgłem, wali jak waliło)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf IV 110km drży

Post autor: Michał_1977 » pt gru 07, 2012 12:22

hubcioo pisze:Dźwięk oberwanych poduszek słyszałem nie raz
A gdzie ja napisałem,że muszą być oberwane? :chytry:
Chodzi mi o tanie poduchy-zamienniki,które słabo tłumią drgania silnika diesla.
hubcioo pisze:Nie ma jakich kolwiek dźwięków przy odpalaniu czy też gaszeniu
Dlatego też bardziej skupiłbym się na tym,jakie siedzą tam poduszki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hubcioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 06, 2012 00:26

Golf IV 110km drży

Post autor: hubcioo » pt gru 07, 2012 13:17

Sprawdzę i napiszę



hubcioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 06, 2012 00:26

Golf IV 110km drży

Post autor: hubcioo » pt gru 07, 2012 18:08

Nie mogłem znaleśc nazwy, ale widac, że są nowe, bo nie są mocno zabrudzone i te aluminium nie utlenione, możliwe ze poprzedni właściciel zmieniał.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf IV 110km drży

Post autor: Michał_1977 » pt gru 07, 2012 18:23

hubcioo pisze:możliwe ze poprzedni właściciel zmieniał.
Właśnie i żeby szkłem :ass: wytrzeć,to mógł założyć najtańsze,a teraz efekt jest jaki jest.
Moja siostra też kiedyś kazała mi założyć tanie...po tygodniu przyjechała,żeby założyć coś lepszego,bo zęby wylatują :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

hubcioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 06, 2012 00:26

Golf IV 110km drży

Post autor: hubcioo » pt gru 07, 2012 18:40

Nie wiem co mam robic właśnie, bo możliwe właśnie ze dwumasa siedzi. 310 tys mam org przebiegu, także możliwe ze tam nikt nie patrzał nawet, dopatrzyłem też na forum, że ludziom przy dwumasie zgrzytały biegi przy wbiciu, u mnie właśnie jest problem taki ze wstecznym, ze lubi zazgrzytac, i z tą jedynką co pisałem wcześniej, że cięzko wchodzi. Fakt faktem, że kupiłem już go z tymi drganiami także nie wiem... Może gośc szukał przyczyny, i wymienił te poduchy i dalej nic.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Golf IV 110km drży

Post autor: ciachotdi » pt gru 07, 2012 19:52

pewnie sprzedający dowiedział się ze czekają go koszty .podlicze tak szybko :
1450 kompletne sprz. Uszczelnicz 100 robota ok 400 stow czyli wszystko ok 2000 tys czyli 1/5 wartości auta. To jest tylko sprzeglo jakie wnioski



gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

Golf IV 110km drży

Post autor: gkliszcz » pt gru 07, 2012 20:29

ciacho840 pisze: pewnie sprzedający dowiedział się ze czekają go koszty .podlicze tak szybko :
1450 kompletne sprz. Uszczelnicz 100 robota ok 400 stow czyli wszystko ok 2000 tys czyli 1/5 wartości auta. To jest tylko sprzeglo jakie wnioski
Dokładnie tak jak mówisz szybka kalkulacja i decyzja sprzedaży z własnego doświadczenia wiem że ciężko jest kupić auto do którego nie trzeba wkładu zawsze coś się znajdzie.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Golf IV 110km drży

Post autor: krissMK4 » pt gru 07, 2012 20:33

hubcioo, To co opisujesz to typowa przypadłość niektórych AHF w tym mojego też , ratunkiem jest poprawka w programie ecu , jako eksperyment zaadaptowałem inne ecu z AHF zamienne z tym co miałem i problem znikł :)


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Golf IV 110km drży

Post autor: slawko333 » pt gru 07, 2012 20:50

a jesli auto po programie, i dalej drzy? ja bym powoli szukal zestawu jednomasa, i czekal cierpliwie az dwumas wyzionie ducha



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf IV 110km drży

Post autor: Michał_1977 » pt gru 07, 2012 20:58

Coście się tak tego koła dwumasowego czepili,jak pijany płotu?...
Jednym z oznak kończącego się dwumasa jest stukot przy odpalaniu/gaszeniu/zmianie biegów,a autor wątku pisze,że nic takiego nie występuje.Gdy występują wibracje przenoszone na budę,to długo po tym jak zaczęło stukać z tym,że stukot nie ustanie.
Co mu napiszecie,jak wpierniczy się w koszty po uszy za części i wymianę sprzęgła,a okaże się,że to jednak coś innego? No co?
Uppsss? Sorki? Stało się?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

Golf IV 110km drży

Post autor: gkliszcz » pt gru 07, 2012 21:20

Mój AHF delikatnie łapał wibracje przy gaszeniu, oraz gdy schodził z wysokich obrotów po wciśnięciu sprzęgła, delikatnie chodziły obroty,to co zrobiłem może nie było profesjonalne ale podpiąłem vag i zrobiłem adaptacje skrzyni na automat u mnie pomogło, dzisiaj z ciekawości wróciłem do opcji manualnej to powiem że różnica jest bardzo duża.No i pali dużo lepiej a też miałem problem z porannym rozruchem.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

hubcioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 06, 2012 00:26

Re: Golf IV 110km drży

Post autor: hubcioo » sob gru 08, 2012 06:18

krissMK4 pisze:hubcioo, To co opisujesz to typowa przypadłość niektórych AHF w tym mojego też , ratunkiem jest poprawka w programie ecu , jako eksperyment zaadaptowałem inne ecu z AHF zamienne z tym co miałem i problem znikł :)
mógłbyś opisac jakoś to jaśniej jeśli możesz ?



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Golf IV 110km drży

Post autor: krissMK4 » sob gru 08, 2012 10:42

hubcioo, mógłbym

no więc niektóre silniki 110km w mk4 mają taka bolączkę że , jak np dojeżdżasz do świateł i toczy się na jedynce to lub na luzie , zaczyna tak nierówno pracować , a jak stanie to wraca do normy , u mnie pomogła zmiana ecu na taki z takim samym numerem tylko rok młodszy z poprawionym softem :) i jak ręką odjął , ale slawko333, pisze ze masz auto po programie więc nie mam pojęcia co tu jest grane , i dodam ze wymieniłem dwumase w ślepo bo tak mi mechanik powiedział , zakończyło się na ciągu niecenzuralnych słów bo wywaliłem 1.2 k pln i nie pomogło jedyny plus że mam wymieniony olej w skrzyni , wiec tak jak pisałem wyrze u mnie pomogła zmiana ecu


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości