Golf IV 110km drży
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 110km drży
Dźwięk oberwanych poduszek słyszałem nie raz, bo jeździ golfów sporo także miałem okazję nie raz to słyszec, sprawdzałem, u mnie poduszki są wszystkie ok. Nie ma jakich kolwiek dźwięków przy odpalaniu czy też gaszeniu (przepraszam, powinienem o tym napisac wcześniej), no i też druga sprawa, wiem, że kończący się dwumas można wyczuc pod pedałem wciskając go do połowy +-. U mnie, owszem jest lekka pulsacja, ale dosłownie delikatna, nie ma tragedii. I w sumie w dalszym ciągu nie wiem co mam robic, czy zrzucac skrzynię i sprawdzac czy go coś boli. Zauważyłem, że jak te drgania występują i wcisnę w tym czasie delikatnie sprzęgło to delikatnie lżej drży, ale mimo wszystko dalej dają o sobie znac (dzieje się tak na postoju na luzie, przy jeździe dojeżdzając do świateł nawet ze sprzęgłem, wali jak waliło)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf IV 110km drży
A gdzie ja napisałem,że muszą być oberwane?hubcioo pisze:Dźwięk oberwanych poduszek słyszałem nie raz
Chodzi mi o tanie poduchy-zamienniki,które słabo tłumią drgania silnika diesla.
Dlatego też bardziej skupiłbym się na tym,jakie siedzą tam poduszki.hubcioo pisze:Nie ma jakich kolwiek dźwięków przy odpalaniu czy też gaszeniu
Golf IV 110km drży
Nie mogłem znaleśc nazwy, ale widac, że są nowe, bo nie są mocno zabrudzone i te aluminium nie utlenione, możliwe ze poprzedni właściciel zmieniał.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf IV 110km drży
Właśnie i żeby szkłem wytrzeć,to mógł założyć najtańsze,a teraz efekt jest jaki jest.hubcioo pisze:możliwe ze poprzedni właściciel zmieniał.
Moja siostra też kiedyś kazała mi założyć tanie...po tygodniu przyjechała,żeby założyć coś lepszego,bo zęby wylatują
Golf IV 110km drży
Nie wiem co mam robic właśnie, bo możliwe właśnie ze dwumasa siedzi. 310 tys mam org przebiegu, także możliwe ze tam nikt nie patrzał nawet, dopatrzyłem też na forum, że ludziom przy dwumasie zgrzytały biegi przy wbiciu, u mnie właśnie jest problem taki ze wstecznym, ze lubi zazgrzytac, i z tą jedynką co pisałem wcześniej, że cięzko wchodzi. Fakt faktem, że kupiłem już go z tymi drganiami także nie wiem... Może gośc szukał przyczyny, i wymienił te poduchy i dalej nic.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Golf IV 110km drży
pewnie sprzedający dowiedział się ze czekają go koszty .podlicze tak szybko :
1450 kompletne sprz. Uszczelnicz 100 robota ok 400 stow czyli wszystko ok 2000 tys czyli 1/5 wartości auta. To jest tylko sprzeglo jakie wnioski
1450 kompletne sprz. Uszczelnicz 100 robota ok 400 stow czyli wszystko ok 2000 tys czyli 1/5 wartości auta. To jest tylko sprzeglo jakie wnioski
Golf IV 110km drży
Dokładnie tak jak mówisz szybka kalkulacja i decyzja sprzedaży z własnego doświadczenia wiem że ciężko jest kupić auto do którego nie trzeba wkładu zawsze coś się znajdzie.ciacho840 pisze: pewnie sprzedający dowiedział się ze czekają go koszty .podlicze tak szybko :
1450 kompletne sprz. Uszczelnicz 100 robota ok 400 stow czyli wszystko ok 2000 tys czyli 1/5 wartości auta. To jest tylko sprzeglo jakie wnioski
Passat vr5 2.3 AZX 170ps
Golf IV 110km drży
hubcioo, To co opisujesz to typowa przypadłość niektórych AHF w tym mojego też , ratunkiem jest poprawka w programie ecu , jako eksperyment zaadaptowałem inne ecu z AHF zamienne z tym co miałem i problem znikł
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Golf IV 110km drży
a jesli auto po programie, i dalej drzy? ja bym powoli szukal zestawu jednomasa, i czekal cierpliwie az dwumas wyzionie ducha
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf IV 110km drży
Coście się tak tego koła dwumasowego czepili,jak pijany płotu?...
Jednym z oznak kończącego się dwumasa jest stukot przy odpalaniu/gaszeniu/zmianie biegów,a autor wątku pisze,że nic takiego nie występuje.Gdy występują wibracje przenoszone na budę,to długo po tym jak zaczęło stukać z tym,że stukot nie ustanie.
Co mu napiszecie,jak wpierniczy się w koszty po uszy za części i wymianę sprzęgła,a okaże się,że to jednak coś innego? No co?
Uppsss? Sorki? Stało się?
Jednym z oznak kończącego się dwumasa jest stukot przy odpalaniu/gaszeniu/zmianie biegów,a autor wątku pisze,że nic takiego nie występuje.Gdy występują wibracje przenoszone na budę,to długo po tym jak zaczęło stukać z tym,że stukot nie ustanie.
Co mu napiszecie,jak wpierniczy się w koszty po uszy za części i wymianę sprzęgła,a okaże się,że to jednak coś innego? No co?
Uppsss? Sorki? Stało się?
Golf IV 110km drży
Mój AHF delikatnie łapał wibracje przy gaszeniu, oraz gdy schodził z wysokich obrotów po wciśnięciu sprzęgła, delikatnie chodziły obroty,to co zrobiłem może nie było profesjonalne ale podpiąłem vag i zrobiłem adaptacje skrzyni na automat u mnie pomogło, dzisiaj z ciekawości wróciłem do opcji manualnej to powiem że różnica jest bardzo duża.No i pali dużo lepiej a też miałem problem z porannym rozruchem.
Passat vr5 2.3 AZX 170ps
Re: Golf IV 110km drży
mógłbyś opisac jakoś to jaśniej jeśli możesz ?krissMK4 pisze:hubcioo, To co opisujesz to typowa przypadłość niektórych AHF w tym mojego też , ratunkiem jest poprawka w programie ecu , jako eksperyment zaadaptowałem inne ecu z AHF zamienne z tym co miałem i problem znikł
Golf IV 110km drży
hubcioo, mógłbym
no więc niektóre silniki 110km w mk4 mają taka bolączkę że , jak np dojeżdżasz do świateł i toczy się na jedynce to lub na luzie , zaczyna tak nierówno pracować , a jak stanie to wraca do normy , u mnie pomogła zmiana ecu na taki z takim samym numerem tylko rok młodszy z poprawionym softem i jak ręką odjął , ale slawko333, pisze ze masz auto po programie więc nie mam pojęcia co tu jest grane , i dodam ze wymieniłem dwumase w ślepo bo tak mi mechanik powiedział , zakończyło się na ciągu niecenzuralnych słów bo wywaliłem 1.2 k pln i nie pomogło jedyny plus że mam wymieniony olej w skrzyni , wiec tak jak pisałem wyrze u mnie pomogła zmiana ecu
no więc niektóre silniki 110km w mk4 mają taka bolączkę że , jak np dojeżdżasz do świateł i toczy się na jedynce to lub na luzie , zaczyna tak nierówno pracować , a jak stanie to wraca do normy , u mnie pomogła zmiana ecu na taki z takim samym numerem tylko rok młodszy z poprawionym softem i jak ręką odjął , ale slawko333, pisze ze masz auto po programie więc nie mam pojęcia co tu jest grane , i dodam ze wymieniłem dwumase w ślepo bo tak mi mechanik powiedział , zakończyło się na ciągu niecenzuralnych słów bo wywaliłem 1.2 k pln i nie pomogło jedyny plus że mam wymieniony olej w skrzyni , wiec tak jak pisałem wyrze u mnie pomogła zmiana ecu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości