Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

Post autor: puchaty1988 » śr gru 05, 2012 22:52

Jestem w trakcie wymiany silnika (z 1Y na 1Y) oddałem swoją starą pompę na regeneracje (już wróciła) :
Nr. fabryczny 028 130 110 S
Nr. BOSCH 0460 484 101 ta z elektrycznym ssaniem
(dokładnie taka jak ta: http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 50168.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Założyłem ją do silnika z 1y ale tam była stara pompa z ssaniem na linkę itd..
Wszystkie znaki ustawione (na zamachowym, na wałku, na pompie)
czy to wymaga jeszcze jakichś ustawień?? opóźnień, przyśpieszeń zapłonu?? (regulacji na pompie kołem zębatym)
Jutro będę składał wszystko.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

Post autor: Michał_1977 » czw gru 06, 2012 10:44

puchaty1988 pisze:Założyłem ją do silnika z 1y ale tam była stara pompa z ssaniem na linkę itd..
Wytłumacz mi jak to zrobiłeś.
Przecież stara pompa była inna,tzn. miała inny mocowanie do wspornika.
puchaty1988 pisze:czy to wymaga jeszcze jakichś ustawień?? opóźnień, przyśpieszeń zapłonu?
Tak,korekta kąta wtrysku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

Post autor: puchaty1988 » czw gru 06, 2012 20:39

wspornik zmieniony, dziś odpaliłem, pali bardzo lekko.
Korekta kąta wtrysku VAG'iem?

a dwa to mam problem jeszcze taki że na zapłonie wszystkie wskaźniki mi działają (temp, paliwo) a jak już odpalę to nie wskazują nic.

I ma ktoś sposób na to jak ścisnąć ten regulator linki sprzęgła??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

Post autor: Michał_1977 » czw gru 06, 2012 20:49

puchaty1988 pisze:Korekta kąta wtrysku VAG'iem?
Nie ma takiej opcji. Tylko czujnik zegarowy.Wkręca się go w miejsce śruby między króćcami do przykręcania rurek wtryskowych.
puchaty1988 pisze:na zapłonie wszystkie wskaźniki mi działają (temp, paliwo) a jak już odpalę to nie wskazują nic.
Może świrować kostka stacyjki.
puchaty1988 pisze:ma ktoś sposób na to jak ścisnąć ten regulator linki sprzęgła??
Jedna osoba macha pedałem sprzęgła,a druga stojąc w kanale,za każdym razem za pomocą np. kombinerek wyciąga linkę do oporu z pancerza.Za którymś razem powinna wysnuć się więcej z pancerza.W tym momencie osoba u góry blokuje ją spinką,która jest przy lince.
Czasami nie da się już założyć ponownie jeśli zużyta i trzeba zmienić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie

Post autor: puchaty1988 » czw gru 06, 2012 21:03

dzięki bardzo za szybką odpowiedź, bo z tą linką to masakra:) jak się nie wie jak to zrobić.
a jeśli chodzi o zegar to muszę do kogoś podjechać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości