Jestem w trakcie wymiany silnika (z 1Y na 1Y) oddałem swoją starą pompę na regeneracje (już wróciła) :
Nr. fabryczny 028 130 110 S
Nr. BOSCH 0460 484 101 ta z elektrycznym ssaniem
(dokładnie taka jak ta: http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 50168.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Założyłem ją do silnika z 1y ale tam była stara pompa z ssaniem na linkę itd..
Wszystkie znaki ustawione (na zamachowym, na wałku, na pompie)
czy to wymaga jeszcze jakichś ustawień?? opóźnień, przyśpieszeń zapłonu?? (regulacji na pompie kołem zębatym)
Jutro będę składał wszystko.
Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie
Wytłumacz mi jak to zrobiłeś.puchaty1988 pisze:Założyłem ją do silnika z 1y ale tam była stara pompa z ssaniem na linkę itd..
Przecież stara pompa była inna,tzn. miała inny mocowanie do wspornika.
Tak,korekta kąta wtrysku.puchaty1988 pisze:czy to wymaga jeszcze jakichś ustawień?? opóźnień, przyśpieszeń zapłonu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie
wspornik zmieniony, dziś odpaliłem, pali bardzo lekko.
Korekta kąta wtrysku VAG'iem?
a dwa to mam problem jeszcze taki że na zapłonie wszystkie wskaźniki mi działają (temp, paliwo) a jak już odpalę to nie wskazują nic.
I ma ktoś sposób na to jak ścisnąć ten regulator linki sprzęgła??
Korekta kąta wtrysku VAG'iem?
a dwa to mam problem jeszcze taki że na zapłonie wszystkie wskaźniki mi działają (temp, paliwo) a jak już odpalę to nie wskazują nic.
I ma ktoś sposób na to jak ścisnąć ten regulator linki sprzęgła??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie
Nie ma takiej opcji. Tylko czujnik zegarowy.Wkręca się go w miejsce śruby między króćcami do przykręcania rurek wtryskowych.puchaty1988 pisze:Korekta kąta wtrysku VAG'iem?
Może świrować kostka stacyjki.puchaty1988 pisze:na zapłonie wszystkie wskaźniki mi działają (temp, paliwo) a jak już odpalę to nie wskazują nic.
Jedna osoba macha pedałem sprzęgła,a druga stojąc w kanale,za każdym razem za pomocą np. kombinerek wyciąga linkę do oporu z pancerza.Za którymś razem powinna wysnuć się więcej z pancerza.W tym momencie osoba u góry blokuje ją spinką,która jest przy lince.puchaty1988 pisze:ma ktoś sposób na to jak ścisnąć ten regulator linki sprzęgła??
Czasami nie da się już założyć ponownie jeśli zużyta i trzeba zmienić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11
Jak ustawić pompe w 1Y po wymianie
dzięki bardzo za szybką odpowiedź, bo z tą linką to masakra:) jak się nie wie jak to zrobić.
a jeśli chodzi o zegar to muszę do kogoś podjechać.
a jeśli chodzi o zegar to muszę do kogoś podjechać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości