Czy to Prawda ??????? Help

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 17:57

czyli najpierw sprawdzis wentylator (jak ?????) jezeli bedzie dzialal to musze wyminic czyjnik przy chlodnicy, oraz ten co jest odpowiedzialny za pokazywanie na desce ?????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » śr lut 09, 2005 18:29

WarMachine18 pisze:na nim sa takie :0280130214
To jest czujnik sterujący wtryskiem i ten kosztuje 300 PLN, a jakiego koloru jest ten czujnik bo np. czerwony to kosztuje 67 PLN, a niebieski 59. i one są umieszczone w takim plastikowym krućcu wychodzącym z bloku silnika.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 10, 2005 00:06

Sory że się wtrące,ale gzieś tu wyczytałem po drodze że jak spada temp.przyszybkiej jeździe poniżej połowy,to oznacza że termostat jest walnięty i spalanie rośnie,no i ja takie objawy zauważyłem,ale zastanawia mnie czy to ma tez miejsce jak się jeździ na gazie i czy czujnik temp.od sterowania wtryskiwaczami też ma jakieś znaczenie przy jeździe na gazie,a co najważniejsze jak te czujniki sprawdzić,czy jest jakas metoda?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 10, 2005 00:28

wentylator sprawdz w nastepujacy sposób, sprawd który przewód idzie od tego wyjścia z silnika co przewód górny do chłodnicy idzie, tam powinieneś mieć chyba 2 wtyki, jeden z nich powinien chyba do wentylatora isc, weż go wypnij, i zewrzyj te 2 styki co są wewnatrz aby zamknąć obwód napieciowy na wentylator, jak zakręci to ok, tylko neiwiem dokładnie czy w tej wtyczce są 2 czy 3 kabelki, zależy ile masz biegów w wentylatorze, ale poradzisz sobie chyba, sprawdz na którym jest napiecie, albo masa.
albo poprostu wypnij chłodnice na innej złaczce i podepnij pod 12:)
pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 11:01

dzisiaj zrobie zdiecia tych czujnikow i dam na forum to powiecie mi ile co kosztuje bo juz sam nic niewiem


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 11:02

i co od czego jest


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 14:15

dzisiaj bylem jeszcze raz u mechaniora, Powiedcie mi czy moze byc to prawda ze przec czujnik TERMICZNY mam za duze spalanie BP. bo koles powiedzial mi ze moze on byc zwalony i trzeba go wyminic ale nie jest ppewny w 100% ze cos to pomoze i ponoc kosztuje on 300 zl bosha ?????. a moze wiecie jak go sprawdzic. znajduje sie przy glowicy jak sie patrzy na wprost i wychadza z niego 2 kabeli i jest koloru brazowego >????????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw lut 10, 2005 14:34

WarMachine18 pisze:dzisiaj bylem jeszcze raz u mechaniora, Powiedcie mi czy moze byc to prawda ze przec czujnik TERMICZNY mam za duze spalanie BP. bo koles powiedzial mi ze moze on byc zwalony i trzeba go wyminic ale nie jest ppewny w 100% ze cos to pomoze i ponoc kosztuje on 300 zl bosha ?????. a moze wiecie jak go sprawdzic. znajduje sie przy glowicy jak sie patrzy na wprost i wychadza z niego 2 kabeli i jest koloru brazowego >????????
Jedź na sprawdzenie komputerem, GX chyba posiada złączkę diagnostyczną, on ci prawdę powie. A mechanior, który chce to wymienić nie sprawdzając tego co opisaliśmy wcześniej to niech idzie się pier....... . Niech sprawdzi czy czujnik prawidłowo działa, dobry mechanior to sprawdzi a nie będzie badziewi robił, ja też potrafię metodą prób i błędów naprawić samochód.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 14:54

ale on chyba niema zlocza diagnostycznego a jak ma to napiszcie gdzie. I JAK MOZE SPRAWDZIC TEN CZUJNIK. dzisiaj albo jutro dam fotki tego czujnika


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw lut 10, 2005 14:59

WarMachine18 pisze:ale on chyba niema zlocza diagnostycznego a jak ma to napiszcie gdzie
Powinno być pod mieszkiem od lewarka do skrzyni biegów.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 15:03

no to niemam :(


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 15:05

Ale jak ktos wie jak sprawdzic ten CZUJNIK TERMICZY niech mi napisze prosze, bo przeciesz 300zl to troszke pieniedzy a jak sie okarze ze jest dobry


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 16:13

?????????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » czw lut 10, 2005 17:44

czujniki to ja bym kupił w sklepie a nie na szrocie, bo chyba nie warto, choć każdy ma swoje zdanie, (oczywiscie zamienniki :-) a nie takie za 300zł )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości