szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
Witam wszystkich
jestem nowy tutaj wiec prosze wybaczyc pomylki
Kupilem golfa 1,9 TDI ALH 2001 rok za male pieniazki z usterka do zdiagnozowania
wszystkobylo bo super gdyby dalo sie zdiagnozowac usterke
nie jest jednaktak latwo,a raczej wydaje sie to niemozliwe
dokladnie chodzi o to,ze samochodem zaczyna rzucac podczas jazdy od 2000 do okola 2500 obrotow na kazdym biegu.
da sie to rownierz wyczuc na luzie przy tych samych obrotach ale jast prawie niewyczuwalne.
pompa byla czyszczona bez zmian.nastepnie podmieniona u fachowca od pomp-bez zmian
probowalem juz prawie wszystkiego i bez skutku
jedyna reakcja sie pojawia po odlaczeniu bezpiecznika 43 czujnika sprzegla albo czujnika hamulca
rece mi opadaja
zostal do sprawdzenia czujnik polozenia walu ale utknal i nie da sie wyciagnac.nie chce niczego zepsuc.ale cze to mozliwe ze jestuszkodzony skoro obroty pokazuje prawidlowe?
czy moge liczyc na jakies porady?
bede bardzo wdzieczny
jestem nowy tutaj wiec prosze wybaczyc pomylki
Kupilem golfa 1,9 TDI ALH 2001 rok za male pieniazki z usterka do zdiagnozowania
wszystkobylo bo super gdyby dalo sie zdiagnozowac usterke
nie jest jednaktak latwo,a raczej wydaje sie to niemozliwe
dokladnie chodzi o to,ze samochodem zaczyna rzucac podczas jazdy od 2000 do okola 2500 obrotow na kazdym biegu.
da sie to rownierz wyczuc na luzie przy tych samych obrotach ale jast prawie niewyczuwalne.
pompa byla czyszczona bez zmian.nastepnie podmieniona u fachowca od pomp-bez zmian
probowalem juz prawie wszystkiego i bez skutku
jedyna reakcja sie pojawia po odlaczeniu bezpiecznika 43 czujnika sprzegla albo czujnika hamulca
rece mi opadaja
zostal do sprawdzenia czujnik polozenia walu ale utknal i nie da sie wyciagnac.nie chce niczego zepsuc.ale cze to mozliwe ze jestuszkodzony skoro obroty pokazuje prawidlowe?
czy moge liczyc na jakies porady?
bede bardzo wdzieczny
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
Próbowałeś odłączyć/podmienić przepływomierz?
Jak nie pomoże zrób komplet logów i wrzuć na forum
Jak nie pomoże zrób komplet logów i wrzuć na forum
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
no wlasnie probowalem wszystkiego z ukladem dolotowym ale nic
nawet rure od kolektora odlaczylem
po odlaczeniu wezy podcisnienia bez zmian.
dziwi mnie tylko reakcja na odłącznie czujników chamulca i sprzęgła.
postaram sie o logi ale pomocnika mi brakuje
nawet rure od kolektora odlaczylem
po odlaczeniu wezy podcisnienia bez zmian.
dziwi mnie tylko reakcja na odłącznie czujników chamulca i sprzęgła.
postaram sie o logi ale pomocnika mi brakuje
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
zamontowałem też tempomat i działa
prz yuruchomionym tempomacie tez szarpie wiec pedał gazu odpada.
prz yuruchomionym tempomacie tez szarpie wiec pedał gazu odpada.
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
a jak mam zrobic logi?
podczas szarpania uruchomić tempomat i wtedy robić iogi?
czy dynamiczne zrobić?
na których grupach mam się skupić?
podczas szarpania uruchomić tempomat i wtedy robić iogi?
czy dynamiczne zrobić?
na których grupach mam się skupić?
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
no niestety zpowodu powiekszania sie rodziny niebede mogl zrobic logow
odloze na kilka dni
ale temat jest ciagle otwary i jak ktos ma jakies pomysly to zapraszam
pozdrawiam...
odloze na kilka dni
ale temat jest ciagle otwary i jak ktos ma jakies pomysly to zapraszam
pozdrawiam...
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
A VAG widzi jakieś błędy? Moze uszkodzony jest czujnik sprzęgła albo hamulca? Jeśli nie to raczej wina bedzie leżała po stronie ECU moim zdaniem...
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
No więc na kompie jest tylko błąd stacji styk s ale to podobno nie ma nic wspólnego
właśnie dziwne jest to że chodzi lepiej po odłączenie sprzęgła lub hamulca
ale to jest znowu agresywnie tak jakby sprzeglo było cały czas wciągnięte
też mam wrażenie jakby to była wina komputera albo okablowania. Do komputera
jak będę miał możliwość to umieszcze logi
właśnie dziwne jest to że chodzi lepiej po odłączenie sprzęgła lub hamulca
ale to jest znowu agresywnie tak jakby sprzeglo było cały czas wciągnięte
też mam wrażenie jakby to była wina komputera albo okablowania. Do komputera
jak będę miał możliwość to umieszcze logi
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
Spróbuj podmienić na próbę czujniki, jeśli to nie pomoże to obstawiam kompa, raczej również podmiana w celu sprawdzenia wchodzi w grę. A błąd związany ze stykiem s: kostka stacyjki albo bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na samym dole pośrodku.
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
bezpieczniki wszystkie dobre więc raczej kostka
probowałem podmienic komputery ze skody z tym samym silnikiem ale no właśnie...
ale pokazuje jakąś niezgodność czyli adaptacja wszystkiego po kolei a przede wszystkim immo
moja wersja vagcoma na to nie pozwala
aha. po odłączeniu czujnika prędkości tez jest poprawa . ale o tym nie pisałem bo to by niby wskazywało na pompę
a pompa czyszczona a nawet wymieniona i nic.
damian-ppp , widzę że dobry z Ciebie fachowiec . sam podejrzewałem kompa ale czekałem na wypowiedzi innych.
powiedz mi damian-ppp czy jakbym Ci wysłał logi na pw czy mógłbyś coś z nimi zrobić żebym mógł wstawić na forum
nie znam się na tym za bardzo a na zabawę nie mam teraz czasu - sprawy z powiększaniem rodziny się zagęszczają
probowałem podmienic komputery ze skody z tym samym silnikiem ale no właśnie...
ale pokazuje jakąś niezgodność czyli adaptacja wszystkiego po kolei a przede wszystkim immo
moja wersja vagcoma na to nie pozwala
aha. po odłączeniu czujnika prędkości tez jest poprawa . ale o tym nie pisałem bo to by niby wskazywało na pompę
a pompa czyszczona a nawet wymieniona i nic.
damian-ppp , widzę że dobry z Ciebie fachowiec . sam podejrzewałem kompa ale czekałem na wypowiedzi innych.
powiedz mi damian-ppp czy jakbym Ci wysłał logi na pw czy mógłbyś coś z nimi zrobić żebym mógł wstawić na forum
nie znam się na tym za bardzo a na zabawę nie mam teraz czasu - sprawy z powiększaniem rodziny się zagęszczają
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
a ktoś może podpowie jak wrzucić logi w pliku csv na forum ?
będę bardzo wdzięczny
będę bardzo wdzięczny
szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow
Grupy: 012,013,020 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 006,007,008 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000,001,002,000,001,002,000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 009,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107156.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 006,007,008 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000,001,002,000,001,002,000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 009,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107156.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości