szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » pn gru 03, 2012 22:01

Witam wszystkich
jestem nowy tutaj wiec prosze wybaczyc pomylki
Kupilem golfa 1,9 TDI ALH 2001 rok za male pieniazki z usterka do zdiagnozowania
wszystkobylo bo super gdyby dalo sie zdiagnozowac usterke
nie jest jednaktak latwo,a raczej wydaje sie to niemozliwe
dokladnie chodzi o to,ze samochodem zaczyna rzucac podczas jazdy od 2000 do okola 2500 obrotow na kazdym biegu.
da sie to rownierz wyczuc na luzie przy tych samych obrotach ale jast prawie niewyczuwalne.
pompa byla czyszczona bez zmian.nastepnie podmieniona u fachowca od pomp-bez zmian
probowalem juz prawie wszystkiego i bez skutku
jedyna reakcja sie pojawia po odlaczeniu bezpiecznika 43 czujnika sprzegla albo czujnika hamulca
rece mi opadaja
zostal do sprawdzenia czujnik polozenia walu ale utknal i nie da sie wyciagnac.nie chce niczego zepsuc.ale cze to mozliwe ze jestuszkodzony skoro obroty pokazuje prawidlowe?
czy moge liczyc na jakies porady?
bede bardzo wdzieczny



Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: kw » pn gru 03, 2012 23:27

Próbowałeś odłączyć/podmienić przepływomierz?
Jak nie pomoże zrób komplet logów i wrzuć na forum


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » pn gru 03, 2012 23:42

no wlasnie probowalem wszystkiego z ukladem dolotowym ale nic
nawet rure od kolektora odlaczylem
po odlaczeniu wezy podcisnienia bez zmian.
dziwi mnie tylko reakcja na odłącznie czujników chamulca i sprzęgła.
postaram sie o logi ale pomocnika mi brakuje



main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » pn gru 03, 2012 23:50

zamontowałem też tempomat i działa
prz yuruchomionym tempomacie tez szarpie wiec pedał gazu odpada.



main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » pn gru 03, 2012 23:57

a jak mam zrobic logi?
podczas szarpania uruchomić tempomat i wtedy robić iogi?
czy dynamiczne zrobić?
na których grupach mam się skupić?



main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » wt gru 04, 2012 17:46

no niestety zpowodu powiekszania sie rodziny niebede mogl zrobic logow
odloze na kilka dni
ale temat jest ciagle otwary i jak ktos ma jakies pomysly to zapraszam
pozdrawiam...



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: damian-ppp » wt gru 04, 2012 23:08

A VAG widzi jakieś błędy? Moze uszkodzony jest czujnik sprzęgła albo hamulca? Jeśli nie to raczej wina bedzie leżała po stronie ECU moim zdaniem...


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » śr gru 05, 2012 15:29

No więc na kompie jest tylko błąd stacji styk s ale to podobno nie ma nic wspólnego
właśnie dziwne jest to że chodzi lepiej po odłączenie sprzęgła lub hamulca
ale to jest znowu agresywnie tak jakby sprzeglo było cały czas wciągnięte
też mam wrażenie jakby to była wina komputera albo okablowania. Do komputera
jak będę miał możliwość to umieszcze logi



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: damian-ppp » śr gru 05, 2012 21:19

Spróbuj podmienić na próbę czujniki, jeśli to nie pomoże to obstawiam kompa, raczej również podmiana w celu sprawdzenia wchodzi w grę. A błąd związany ze stykiem s: kostka stacyjki albo bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na samym dole pośrodku.


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » czw gru 06, 2012 00:26

bezpieczniki wszystkie dobre więc raczej kostka
probowałem podmienic komputery ze skody z tym samym silnikiem ale no właśnie...
ale pokazuje jakąś niezgodność czyli adaptacja wszystkiego po kolei a przede wszystkim immo
moja wersja vagcoma na to nie pozwala
aha. po odłączeniu czujnika prędkości tez jest poprawa . ale o tym nie pisałem bo to by niby wskazywało na pompę
a pompa czyszczona a nawet wymieniona i nic.
damian-ppp , widzę że dobry z Ciebie fachowiec . sam podejrzewałem kompa ale czekałem na wypowiedzi innych.
powiedz mi damian-ppp czy jakbym Ci wysłał logi na pw czy mógłbyś coś z nimi zrobić żebym mógł wstawić na forum
nie znam się na tym za bardzo a na zabawę nie mam teraz czasu - sprawy z powiększaniem rodziny się zagęszczają



main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » czw gru 06, 2012 00:32

a ktoś może podpowie jak wrzucić logi w pliku csv na forum ?
będę bardzo wdzięczny



main0781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 22:45

szarpie silnikiem 2000-2500 obrotow

Post autor: main0781 » czw gru 06, 2012 13:51

Grupy: 012,013,020 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 006,007,008 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107154.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000,001,002,000,001,002,000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 009,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/main0781_107156.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości