Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37
Zznajomy otwierał drzwi i jak sie trzęsły to sprzęgło:D Ja dodasz gazu lub zwiększysz obroty to drgania ustają? podczas drgań jest z wydechu biały kolor niespalonego paliwa. jak nie to sprzęgło lub co innego niż nastawnik.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37
a wiec wymieniałem ostatnio napinacz paska wielorowkowego i drgawki i rózne tego typu zachowania auta ustały w 95% szukam teraz tych 5% które powodują reszte drgawek głównie na zimnym silniku , martwią mnie bąble powietrza wychodzące z filtra paliwa , orientuje się ktoś może czy przez zapowietrzone paliwo coś się może dziać ???
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości