Kontrolka ESP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: wt paź 16, 2012 18:09
Kontrolka ESP
Witam.Posiadam Golfa IV 1.9TDI 99r. Mam problem z kontrolka ESP nie wiem czy tak powinno byc. Po odpaleniu silnika badz w czasie jazdy nie wlaczajac przyciskiem ESP pojawia mi sie na zegarze kontrolka od ESP lecz tez nie zawsze ona sie zapali w czasie jazdy albo po odpaleniu. Chcialbym zapytac czy moze ona sie zapala zaleznie od temperatury badz od czegos innego czy tez moze jakies zwarcie mam i przez to ona moze sie zapalac? Nie jezdzilem z tym do elektryka jeszcze bo to pojawia sie od tygodnia. Nie wariuje samochodem, ruszam lagodnie. Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem swoj problem i byc moze ktos podpowie o co biega z tym.
Kontrolka ESP
Lub czujnik ABSŁukasz86 pisze:Sprawdz czujnik stopu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=482319" onclick="window.open(this.href);return false;
Ba.........................
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Kontrolka ESP
Gdyby nawalal czujnik stopu to powinna sie zapalic kontrolka swiec zarowych.
Gdyby to byla wina czujnika ABS to powinna wywalic lampka ABS.
Bez kompa sie nie obejdzie.
Gdyby to byla wina czujnika ABS to powinna wywalic lampka ABS.
Bez kompa sie nie obejdzie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: wt paź 16, 2012 18:09
Kontrolka ESP
Czesc. Podlaczylem komputer do samochodu i kolega powiedzial ze to jest czujnik g85. Wie ktos co to moze byc ?
Kontrolka ESP
Adaptacja nie pomoże,bo przy braku powinna palić się cały czas,a tu raz pali raz nie.Raczej sam czujnik albo kabelki.
Po za tym przydał by się dokładny opis błędu.
Po za tym przydał by się dokładny opis błędu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: wt paź 16, 2012 18:09
Kontrolka ESP
Kolega powiedzial mi tylko wlasnie czujnik g85. Wyczytalem wlasnie tez ze to jest czujnik kata skretu. A moze wie ktos gdzie ten czujnik sie znajduje zebym mogl na niego zerknac ? Z tego co tam widzialem u niego w komputerze pisalo Steering Angle Sensor g85. Nie jestem pewny czy dobrze przeczytalem ale raczej tak
Kontrolka ESP
Tak,ale zawsze jest dodatkowy opis,np.brak nastaw,zwarcie do masy,czy do plusa itp..,a znajduje się razem z taśmą poduszki pod kierownicą,
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Kontrolka ESP
kontrolka ESP oznacza również kąt wtrysku poza zakresem w timingu ale jeśli jest błąd G85 to raczej tak jak edzio napisał
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: wt paź 16, 2012 18:09
Kontrolka ESP
Jeszcze i tak bede jechal podlaczac pod komputer bo z centralnym mam klopot. Ktos wgrywal sobie na wlasna reke i teraz mnie to wkurza bo sie cos zepsulo. Jak dowiem sie wiecej o tym bledzie ESP odezwe sie. Dzieki edzio za info gdzie ten czujnik sie znajduje. A jesli bym sie do niego dostal jest jakas mozliwosc sprawdzenia go czy tylko wymiana na nowy i wtedy ?
Kontrolka ESP
Ja mam znowu taką kwestię. Oddałem do mechanika auto aby zrobić drążek i końcówkę drążka. Nie robiłem od razu zbieżności, bo najpierw sprawdziłem czy na pewno juz nic nie stuka w zawieszeniu. Okazało się, że dalej coś puka, więc zrezygnowałem ze zbieżności. Pojechałem na stację diagnostyczną i do innego mechanika, co by sprawdzili co tam jeszcze stuka. Wszystko pikobelo - powiedzieli, po czym mechanik miał zastrzeżenia do jeszcze jednej końcówki. Umówiłem się na wizytę. Kierownica była trochę krzywo, więc w międzyczasie ją sobie wyrównałem: odpiąłem poduchę, poluzowałem śrubę główna i przekręciłem kilka ząbków w lewo. Jeździłem, wszystko było ok.
Po wymianie kolejnej końcówki już kierownica była totalnie przekręcona. Nie ruszałem jej, jeździłem dalej. *#cenzura#* od tego, że ci mechanicy to partacze udałem się do kolejnego, bo coś tam ciągle stukało. Okazało się, że są to tulejki wahaczy. Super mechanicy wcześniej nie wykryli tego, chcieli mi wymieniać przeguby (sic!). Szkoda słów...
Otóż zanim dojechałem do tego ostatniego mechanika zapaliła mi się podczas jazdy z niczego kontrolka ESP na chwilę. Potem zgasła i nagle się zapaliła i tak już zostało. Zlogowałem auto, wyszło co następuje:
Controller: 1C0 907 379
Component: ESP 20 CAN V005
Coding: 18945
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
04-00 - Mechanical Malfunction
Próbowałem kasować, udało się ale po kolejnym logowaniu wciąż się ten błąd pojawiał . Kontrolka natomiast nawet po skasowaniu dalej się paliła. Wiem, że jest opcja braku zbieżności. Nie sądzę aby przełożenie kierownicy o te kilka zębów na początku po wymianie drążka miało negatywny skutek. Po zbieżności kół wszystko fajnie ale nadal pali się kontrolka. Nie mogę sobie poradzić z tym błędem..POMOCY!!
Po wymianie kolejnej końcówki już kierownica była totalnie przekręcona. Nie ruszałem jej, jeździłem dalej. *#cenzura#* od tego, że ci mechanicy to partacze udałem się do kolejnego, bo coś tam ciągle stukało. Okazało się, że są to tulejki wahaczy. Super mechanicy wcześniej nie wykryli tego, chcieli mi wymieniać przeguby (sic!). Szkoda słów...
Otóż zanim dojechałem do tego ostatniego mechanika zapaliła mi się podczas jazdy z niczego kontrolka ESP na chwilę. Potem zgasła i nagle się zapaliła i tak już zostało. Zlogowałem auto, wyszło co następuje:
Controller: 1C0 907 379
Component: ESP 20 CAN V005
Coding: 18945
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
04-00 - Mechanical Malfunction
Próbowałem kasować, udało się ale po kolejnym logowaniu wciąż się ten błąd pojawiał . Kontrolka natomiast nawet po skasowaniu dalej się paliła. Wiem, że jest opcja braku zbieżności. Nie sądzę aby przełożenie kierownicy o te kilka zębów na początku po wymianie drążka miało negatywny skutek. Po zbieżności kół wszystko fajnie ale nadal pali się kontrolka. Nie mogę sobie poradzić z tym błędem..POMOCY!!
jest: AUDI C5 AFN+ i MK4 AJM
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
Re: Kontrolka ESP
Kalibracja zrobiona, nie pomogła. Co tu może być??
jest: AUDI C5 AFN+ i MK4 AJM
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
był: AUDI B6 AWX
był: Paseratti AVF w serii
był: MK4 TDI ASZ
był: Audi B5
był: 20 Jahre GTI TDI
...powoli do przodu. Teraz trochę szybciej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości