[mk II] silnik i inne-ciąg dalszy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na początek wlałbym minerał, jak się okaże że motor jest oki, to po paru tysiącach można zaryzykować zmianę na półsyntetyk tej samej firmy. Gdyby to był mój silnik, wlałbym mobil minerał, a potem ew. półsyntetyk. Do Mobila mam o tyle zaufanie, że dobrze wpływa na wszelkie uszczelki (pozostają elastyczne, przy lotosie trochę sztywnieją) i nie ma agresywnych dodatków myjących, ani innych które gryzą się z pozostałościamiw starego oleju w silniku.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
witam panowie
w sobte autko odpaluiło ponownie , na początku strasznie kopcił, a te zawory strasznie stukały ale po ok 20 min pracy silnika ucichły zawory i przestał po mału kopcić, zalałem oczywiście mobil1 mineral, do wspomagania zalałem też mobil1 ATF220 czerwony(i tu mam małe pytanko czy powinno być słychać pompe wspomagania przy kreceniu kierownicą???) dzisiaj mam zamiar wymienić paski klinowe, założyć maskę, przykręcić zderzak i jechać na zbieżność itp. bo cała zawiecha była robiona a potem oczywiście testy.
[ Dodano: Pon Sie 07, 2006 09:09 ]
a to moja golfina z kotórą się męczę już 2 tydzień (teraz zaczął się 3) ale tak to jest jak robi się tylko popołudniami, zdjęcie kiepskiej jakości bo z telefonu robione
w sobte autko odpaluiło ponownie , na początku strasznie kopcił, a te zawory strasznie stukały ale po ok 20 min pracy silnika ucichły zawory i przestał po mału kopcić, zalałem oczywiście mobil1 mineral, do wspomagania zalałem też mobil1 ATF220 czerwony(i tu mam małe pytanko czy powinno być słychać pompe wspomagania przy kreceniu kierownicą???) dzisiaj mam zamiar wymienić paski klinowe, założyć maskę, przykręcić zderzak i jechać na zbieżność itp. bo cała zawiecha była robiona a potem oczywiście testy.
[ Dodano: Pon Sie 07, 2006 09:09 ]
a to moja golfina z kotórą się męczę już 2 tydzień (teraz zaczął się 3) ale tak to jest jak robi się tylko popołudniami, zdjęcie kiepskiej jakości bo z telefonu robione
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pompe będzie słychać.. bo kręcisz kołami i wtedy właśnie działa wspomaganie i lekko słychać jak spadają obroty silnika..
pamiętaj żeby przy skręcaniu nie trzymać kierownicy do końca bo wtedy pompa dostaje bardziej kopa, nawet będziesz to słyszał jak skręcisz koła na maxa w lewo albo w prawo.... ale wystarczy lekko kierownice popuścić i pompy już nie słychać pozdroo
pamiętaj żeby przy skręcaniu nie trzymać kierownicy do końca bo wtedy pompa dostaje bardziej kopa, nawet będziesz to słyszał jak skręcisz koła na maxa w lewo albo w prawo.... ale wystarczy lekko kierownice popuścić i pompy już nie słychać pozdroo
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
witam poraz któryś w tym temacie
Mam mały problem, wczoraj testowałem autko, można by powiedzieć ze wszystko ok, ale:-jak auto stoi w miejscu kierownica ładnie chodzi,
Pytanie 1
-jak jadę i zwolnię na skrzyżowaniu i chcę skręcać to też całkiem ładnie(tylko
ciężko potem odbija),
-jak jadę już koło 40km/h to kierownica robi się strasznie sztywna tzn.chodzi ciężko a
jak lekko skręcę nią to pozostaje ona w tym miejscu, wogóle nie odbija, strasznie
ciężko chodzi
tu dodam jeszcze, że wymieniane było zawieszenie(tuleje wachacza,zawiecha 60/40, stabilizator wstawiłem) auto ogólnie ma rozregulowaną zawiechę tzn zbieżność itp.
CO MOORZE BYĆ POWODEM TAK CIĘŻKIEGO KRĘCENIA KIEROWNICĄ PODCZAS JAZDY??
Pytanie 2
co to za skrzynia (4T, 90r)???
Mam mały problem, wczoraj testowałem autko, można by powiedzieć ze wszystko ok, ale:-jak auto stoi w miejscu kierownica ładnie chodzi,
Pytanie 1
-jak jadę i zwolnię na skrzyżowaniu i chcę skręcać to też całkiem ładnie(tylko
ciężko potem odbija),
-jak jadę już koło 40km/h to kierownica robi się strasznie sztywna tzn.chodzi ciężko a
jak lekko skręcę nią to pozostaje ona w tym miejscu, wogóle nie odbija, strasznie
ciężko chodzi
tu dodam jeszcze, że wymieniane było zawieszenie(tuleje wachacza,zawiecha 60/40, stabilizator wstawiłem) auto ogólnie ma rozregulowaną zawiechę tzn zbieżność itp.
CO MOORZE BYĆ POWODEM TAK CIĘŻKIEGO KRĘCENIA KIEROWNICĄ PODCZAS JAZDY??
Pytanie 2
co to za skrzynia (4T, 90r)???
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
witam
wczoraj zrobiłem pełną geometrię (kąty, zbie.) i dalej to samo no może ciut lepiej, naciągnięcie paska też nic nie dało, jeszcze dzisiaj jadę regulować przekładnię,
Może ktoś wie jaki smar zastosować do przekładni kierowniczej tam przy zębach które kręcą maglownicą???
[ Dodano: Sro Sie 09, 2006 08:21 ]
Z TEGO MIEJSCA MOZNA ZACZĄĆ TEMAT OD POCZĄTKU
Opis silnika:
-głowica RF,
-blok PF,
-skzrynia 4T,
-cała reszta PN, sprzęgło takie jak w PN,
-+LPG.
-silniczek chodzi cichutko.
Ale są małe problemy z tym wszystkim, mianowicie:
-silnik nierówno pracuje (podejrzane oprzyrządowanie z mojego golfa, bo nigdy nie
pracował najlepiej, w końcu to słynne 2EE),
-skrzynia mnie denerwuje trochę jeździ się jakoś dziwnie, ciężko zrywa pociągnąć, jak
jeździłem jeszcze na moim 1.6PN ze skrzynią 4S było jakoś lepiej,
-no i te wyżej wspomniane wspomaganie geometria i zbieżność dużo nie pomogło,
naciągnięcie paska też,
TERAZ PYTANIA i SUGESTIE:
-mam zamiar wymienić dzisiaj kopułke palec i przewody (auto jeździ u mnie już 5 lat
w tym 3 na LPG i jeszcze tego nie zmieniałem)a dziś rano i wczoraj podczas deszczu
były problemy z paleniem na gazie,
-jaka skrzynia była by najlepszym rozwiązaniem do tego silnika?,
-czy koło zamachowe ze sprzęgłem z mojego PN nie jest za małe jak na ten blok,
czy ma to jakieś znaczenie?
CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI na których mi zależy pozdro
wczoraj zrobiłem pełną geometrię (kąty, zbie.) i dalej to samo no może ciut lepiej, naciągnięcie paska też nic nie dało, jeszcze dzisiaj jadę regulować przekładnię,
Może ktoś wie jaki smar zastosować do przekładni kierowniczej tam przy zębach które kręcą maglownicą???
[ Dodano: Sro Sie 09, 2006 08:21 ]
Z TEGO MIEJSCA MOZNA ZACZĄĆ TEMAT OD POCZĄTKU
Opis silnika:
-głowica RF,
-blok PF,
-skzrynia 4T,
-cała reszta PN, sprzęgło takie jak w PN,
-+LPG.
-silniczek chodzi cichutko.
Ale są małe problemy z tym wszystkim, mianowicie:
-silnik nierówno pracuje (podejrzane oprzyrządowanie z mojego golfa, bo nigdy nie
pracował najlepiej, w końcu to słynne 2EE),
-skrzynia mnie denerwuje trochę jeździ się jakoś dziwnie, ciężko zrywa pociągnąć, jak
jeździłem jeszcze na moim 1.6PN ze skrzynią 4S było jakoś lepiej,
-no i te wyżej wspomniane wspomaganie geometria i zbieżność dużo nie pomogło,
naciągnięcie paska też,
TERAZ PYTANIA i SUGESTIE:
-mam zamiar wymienić dzisiaj kopułke palec i przewody (auto jeździ u mnie już 5 lat
w tym 3 na LPG i jeszcze tego nie zmieniałem)a dziś rano i wczoraj podczas deszczu
były problemy z paleniem na gazie,
-jaka skrzynia była by najlepszym rozwiązaniem do tego silnika?,
-czy koło zamachowe ze sprzęgłem z mojego PN nie jest za małe jak na ten blok,
czy ma to jakieś znaczenie?
CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI na których mi zależy pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości