Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
toffic
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » pn lis 05, 2012 09:41
tomau pisze:1.5Bara z takiej malej turbiny jak np. Gt1749 (np. z ASV) to zupełnie co innego jak 1.5B z GTB2260
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mimo ze tutaj i tutaj beda turbiny pompowaly po 1.5b.
Dlatego, ze miernikiem ilości powietrza nie jest ciśnienie a jego masowy przepływ ale co do niektórych do nie dociera, tak samo jak "zassysanie tłoka"
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
-
tomau
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 215
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Post
autor: tomau » pn lis 05, 2012 12:45
toffic pisze:tomau pisze:1.5Bara z takiej malej turbiny jak np. Gt1749 (np. z ASV) to zupełnie co innego jak 1.5B z GTB2260
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mimo ze tutaj i tutaj beda turbiny pompowaly po 1.5b.
Dlatego, ze miernikiem ilości powietrza nie jest ciśnienie a jego masowy przepływ ale co do niektórych do nie dociera, tak samo jak "zassysanie tłoka"
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
chciałem to dodać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam taki pomysł
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
napisz program na 1.7bara na spreżarke gt1749(alh,asv,ahf), potem założ gtb2260 albo jeszcze lepiej GT25
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i niech dmuchnie te 1.7b
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mysle ze wtedy zrozumiesz różnice.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Inaczej tego nie da sie wytlumaczyć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Róznica miedzy duza a mala turbina to nie tylko jak turbina wstaje i do jakich obrotów jest w stanie utrzymać ciśnienie doładowania.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF --->
viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9233
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » pn lis 05, 2012 18:21
ja tam zadnych spadkow pompowanie nie mam w stosunku do tego co zadaje ECM. Co do GTB2260 to nie chodzi oto ile ta suszara pompuje powietrza tylko do ktorego momentu. Na turbinie ASZa mam 2407 zadane ale nie do konca bo pozniej spada niestety bo tak wymaga ECM- taki program jest. Na GTB mozna pompowac nie tyle ze wiecej bo mozna i dmuchnac i 2700 tyle ze mozna dmuchac powiedzmy 2500 ale do odcinki lub nawet zdejmujac odcinke.
Jeszcze raz wam powtarzam to czy to bedzie 2400 mbar z gtb czy gt1749VA to nie ma znaczenia. To tak jak z prądem moze byc 230 volt i 10 amper i mamay 2300 wat i moz ebyc 24 volty i prawie te 100 amper i moc bedzie ta sama tez 2300-2400 wat.
Pompowac mozesz nawet wiatraczkiem od komputera wazne by dmuchalo odpowiednie cisnienie. Nie da sie napompwac 2400 mbar i zeby przepływ przez przeplywke był mizerny.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
tomau
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 215
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Post
autor: tomau » pn lis 05, 2012 23:21
ehhh... no ja nie dam rady tego wytlumaczyc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
powiem tobie tak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
napisz program na gt17 zeby powiedzmy dmuchnelo 1.5 bara na duzej dawce paliwa. do tych 3600obrotów powinna utrzymywać ciśnienie. Poźniej założ gt25 i tez dmuchnij 1.5b i zobaczysz wtedy różnice. (do tych 3600 obrotów). Zobaczysz ze jak na gt17 przy 3500obrotów był duzy batory to na gt25 przy 3500obrotów nie bedzie dymu.
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF --->
viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
-
stawsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
- Lokalizacja: Rawa Maz.
Post
autor: stawsz » pt lis 30, 2012 01:30
Kulon pisze:potrzebna jest flansza przejściowa - reszta pasuje P&P
coś takiego
ja przy 155KM miałem 337Nm przy zmianie tylko na dmuchawę od ASZ-a do silnika AXR
gdzie moge kupic ta flansze - w przyszłym tygodniu chciałbym zmienić w swoim alh turbo od arl i tak sie zastanawiam jaka mi rura podejdzie
-
KoJ@K
- ...
![... ...](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » pt lis 30, 2012 02:00
http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 32642.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aktualnie kolo nie ma aukcji, ale w linku masz nr.
Ja dorabiałem przejściówkę + dokupiłem na nią oring:
stawsz, W zależności od tego jak Ci idzie rura od IC, to tak będziesz musiał kombinowac, ale pewnie coś podobnie.
-
przemlin
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 922
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
- Lokalizacja: kwidzyn
Post
autor: przemlin » pt lis 30, 2012 13:12
Ja mam chyba głupie pytanie, czy jak włożymy tą flansze w turbine to czy to bedzie szczelne?tak po prostu wkładamy bez żadnych opasek zaciskowych,metal w metal, przecież tam jest ciśniene/na rysunku z aukcji jest chyba oring uszczelniający?/.Pzdr
-
KoJ@K
- ...
![... ...](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » pt lis 30, 2012 13:15
Kolego
przemlin,
KoJ@K pisze:Ja dorabiałem przejściówkę + dokupiłem na nią oring:
I przecież na zdjęciu w aukcji widac wyraźnie pomarańczową uszczelkę.
![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/5363/04112012257.jpg)
(żółte strzałki na zdjęciu to ta ori metalowa opaska w kształcie U , różowe to opaską którą się dokupuje i zaciska się nią wąż na przejściówce)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Opaska U wchodzi za te dwa ząbki wystające z przejściówki i blokuję, trzyma przed jej wysunięciem pod wpływem ciśnienia.
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
-
stawsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
- Lokalizacja: Rawa Maz.
Post
autor: stawsz » pt lis 30, 2012 17:20
no dzieki dzwoniłem maja , zamówiłem jedną zobaczymy , zastanawiam sie tylko czy nie dokupic jeszcze tej czerwonej rury o której tu wszyscy piszą , jak rozbiore auto to nie moze zostac dłuzej niz 1 dzien na kanale wiec musze sie przygotowac , z drugiej strony jak patrze na twoj rysunek to ta rura jest naprawde krótka i wydaje mi sie ze ta czerwona byłaby za dłuyga w twoim przypadku i lepsze rozwiązanie jest to ktróe masz - to tez jest tansza opcja - i jesli u mnie byłoby podobnie to mó j ori waz powinien wydac .... ehh i mamm teraz zagwozdke co robić mam czas z kupnem do czwartu , w czwartej jade na kanał i bede miał turbo juz gotowe wiec zostanie tylko włożyc
pamiętasz może jaką serdnicę ma ta przejściówka na wejsciu do turbo i sam wąż do ic? znalazłem 2 węze z craftera od ic i moze podejda
aha nie widze nigdzie ikonki "pomógł" a była , bo bym wcisnoł jak coś to mnie oświećcie
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
-
bolooo
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » ndz gru 02, 2012 14:20
Ciekawostka na temat POMPEK jak ktos celuje w WIĘKSZE MOCE !~
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221046" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
bolooo
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » sob gru 22, 2012 18:56
czy głowica w ARL jest taka sama jak w AXR ? chodzi o mocowanie i średnice dolotów .. da sie ją wcisnąć do AXR ?
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9233
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » sob gru 22, 2012 20:27
tak to sa te same głowice.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
bolooo
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » sob gru 22, 2012 20:38
jak mam wytarte gniazda pompowtrysków w moim AXR to bawić sie w regeneracje jakieś ? czy lepiej dorwac głowice z pompkami z ARL jakąś Świeżą .. bo i tak bedzie modzony na wiosne celuje w 200 koników a na tych pompkach to raczej nie ma opcji
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9233
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » sob gru 22, 2012 20:59
Nie wiem czy sie ktos podejmuje takich regeneracji i na ile one sa dobre. Zazwyczaj wszyscy wymieniaja glowice na inną. Pompki wydajniesze to bedzies zmusial zapodac.
Same oznaczenia glowic niby sa inne i w ATD i w AJM/AUY i dla ASZ/ARL ale z tego co wiem to one sie niczym nie roznią jakos specjalnie. Pompki daj te od ASZ/ARL i bedzie okej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości