czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
Prąd nie idzie krótszą drogą, tylko mocniej dociskane są styki w manetce i mocniej świeci...z tego co wiem
A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
nie widziałem jak to razi ale skoro wszysy tak piszą to coś w tym jest ja mam na szczęscie projektory....skaktus pisze:A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
A jeszcze jedno zapytanie mam.
Czy to koniecznie muszą być przekaźniki do świateł od poloneza typu 541 12v 30A ???? bo znalazłem tylko jeden
Czy mogą być też np. APE-22 12v albo PS 545 12V 30A ???? (wszystko też od poloneza)
Czy to koniecznie muszą być przekaźniki do świateł od poloneza typu 541 12v 30A ???? bo znalazłem tylko jeden
Czy mogą być też np. APE-22 12v albo PS 545 12V 30A ???? (wszystko też od poloneza)
Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.nitrox89 pisze:Koszt przekaźników to 60 - 70zł i 2 godzinki pracy. Polecam ten schemat.
Tu masz ładny opis co i jak zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 58&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
APE-22 12v i PS 545 12V 30A też by mogły być tylko inny schemat wtedy. Troszkę więcej zabawy z tym podłączeniem.
Najlepszy będzie 541 12v 30A
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2012 14:34 przez daworz, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
+kable, wsuwki, izolacja, podstawki, opakowanie, cyna, oprawki na bezpieczniki.daworz pisze:Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
Robiłem to niedawno więc chyba wiem o czym mówie...
Rust is lighter than carbon fiber
Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
nitrox89 pisze:+kable, wsuwki, izolacja, podstawki, opakowanie, cyna, oprawki na bezpieczniki.daworz pisze:Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.
Robiłem to niedawno więc chyba wiem o czym mówie...
No jak wszystko policzysz to może i wyjdzie. Ja robiłem u siebie to jakiś rok temu to mnie nic nie kosztowało, tylko że wszystko praktycznie znalazłem w garażu.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2012 14:36 przez daworz, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
czytałem już. naprawde fajnie opisane. jutro będę mierzył i kupował jeśli rzeczywiście mam ten spadek napięcia. dzięki
Re: czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
Soczewki też będą oślepiać przez tyle lusterka i na zakrętach, dlatego soczewka na żarówkę ma inne odcięcie a inne ma xenon. Jesli włożysz do projektorów xenon, to niestety ale odcięcie _/ będzie oślepiać, szczególnie ta część / - daje one tyle światła, że jadąc za kimś, będziesz oślepiał poprzez lusterko od pasażera jak i środkowe na szybie. Do tego na zakrętach jak przejedziesz odcięciem po oczach będzie to samo. W miejscu / drastycznie wzrasta ilość światła, w niektórych wypadkach jest taka sama jak w głównym snopie przy założonej żarówce.matisim pisze:nie widziałem jak to razi ale skoro wszysy tak piszą to coś w tym jest ja mam na szczęscie projektory....skaktus pisze:A xenon w ryflowanych kloszach w których była żarówka, powinny być karane obcięciem dzyndzla.
Do tego gliniarze sa dobrze wykształceni i wiedzą co i jak
Przekaźnik 6 zł. Podstawka przekaźnika 3 zł. Robiąc na porządnie, dajesz jeden przekaźnik na jedną żarówkę/ włókno. Masz ich w sumie 4 - daje to 36 zł, plus 9 zł na halogeny - też warto - i mamy już 45 zł. Do tego izolacja + rurki termo + 5 zł. Dalej - gniazda bezpieczników na każdy "kanał" - długie, krótkie itd - 5 zł sztuka, co już daje nam 65 zł. Dobrej jakości przewód w izolacji odpornej na niskie i wysokie temperatury i robi się 80 zł. Inwestycja w żarówki i mamy grubo ponad 100 zł.daworz pisze:Taki przekaźnik kosztuje 6 zł.nitrox89 pisze:Koszt przekaźników to 60 - 70zł i 2 godzinki pracy. Polecam ten schemat.
Tu masz ładny opis co i jak zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 58&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
APE-22 12v i PS 545 12V 30A też by mogły być tylko inny schemat wtedy. Troszkę więcej zabawy z tym podłączeniem.
Najlepszy będzie 541 12v 30A
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
lekką przerwę miałem, ale takie życie
Ogólnie u mnie nie opłaca się zakładanie przekaźnika.
Stan aku podczas pracy silnika i świateł - 14,6 V
Stan aku przy wyłączonym silniku i światłach - 13,5 V
Pomiar napięcia świateł przy włączonym silniku i oświeconych światłach 12,7 V
Spadek moim zdaniem mały a efekty po podłączeniu na szybko przekaźnika mało zauważalne. Tak więc chyba czeka mnie wymiana całych reflektorów na technologicznie nowsze
Dzięki wszystkim za pomoc
Ogólnie u mnie nie opłaca się zakładanie przekaźnika.
Stan aku podczas pracy silnika i świateł - 14,6 V
Stan aku przy wyłączonym silniku i światłach - 13,5 V
Pomiar napięcia świateł przy włączonym silniku i oświeconych światłach 12,7 V
Spadek moim zdaniem mały a efekty po podłączeniu na szybko przekaźnika mało zauważalne. Tak więc chyba czeka mnie wymiana całych reflektorów na technologicznie nowsze
Dzięki wszystkim za pomoc
czy warto?? Zestaw HID z Zarnikami typu H1
Napięcie na aku w trakcie pracy za wysokie - max powinno wynosić 14,4 V
Na zgaszonym silniku napięcie na akumulatorze powinno wynosić 12,6 V, napięcie 13,5 jest nienormalne a jesli takie występuje jest spowodowane albo wadliwym miernikiem, baterią w mierniku itd.
Co to są oświecone światła ? Napięcie a żarówkach należy mierzyć na pinach, na włączonym silniku, z włożonymi żarówkami. Napięcie przy którym żaróka świeci na 100% swoich możliwości to 13,2 V.
Efekt mało zauważalny bo masz kiepskie żarówki i reflektory. Zmiana 0,2 V mało widoczna, ale 0,5 już widać.
Na zgaszonym silniku napięcie na akumulatorze powinno wynosić 12,6 V, napięcie 13,5 jest nienormalne a jesli takie występuje jest spowodowane albo wadliwym miernikiem, baterią w mierniku itd.
Co to są oświecone światła ? Napięcie a żarówkach należy mierzyć na pinach, na włączonym silniku, z włożonymi żarówkami. Napięcie przy którym żaróka świeci na 100% swoich możliwości to 13,2 V.
Efekt mało zauważalny bo masz kiepskie żarówki i reflektory. Zmiana 0,2 V mało widoczna, ale 0,5 już widać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości