Jaki rozrząd w 1.8 AAM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki rozrząd w 1.8 AAM
Mam pytanie czy po zerwaniu paska rozrządu w silniku 1,8 55KW AAM (Golf III) zniszczeniu ulega głowica i reszta, czy może jest to rozrząd tzw. bezkolizyjny? Jeszcze mi sie takie cos nie przytrafiło ale pytam na zapas. Może ktoś posiada wiedzę na ten temat.
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:19 przez Juhas, łącznie zmieniany 1 raz.
Juhas
wiem że temat jest już stary ale postanowiłem go odkopać
również posiadam silnik 1,8 AAM i chciałem sie dowiedzieć czy jest bezkolizyjny, szukam już od dobrych dwóch godz w necie i na różnych forach i w różnych tematach jedni piszą że jest kolizyjny a inni piszą że jest bez kolizyjny.
Czy jest ktoś kto jest przekonany w 100% jaki jest to silnik
również posiadam silnik 1,8 AAM i chciałem sie dowiedzieć czy jest bezkolizyjny, szukam już od dobrych dwóch godz w necie i na różnych forach i w różnych tematach jedni piszą że jest kolizyjny a inni piszą że jest bez kolizyjny.
Czy jest ktoś kto jest przekonany w 100% jaki jest to silnik
A czytasz odpowiedzi? Wydaje się, ze w tym temacie padła jednoznaczna odpowiedź.szukam już od dobrych dwóch godz w necie i na różnych forach
Nie rozumiem po co komu taka wiedza, kupujesz samochód to licz od razu, że rozrząd należy wymienić, tak samo jak olej i inne materiały eksploatacyjne. Ktoś chce wiedzieć na 100% to niech nie zmienia rozrządu, zapewne dowie sie czy ma kolizyjny czy nie
juz kiedys pisalem i podawałem źródło ze wszystkie silniki vw są kolizyjne i nie warto ryzykowac tych paru zł zaraz ktoś napisze ze PN bezkolizyjny -taaa jasne
...no max za rozrząd biora do 550zł ale da sie taniej o czym mowia przykłady na forum
silniki 8V sa proste w servisowaniu rozrządu bo blokuje sie tylko 1 wałek rozrządu i wal główny
z 16V jest ciut trudniej wszystko poblokowac
wieć reasumując przewaznie za rozrząd biorą 300zł w golfach wiec przy cenie auta nie jest to wysoka cena za spokoj
...no max za rozrząd biora do 550zł ale da sie taniej o czym mowia przykłady na forum
silniki 8V sa proste w servisowaniu rozrządu bo blokuje sie tylko 1 wałek rozrządu i wal główny
z 16V jest ciut trudniej wszystko poblokowac
wieć reasumując przewaznie za rozrząd biorą 300zł w golfach wiec przy cenie auta nie jest to wysoka cena za spokoj
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 21:14 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 216 gości