urwane koło zębate ( napędzające m.in. rozrząt)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bystrzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 08, 2006 08:40
Lokalizacja: komis
Kontakt:

urwane koło zębate ( napędzające m.in. rozrząt)

Post autor: Bystrzak » wt sie 08, 2006 09:05

Witam, tydzień temu kupiłem golfa 3, niestety dzisiaj rano ukręciła się śruba mocująca koło zębate (to na którym jest pasek od rozrządu), koło zębate wypadło, paski też. Z tego co wiem bardzo prawdopodobne że jest cały rozrząd do wymiany i głowica. Proszę o pomoc kogoś kto bardziej się zna na tym samochodzie, o jakąś radę, czy faktycznie połowa silnika jest do naprawy? :goof:



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » wt sie 08, 2006 09:19

Niestety, szykuj się na wydatki...

Napisz jaki masz silnik, czy strzeliło przy dużej prędkości obrotowej, i gdzie kupiłeś to autko (słyszałem, że w porządnych komisach podobno jest jakaś gwarancja...)

:okej:



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » wt sie 08, 2006 09:57

Bystrzak, jeśli na auto nie było żadnej gwarancji ani rękojmi to chyba bardziej będzie się opłacało kupić 2gi silnik niż remontować ten. Zależy to oczywiście od tego jaki silnik masz.


Frakcja Proud Member

Bystrzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 08, 2006 08:40
Lokalizacja: komis
Kontakt:

Post autor: Bystrzak » wt sie 08, 2006 10:24

[quote="GSOWIEC"]Niestety, szykuj się na wydatki...

Napisz jaki masz silnik, czy strzeliło przy dużej prędkości obrotowej, i gdzie kupiłeś to autko (słyszałem, że w porządnych komisach podobno jest jakaś gwarancja...
silnik 1.9 diesel, nie turbo. prędkość obrotowa była duza, bo auto akurat było rozpędzane, kupiłem go na Modlińskiej w Warszawie..., jak urwało się to koło to silnik stanoł, ukręciła się śruba która je mocowała. (a w tym tygodniu miałem nim jechać na wymianę rozrządu...)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sie 08, 2006 11:15

Bystrzak pisze:silnik 1.9 diesel, nie turbo. prędkość obrotowa była duza,
w najlepszym wypadku tylko zawory, ale wątpie - do tego regeneracja wału - chyba musisz rozglądać sie za silnikiem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości