EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » ndz lis 25, 2012 08:46

Umnie auto stalo kilka dni na kanale przed domem zanim pierwszym razem wpakowalem nowe turbo. drugim razem jak wymienailem UPG. Wystarczylo ze wykonalem pare obrotów walem i juz oleju bylo. Jak ustawialem rozrząd i krecilem kluczem wal korbowy toolej mi rzygał z weza olejowego turbiny. Smiem twierdzic ze zakrecenie rozrusznikiem 2 sekundy to zapelni caly uklad olejowy turbiny. Jesli ktos jest az tak mocno przewrazliwiony to niech sobie odkreci swiece zarowe i zakreci rozrusznikiem te kilka sekund i napewno olej bedzie wszedzie w ukladzie. Mozna wtedy swiece wkrecic i auto odpalac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » ndz lis 25, 2012 11:31

wesol pisze:Jesli ktos jest az tak mocno przewrazliwiony to niech sobie odkreci swiece zarowe i zakreci rozrusznikiem te kilka sekund
i tak przed każdym odpaleniem samochodu. :hmm: Wczoraj spróbowałem sobie jak to jest jak chłopaki zmieniają przy około 2000 obr - nie zła zamułka Pany. :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

EGR out - wrazenia

Post autor: ja4rqu » pn lis 26, 2012 13:19

może miałem zapchane turbo, odporny na wiedzę i argumenty nie jestem więc na spokojnie, ale w takim razie wytłumaczcie mi jedno, dlaczego padają turbiny? Skoro po kilku sekundach olej jest wszedzie, wszystko jest smarowane, po 2 minutach można gonić z 3k obrotów, ktoś inny kiedyś pisał że wystarczy pare sekund przed zgaszeniem aż wirnik wyhamuje a ludziom nadal padają turbiny. wykluczamy wady fabryczne, materiałowe, braki oleju etc.Dlaczego tak jest że sąsiadowi w Audi A4 AHU turbo zdechło po około 200k km, a jeździł mniej więcej jak mówicie, a kolejny znajomy w passku b4 w zetorze ma 790k km w tym momencie i ori turbo, z tymże silnik zawsze chodzi chwile przed jazda, na zimnym 2k nie przekracza, po nagrzaniu lubi cisnąc i przed zgaszeniem często silnik chodzi i kilka minut. Oba samochody są u tych włascicieli od nowości więc wykluczam tutaj udział handlarzy czy poprzednich właścicieli.

KoJ@K, napisz coś konstruktywnego a nie powielaj posty kolegi wesol, Twoja jazda wygląda więc tak: odpalasz, i heja po 2500rpm czy nawet 3k, wskazówka temperatury coś tam drgnie i ogień po 4.200 tak? Daj znać jak będziesz auto sprzedawać, żeby się czasem ktoś nie naciął.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » pn lis 26, 2012 18:45

turbo wykonczysz jak bedziesz latał z dziura w dolocie. /Ja kupilem sharana z takim defektem. Gość od ktorego go bralem to taka pipa ze on nie wie co dolega, ze mechanik mu mowil ze to przeplywka ale on sie nie zna. A dmuchalo po wdepnieciu gazu ze myslalem ze chyba liscie *#cenzura#* jak jedzie spod kraweznika. Jezdzil tak baran (coprawda emerycko) i zaoral suszare. Ile ona moz epompowac tak na grubo ponad 100% swoich mozliwosci caly czas? Raczje niedlugo. Ja wymienilem rure gumowa i posmigalem jeszcze chyba apre miechów i bum po suszarce.

JEszcze raz CI powtarzam gdyby byl obowiazek grzania is tudzneia suszarek to by na pierwszej stronie ksiazki serwisowej bylo to wywalone tlustym drukiem. Poza tym producent tez by nie stał bezczynnie i zastosowal jakas mala grzlaeczke na dwóch swiecach zarowych i pompke elektryczna do oleju podawania do suszary. Myslisz ze to strasznie skomlikowane i drogie by było?? Raczej nie.
Studzimy suszary jak upalalismy auto na kilku startach na drodze lub jak sie jedzie z TOP SPEED na autobanie. Po jezdiz zamulajacej 120 km/h nie ma cos studzić kolego. Powie ci to kazdy mechs, kazdy tuner. Te bajki ze studzeniem i rozgrzewaniem kiedys trzeba skonczyć bo to sa mity. Mozna nieco noge prawa powstryzmac zaraz po odpaleniu auta na mrozie ale nie mow mi tu o orzgrzewaniu auta przy temp 0 czy +5 stopni bo to jest poprostu komiczne.

Aha zerknij na moj awatar- takie turbo mozna studzic z koniecznoscią.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

EGR out - wrazenia

Post autor: ja4rqu » pn lis 26, 2012 19:46

Dzięki za wyjaśnienie, sprawe trzeba przemyśleć.



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » wt lis 27, 2012 00:10

ja4rqu, czy gdzie kolwiek napisałem, że gniote auto do 4200 rpm jak mi ledwo co drgnie wskazówka od temp ?
Gdzie powielam posty kolegi wesol, ? Że napisałem "dokładnie" ? Skoro mam podobne zdanie, to uważasz, że powinienem skopiowac tekst i wkleic jeszcze raz ? ...


Obrazek

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: rolmik » pn gru 17, 2012 12:51

panowie czy taki zestaw podpasuje do axr
http://allegro.pl/SendMailToUser.php?it ... Id=5505110" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/flansza-kryza-zaslepk ... 84015.html" onclick="window.open(this.href);return false;


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » pn gru 17, 2012 13:03

Blaszka podejdzie, flansza raczej też. Mam podobną, tylko na końcu rurki nadspawane takie zgrubienia zapobiegające zsuwaniu węża od IC :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

EGR out - wrazenia

Post autor: Detektor » pn gru 17, 2012 21:34

rolmik, masz problem z dogrzaniem auta i Ty jeszcze chcesz EGR-a zaślepiać. Ja bym zrezygnował z tego pomysłu
na twoim miejscu dopuki nie rozwiążesz tego problemu.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: rolmik » pn gru 17, 2012 22:29

Detektor, już jest ok po 10 km łapie 90 dlatego sie nad tym zastanawiam


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » pn lut 11, 2013 11:55

a jak z samozapłonem jest bez tej klapy gaszącej ? :satan: bo miałem EGR wyciągać i dać kolektor z ARL ale sie boje :hmm: Na forum jest opcja dostać kolektor z samą klapa gaszącą w spawaną ale koszta są 3 razy większe od samego kolektora którego można kupić na alledrogo i nie wiem czy się opłaca przepłacać :banghead:



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: tomassss24 » pn lut 11, 2013 14:19

Behemoth1987, Zakładaj sam kolektor :) . Kolega tak jezdzi juz od dawna i nie ma jakiegos duzego telepania przy gaszeniu auta . Silnik AHF
Obrazek



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » pn lut 11, 2013 16:31

Behemoth1987, jak masz turbo w dobrym stanie to się nic dziać nie powinno :)


Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » pn lut 11, 2013 16:54

Paviarotti pisze:Behemoth1987, jak masz turbo w dobrym stanie to się nic dziać nie powinno :)

chce zmienić turbo na ARL to jest w dobrym ale już gwizda głośno a w jakim kupie to nie wiadomo :hmm:
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2013 13:03 przez Behemoth1987, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości