Witam Panów.
Mam problem z obrotami zimnego silnika ,mianowicie są za niskie,w miarę nagrzewania rosną,przy dodaniu gazu robi się dziura i auto się dławi przy powolnym dodanie jest ok,silnik vw passat b3 mono wtrysk jetronik ,na 1 i 5 pinie wtyczki od tps -czujnik położenia przepustnicy powinno być zasilanie 5V ,niema . Co może być powodem braku 5 V? Jeśli podam masę na 5 to krokowy otwieta przepustnicę ,obroty na zimnym są prawidłowe ,dziury przy dodaniu gazu niema ale dawqka paliwa jest wysoka bo na rozgrzanym zalewa.Napięcie 5v na wtyczce pojawia się ale jak podam sztucznie masę . podmieniałem cały nonowtrysk i nic.Proszę o pomoc.
Zasilania na tps
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Zasilania na tps
wszystko dobrze jest zmasowane silnik do budy,cewka tez??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zasilania na tps
skoro brak masy na 1 to prześledź ten kabelek musi nie mieć kontaktu do masy (masa ta jest z karoserii nie ze sterownika silnika) , nie wiem gdzie dokładnie jest punkt masowy ale możesz dorobić nowy kabel, posprawdzaj od razu w tej sytuacji czy jest zasilanie na obu czujnikach temperatury - płynu i powietrza
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości