Wtyk do odczytu kodow blyskowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wtyk do odczytu kodow blyskowych
witam mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec czy wtyk na zdjeciu sluzy do odczytywania kodow blyskowych w golfie mkII 88r PN. No i oczywiscie jak powinno wygladac lub jak sie nazywac urzadzenie ktore to pokazuje te błyski. z gory dziekuje:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:14 przez GUCCIO, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Poszperaj na forum - bylo kilka(~dziesiat?) tematow o kodach itp.
Zajrzyj tez tutaj. http://vwgolf.pl/porady/kody.
Ja "urzadzenie" do szczytywania kodow zrobilem ze zwyklej diody+opornik 1kOhm. [/list]
Poszperaj na forum - bylo kilka(~dziesiat?) tematow o kodach itp.
Zajrzyj tez tutaj. http://vwgolf.pl/porady/kody.
Ja "urzadzenie" do szczytywania kodow zrobilem ze zwyklej diody+opornik 1kOhm. [/list]
Jak bys mi jakis fajny schemacik narysowal to bym sie cieszyl. Bo ni ewiem czy to mam miec jakies swoje wlasne zasilanie, albo czy to gdzies do masy samochodu tzreba podpoioc??Dziadoo pisze:Witam,
Poszperaj na forum - bylo kilka(~dziesiat?) tematow o kodach itp.
Zajrzyj tez tutaj. http://vwgolf.pl/porady/kody.
Ja "urzadzenie" do szczytywania kodow zrobilem ze zwyklej diody+opornik 1kOhm. [/list]
Cos tam mi sie udalo naskrobac, ale nie wiem, czy jest to dla Ciebie czytelne
opis do schematu:
1. Zlacze diagnostyczne
2. opornik ( 1 kilo ohm)
3. Dioda LED (opornik lutujemy do dluzszej nozki - jest to "+" diody)
4. masa samochodu
5. Dodatkowy kabelek, ktory ciagniesz od zlacza diagnostycznego i przed sczytaniem bledow na 5 sekund laczysz go z masa.
Po podlaczeniu diody do zlacza i do masy, dioda swieci sie swiatlem ciaglym a w czasie laczenia zlacza diagnostycznego z masa (za pomoca kabelka nr 5) dioda nie sieci sie. Po odczekaniu 5 sekud i rozlaczenniu kabelka 5 od masy rozpoczyna sie sczytywanie bledow.
Powodzenia!
opis do schematu:
1. Zlacze diagnostyczne
2. opornik ( 1 kilo ohm)
3. Dioda LED (opornik lutujemy do dluzszej nozki - jest to "+" diody)
4. masa samochodu
5. Dodatkowy kabelek, ktory ciagniesz od zlacza diagnostycznego i przed sczytaniem bledow na 5 sekund laczysz go z masa.
Po podlaczeniu diody do zlacza i do masy, dioda swieci sie swiatlem ciaglym a w czasie laczenia zlacza diagnostycznego z masa (za pomoca kabelka nr 5) dioda nie sieci sie. Po odczekaniu 5 sekud i rozlaczenniu kabelka 5 od masy rozpoczyna sie sczytywanie bledow.
Powodzenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no juz mialem kilka problemow z nim. ale sie jakos samo naprawilo. Ale domyslam sie kiedy, jak zakladalem sprzet audio car, to akumulator byl odpiety na kilka godzin i pewnei wtedy sie naprawilo. A mianowicie co mi sie dzialo. Na swiatlach na luzie dodawal mi sam gazu. tzn silnik wkrecal sie na wysokie obroty. Oraz na trasie poprostu mi stawl kopcil jak disel, ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownie bylo zawsze oki. ale teraz juz nei mam tego. Nawet nie wiem co to bylo, asz koda bo jestem ciekawy.
A tak wogole to oco chodzi ze moga byc z nim problemy kwesti finansowej czy wyregulowania jego??
A tak wogole to oco chodzi ze moga byc z nim problemy kwesti finansowej czy wyregulowania jego??
Problem polega na tym, ze na tych gaznikach malo kto sie zna i wie, jak to wyregulowac/naprawic.
Problemem jest tez kwestia finansowa: jak cos w tym gazniku padnie, to musisz kupowac oryginalna czesc, bo nie ma zamiennikow. Np silniczek krokowy (taka zlota grucha z lewej strony) kosztuje 1200 zl. Jes tez problem z czesciami uzywanymi - gaznikow tych jest bardzo malo i ciezko znalezc cos na szrotach.
Problemem jest tez kwestia finansowa: jak cos w tym gazniku padnie, to musisz kupowac oryginalna czesc, bo nie ma zamiennikow. Np silniczek krokowy (taka zlota grucha z lewej strony) kosztuje 1200 zl. Jes tez problem z czesciami uzywanymi - gaznikow tych jest bardzo malo i ciezko znalezc cos na szrotach.
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
zrobilem tak samo jak napisales i ta dioda jara mi sie naokragloDziadoo pisze:Cos tam mi sie udalo naskrobac, ale nie wiem, czy jest to dla Ciebie czytelne
opis do schematu:
1. Zlacze diagnostyczne
2. opornik ( 1 kilo ohm)
3. Dioda LED (opornik lutujemy do dluzszej nozki - jest to "+" diody)
4. masa samochodu
5. Dodatkowy kabelek, ktory ciagniesz od zlacza diagnostycznego i przed sczytaniem bledow na 5 sekund laczysz go z masa.
Po podlaczeniu diody do zlacza i do masy, dioda swieci sie swiatlem ciaglym a w czasie laczenia zlacza diagnostycznego z masa (za pomoca kabelka nr 5) dioda nie sieci sie. Po odczekaniu 5 sekud i rozlaczenniu kabelka 5 od masy rozpoczyna sie sczytywanie bledow.
Powodzenia!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości