Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Witam.
Mam następujący problem.
Samochód sporo kopci po zapaleniu na zimnym silniku.Na ciepłym,nieco mniej.
Podkreślę,przy okazji,że brał trochę olej,dlatego zostały zmienione uszczelniacze+przy okazji uszczelka pod głowicą,dlatego po tym zabiegu nie kopci już na niebiesko.Czuć tylko benzynę a wygląda to jak para wodna.Wiem,że są już zimne dni i to normalne,że na ssaniu leci dymek ale nie aż tak .
btw.Układ wydechowy pod owy silnik,beż żadnych dziwnych przeróbek.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
Mam następujący problem.
Samochód sporo kopci po zapaleniu na zimnym silniku.Na ciepłym,nieco mniej.
Podkreślę,przy okazji,że brał trochę olej,dlatego zostały zmienione uszczelniacze+przy okazji uszczelka pod głowicą,dlatego po tym zabiegu nie kopci już na niebiesko.Czuć tylko benzynę a wygląda to jak para wodna.Wiem,że są już zimne dni i to normalne,że na ssaniu leci dymek ale nie aż tak .
btw.Układ wydechowy pod owy silnik,beż żadnych dziwnych przeróbek.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
- CHLASTA92
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: pn wrz 10, 2012 19:52
- Lokalizacja: Żywocice/Krapkowice
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Co masz na myśli uszczelniacze(uszczelniacze zaworowe) to przez nie najczęściej kopci na zimnym.
Ich guma jest już stara i gdy są zimne to są sztywne dopiero po rozgrzaniu pracują jak należy
Ich guma jest już stara i gdy są zimne to są sztywne dopiero po rozgrzaniu pracują jak należy
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6128422" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6128422" onclick="window.open(this.href);return false;
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
CHLASTA92, Przecież napisałem wyżej.Uszczelniacze zaworowe zostały zmienione.To logiczne,że jeżeli zmienione to na nowe,które są miękkie i nie zużyte.
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Ile silnik ma nalatane? Może pierścienie po malutku się kończą. Jeśli tak jak napisałeś czuć paliwo w spalinach to ma za dużą dawkę paliwa. Nie zalewa go? nie jest zamulony na zimnym ? W moim 1,4 wymiana uszczelniaczy nie pomogła, jak kopci tak kopcił
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Wiesz.na liczniku 202 tyś. kto wie...
Z dawką paliwa..ostatnio jeszcze regulowana była stacyjka oraz wymieniona sonda lambda.Po prostu poprzednia była już wyeksploatowana.
Na zimny nie zamula.Ten silnik sam w sobie jest dynamiczny.Czasem na zimnym silniku nie odpala za pierwszym razem i lekko falują mu obroty.Do dziesięciu sekund i wszystko wraca do normy
Z dawką paliwa..ostatnio jeszcze regulowana była stacyjka oraz wymieniona sonda lambda.Po prostu poprzednia była już wyeksploatowana.
Na zimny nie zamula.Ten silnik sam w sobie jest dynamiczny.Czasem na zimnym silniku nie odpala za pierwszym razem i lekko falują mu obroty.Do dziesięciu sekund i wszystko wraca do normy
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
Chyba trzeba z tym żyć
Tak mi się skojarzyło, jesteś pewien że w katalizatorze masz bebechy ?
Tak mi się skojarzyło, jesteś pewien że w katalizatorze masz bebechy ?
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
W kacie może być przyczyna, mój zaczął bardziej dymić w momencie kiedy pokruszyła mi się połowa ceramiki i musiałem ją wyciągnąć bo brzęczała
Kopci na zimnym silniku.Co robić?
a jak zrobisz tak z 20km i silnik poazadnie sie nagrzeje to kopci??
http://img801.imageshack.us/img801/773/dsc05636.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości