Z 4 śrob na 5 srob . [mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brother
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 16:18
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Kontakt:

Z 4 śrob na 5 srob . [mk2]

Post autor: Brother » ndz sie 06, 2006 11:24

Mam taki problem. Bardzo podobaja mi sie felgi od Golfa III GTI 15" .
Obrazek
Obrazek


Tylko niestety one sa na 5 śrob a golf II ma 4 śroby . Jak mozna z 4 srob zrobic 5 :P. Co trzeba wymienic jakie przerobki moze ktos ma jakies doswiadczenie albo jakies linki. Czy woglole sie oplaca czy to nie wyjdzie wiecej niz kupienie felg . Bo jak tak to bede zmuszony szukac innych felg na 4 sroby . A mam zdjecie ze jezdza ludzie w mk2 na 5 srobach czyli da sie to wykonac .
ObrazekObrazek

Pozdrawiam .


http://www.poznajsekret.pl/eko,sekret/?s=loza&p=5677

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz sie 06, 2006 11:27

generalnie można kupić lub zlecić dorobienie dystansów, ale ja bym nie polecał takiego rozwiązania. 2ga opcja, kupujesz piasty przednie z mkIII gti i odpowiednie tarcze, a na tył tarcze na 5 śrób pod taki zacisk jak masz, z tylu gwint jest w tarczach także mniej roboty.


Frakcja Proud Member

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sie 06, 2006 11:35

tak jak juz tutaj wyzej kolega juz pisal, albo zakup dystansów redukcyjnych z 4 otówrów na 5, albo zmiana piast przednich i tarcz do tego jeszcze dochodzi koszt łozysk + robocizna



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 06, 2006 13:26

Z tyłu ma bębny. Więc musi kupić nowe na 5 śrób o ile takie są w ogóle.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sie 06, 2006 13:46

Paweł Marek pisze:Z tyłu ma bębny. Więc musi kupić nowe na 5 śrób o ile takie są w ogóle.
nie ma takich bębnów

najtansze rozwiaznie to dystanse z przejsciem z 4x100 na 5x100

drugie rozwiazanie drozsze i bardziej pracochłonne to przerzucenie hamulców z GTI,
tu sa potrzebne
zwrotnice z jarzmami i zaciskami, przebuby zewnętrzne, drązki kierownicze, wachacze z koncókami, stabilizator, tarcza, klocki

tył jesli mamy juz tarcze to wymiaa samej tarczy na 5x100


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 06, 2006 14:03

Znam "wariata" który z tyłu w bębnach nawiercił i nagwintował 5 otwórów obok istniejących czterech. Pod piękne BBS-y. I musiało mu to nieźle wyjść bo jeździł z 5 lat i nic złego się nie stało. Ja bym się bał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Brother
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 16:18
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Kontakt:

Post autor: Brother » ndz sie 06, 2006 15:52

Oj cztajac to widze to to chyba za bardzo nie ma sensu na zbyt duzo koszty sie wpakuje . bede musial szukac jakis innych felg z 4 srubami :(

Dzieki Wam za rozjasnienie sytuacji .
POzdrawiam


http://www.poznajsekret.pl/eko,sekret/?s=loza&p=5677

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sie 06, 2006 18:47

Brother pisze:Dzieki Wam za rozjasnienie sytuacji .
No to daj kolegom po punkciku,wypadałoby....



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sie 07, 2006 19:57

co do dystansow mozna robic przejscowke o ile nei nachodza na siebei otwory..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn sie 07, 2006 20:17

[EDIT]
Juz wszysko wiem :bigok:
Ostatnio zmieniony pn sie 07, 2006 20:29 przez barteKKK03, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pn sie 07, 2006 20:18

MAPET, z tym nie ma problemu, jedną szpilke daje się dłuższą, przechodzi przez fele i dystans, a reszta klasycznie, fela do dystansu a dystans do piasty. Dla potwierdzenie felga OZ F1 EVO CUP przystosowana do dwóch rozstawów 5x100 i 4x100.
Obrazek


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sie 07, 2006 20:31

nie no ok jak nachodzi idealnei to moze byc ale ja mowie o inncyh przypadkach gdzie nachodzi tylko kawalkiem.. chyab rysowalem kiedys komus ze sie nei da bodajrze 4x100 na 5x120..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 293 gości