Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Pościgaj się jescze raz, nalej dobrego paliwa (orlen), dolej trochę denaturatu do baku bo może masz wodę w baku i auto zamuliło...czasem tak jest z tym silnikiem że może mieć niedomaganie jakieś...Pamiętam jak miałem w swoim seryjny motor to objeżdżałem dużo aut np.merca 190 2300 150km, bmw 320i 150km, toyoty D4d tdi 120km itp....gość żeby cię objechał musiałby mieć przynajmniej 180km w aucie. masz 8sekun. on musiałby mieć choć ze 7sekund żeby zrobić manewr wyprzedzania i to byłoby ciężko. takie mazdy to powinieneś na pół gazu objechać, bez wysiłku. Nie będe ci radził żebyś wyciągnął wężyk od gruszki i zaślepił zawór N75 bo wtedy wciagnąłbyś go na dzień dobry......
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
http://www.kreatormocy.pl/chiptuning-re ... oraz-354nm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
zdrowy okaz, jakie mody ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Wykres nie należy do mojego auta, ale mój jest podobny ponad 200km i 350nm na seryjnej K03 z chipem i mbc.
Teraz mam dylemat i może ktoś pomoże bo chce kupić nowszy model A4 z silnikiem 1.8T tylko kod silnika np. BFB lub inny który ma wąskie kanały w głowicy da również taki przyrost mocy na MBC co moje starsze AEB? Mnie interesuje tylko turbina seryjna bo na takiej najlepiej sie jeździ gdyż turbo dziura praktycznie nie ejst wyczuwalna. Czy jest możliwe że małe turbiny generują większy moment obrotowy? ale mniejsza moc (km). Mnie interesuje głownie moment obrotowy, nie chce mniej jak 350nm, wczesniej miałem 282 nm na "gołym" chipie to auto tylko sprawnie poruszało się, ale bez zabawy, wciskania w fotel itp...Może znajdzie się znawca i odpowie na moje pytania
Teraz mam dylemat i może ktoś pomoże bo chce kupić nowszy model A4 z silnikiem 1.8T tylko kod silnika np. BFB lub inny który ma wąskie kanały w głowicy da również taki przyrost mocy na MBC co moje starsze AEB? Mnie interesuje tylko turbina seryjna bo na takiej najlepiej sie jeździ gdyż turbo dziura praktycznie nie ejst wyczuwalna. Czy jest możliwe że małe turbiny generują większy moment obrotowy? ale mniejsza moc (km). Mnie interesuje głownie moment obrotowy, nie chce mniej jak 350nm, wczesniej miałem 282 nm na "gołym" chipie to auto tylko sprawnie poruszało się, ale bez zabawy, wciskania w fotel itp...Może znajdzie się znawca i odpowie na moje pytania
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
S3 8L 1.8t
TIP, DP, Wydech MG + FMIC + soft Aligator
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Ładny wykresik mocy! Mam pytanie kolego, masz turbo K04 napewno, a powiedz mi czy oprócz chipa masz może podniesione ciśnienie poprzez MBC? Dlaczego ja na nędznej turbinie K03 mam podobny moment obrotowy?? Nie sądzę żeby tam ktoś zakładał wiekszą turbawke, jak kupiłem auto wszystko było fabryczne, program też..do turbiny nie zagladałem
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
" onclick="window.open(this.href);return false;
Na filmiku jest passat 1.8T AEB turbo K04 z chipem abt, moment obrotowy 400nm i to jest to!
Na filmiku jest passat 1.8T AEB turbo K04 z chipem abt, moment obrotowy 400nm i to jest to!
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Kolego masz podobny Nm ok ale popatrz sobie ile masz przy np 6 tyś obr. Kolega w max peaku ma 365Nm i przy 6 tyś obr spada mu na 330 Nm gdzie Twoje małe k03s ma tylko między 230-240 Nm. Widzisz różnicę ? O to właśnie chodzi że k04 jedzie pod odcinkę prawie równiutko od max boostu. Gdzie k03s dmuchnięte dużym Nm na początku umiera górą
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Mruffka, dzięki - zasługa tylko i wyłącznie Aligatora
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Dzięki za odpowiedź, ale to wiem że turbina K04 dłużej trzyma ciśnienie, tylko chodziło mi czy jest możliwe żeby turbina K03, nie K03s dawała tak duży moment obrotowy? Ja tam nie kręce silnika do 6tyś bo szkoda tak męczyć auta. Wystarczy mu max 3,5tyś/obr bo auto już ma taka śrubę że lepiej nie trzeba;)
Wcześniej kierowalem pytanie o głowice z szerokimi kanalami w silniku AEB i czy ten silnik tylko ma "większe zaplecze mocy"....jak widziałem inne 1.8T to na K03s maiały mniejszy moment obrotowy...
Wcześniej kierowalem pytanie o głowice z szerokimi kanalami w silniku AEB i czy ten silnik tylko ma "większe zaplecze mocy"....jak widziałem inne 1.8T to na K03s maiały mniejszy moment obrotowy...
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Witam, chciałbym aby się ktoś wypowiedział na temat tego wykresu, dotyczy on silnika AGU, program był robiony w Niemczech.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
oto moje 1.8 t aum kupilem samochod z anglika zabrałem z niego silnik i wlozylem do mojego, program byl robiony w angli, co powiecie na ten wykres mi sie cos wydaje ze cos jest nie tak ...
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Badziewny program. Trzeba wgrać serie i zrobic program na nowo.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości