Ustawienie sztangi turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
Witam   dzisiaj   wyciągnąłem  swoje  turbo  w  celu   wyczyszczenia  kierownic.  Po  wyjęciu   okazało  się   że   łopatki  są    ok   blokowało  je    troszkę, ale   udało   mi  się   to   wyczyścić.   Mam    takie   pytanie   jak  w  tym    golfie   tj. 1.9 TDI  PD  AJM   powinna   być   prawidłowo  ustawiona  sztanga     bo    teraz    była   tak  że  w   pozycji   neutralnej  gruszki   czyli  na   zgaszonym  silniku  łopatki    wysterowane   były   tylko  do   połowy  po  odpalenia    auta  sztanga    poszła   do   poziomu   ogranicznika.   Nie wiem  czy   tak   powinno   być     czy   jest  źle  ustawiona  ta  sztanga  i   łopatki  powinny   cofać  się    dalej ?   Jak  to  mogę   sprawdzić    ewentualnie   jak    ustawić    tak żeby   było    dobrze.   Dodam też    ze  łopatki   blokowały  się   w   tej  pozycji   gdzie   sztanga  nawet  nie  dochodzi.  A więc  ciągłe  notlaufy   nie   były   spowodowane   zacinaniem   się    ale     pewnie  złym   ustawieniem.
			
									
									- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ustawienie sztangi turbiny
Nic nie ruszaj przy sztandze.Wyczyściłeś geometrię i wystarczy.Przestawienie sztangi na "oko",może narobić niezłego bigosu.Po prostu tym się nie martw.
			
									
									- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
No  tak  niby   ją  wyczysciłem  tylko  że  ona    w  granicach  w  jakich   chodzi  sztanga  to  się   nie  blokowała   wcale    lekko  ją   przycinało   ale   w   granicy   gdzie   sztanga   joz  nie   dochodziła  i   własnie  niewiem    czy   przypadkiem   nie   trzeba   ustawić   tej  sztangi  inaczej   no   bo   skoro    turbo  się   nie  blokowało   zaworki  n75 i n18  sprawne    wszystkie  węze   posprawdzane  a   natlaufy  się   zdarzają.  Dołączam   teraz   zrobione  logi.
Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104896.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104897.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104896.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104897.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P. 
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Ustawienie sztangi turbiny
Te logi nie kwalifikują się na umieszczanie na forumKrólJulian722 pisze:Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104896.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104897.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 Jest abc diagnozowania więc poczytaj jak ma być wykonany log dynamiczny ...
   Jest abc diagnozowania więc poczytaj jak ma być wykonany log dynamiczny ...Sztangi nie ruszaj - zrobisz loga 011 dynamicznego to będzie widać co się dzieje i czy jest potrzebna regulacja czy nie.
Ustawienie sztangi turbiny
Ty, a coś ty tu za wypociny wrzucił. Co to ma być; weż mi to wytlumacz co zrobiles bo naprawde nie wiem co to ma przedstawiac.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
Dobra dobra   tu  są  następne   może   te   będą   dobre  a  jak   nie    to   zrobimy  następne.
    tu  są  następne   może   te   będą   dobre  a  jak   nie    to   zrobimy  następne.   
     
Zrobiłem 2 logi jeden na
3 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104898.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104899.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									 tu  są  następne   może   te   będą   dobre  a  jak   nie    to   zrobimy  następne.
    tu  są  następne   może   te   będą   dobre  a  jak   nie    to   zrobimy  następne.   
     Zrobiłem 2 logi jeden na
3 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104898.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104899.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ustawienie sztangi turbiny
na 4 biegu z turlaniem sie zaledwie czyli z obrotów 1000 nie wiecej. Majac takie obroty i tak wysoki bieg zapiety wlaczasz logowanie i wciskasz pedal gazu w podloge tylko w podloge nie na pol czy 3/4. Czekasz az osiagnie oborty dajmy na to 3800 i styka.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
Dzisiaj  joż   zabardzo   nie  zrobię    postaram się   jutro  a    jeśli  chodzi   o   te  na  3  biegu   to  co   o  tym  sądzicie.  Dzisiaj  po   czyszczeniu  znów   był   notlauf    podczas  jazdy    obroty   sinika  około  2.5 tyś    prędkość  100 -120 km\h  na    piątym   biegu     poczułem    taką    jak    by  dziurę   może  to   własnie turbo nie doładowało momentalnie  temperatura  silnika  wskoczyła  na  120 stopni. Czy  tak  powinno  być  z  tą   temperaturą?
			
									
									Ustawienie sztangi turbiny
i na 3 i na 4 takie same czyli do lftu. Zrob pozadne logi jutro to bedziemy gadac.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
Ok   jutro  je   zrobię    czyli  mam  przy   jak  najniższych obrotach  wrzucić  3   i   ciągnąć   aż  do  4 tyś    i  to  samo   na 4  biegu    był  bym  wdzięczny   za  jakaś   podpowiedz   jeśli   chodzi  o  te   logi    bo  wierzcie   mi  że   nie  mam  łatwo  ich   zrobić    bo   mieszkam   w  górach  i   raz  pod  górę  raz  na  dół  jak   się   trafi  jakaś    prostka    to   tak   dziur w  drodze  że   szkoda  gadać. 
			
									
									
Ustawienie sztangi turbiny
im wyzszy bieg tym czytelniejsze logi bo przyspieszanie na wysokim biegu z obrotów typu 900-1000 jest na tyle mulowate ze vag odnotowuje wszelkie parametry co powiedzmy pol sekundy czyli co przyrost obrotów okolo 200-300. Jak dasz niski bieg to przyrost obrotów  do tych 4000 bedzie trwal 5 sekund a jak na 4 biegu to bedzie trwal 35 sekund. Dluzej czyli czytelniej. Moze byc od biedy na 3 biegu ale tylko jedna grupa logowana naraz czyli 011 pozniej tak samo mozesz zapodac sama grupe oo3 osobno grupe 008. rozumiesz. Wszystko jest na forum tak jak koledzy pisali w dziale abc diagnostyki.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
Oto    logi   zrobione   dzisiaj  na   4  biegu  od  niskich   obrotów.  Mam  nadzieję   że  będą   dobre  
 
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_105118.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									 
 Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_105118.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ustawienie sztangi turbiny
yyy...  nie sa dobre
 nie sa dobre  od 1000 obrotów, nie od 1800...  i do 4tys...
 od 1000 obrotów, nie od 1800...  i do 4tys... 
przeplywomierz jest do wymiany lub czyszczenia zaczyna powyzej 3300 obrotow obcinac dawke.
			
									
									 nie sa dobre
 nie sa dobre  od 1000 obrotów, nie od 1800...  i do 4tys...
 od 1000 obrotów, nie od 1800...  i do 4tys... przeplywomierz jest do wymiany lub czyszczenia zaczyna powyzej 3300 obrotow obcinac dawke.
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
						wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Ustawienie sztangi turbiny
aha   a   jak    go   czyścić bo   jak   go   odkręciłem  to  jest  tam   taka   siatka    i     ona  jest   czysta    prosiłbym  o  jakieś   porady     jesli  chodzi   o    logi    to    nie   dam   rady  innych   zrobić.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości

 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 





