Witam wszystkich użytkowników grupy VAG.
Mam problem ze swoim gofrem. Około 3 miesiecy temu wyskoczył mi błąd "zwarcie na masie w kolektorze ssącym"
Podjąłem sie próby znalezienia problemu. Okazało sie że, ja to sobie tak nazwałem czujnik podcisnienia byl uszkodzony fizycznie.
Wymieniłem, błąd znikł. Ostatnio na poprawe pogody chciałem sprawdzić Vmax, niestety okazało sie ze 210 i koniec jazdy a błąd znowu wyskoczył i auto straciło na dynamice.
Moja wielka prośba do Was czy mogłby ktoś udostępnić schemat wyraźny schemat podłączenia przewodów cisnieniowych pod kolektorem ssącym. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- smartin 26
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn lis 30, 2009 22:07
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący
Dołączam się do prośby kolegi czy jest ktoś w stanie pomóc
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn cze 15, 2009 23:34
- Lokalizacja: Gdańsk
Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący
http://img.saleepc.ru/etka/VW/194/194133650.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
etka on-line rysunek 133-65
http://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
etka on-line rysunek 133-65
Re: Golf IV 2.3 V5 Podciśnienie,kolektor ssący
odgrzebię temat odnośnie podciśnienia w kolektorze ssącym w v5
mam taki problem, przy jeździe na lpg,
z kolektora ssącego zaraz za przepustnicą jest wzięte podciśnienie do reduktora, wszystko jest ok do momentu kiedy z kolektora reduktor dostaje ciśnienie na poziomie 1,0 bara, przy podciśnieniu 0,3 - 0,4 auto jedzie normalnie, jak dostanie 1,0 bar to zaczyna szarpać i nie da sie przyspieszać, auto przy predkosci 100km/h potrafi zacząć żabkować.
ma ktoś pomysł skąd nagle bierze się takie podciśnienie z kolektora ssącego?
mam taki problem, przy jeździe na lpg,
z kolektora ssącego zaraz za przepustnicą jest wzięte podciśnienie do reduktora, wszystko jest ok do momentu kiedy z kolektora reduktor dostaje ciśnienie na poziomie 1,0 bara, przy podciśnieniu 0,3 - 0,4 auto jedzie normalnie, jak dostanie 1,0 bar to zaczyna szarpać i nie da sie przyspieszać, auto przy predkosci 100km/h potrafi zacząć żabkować.
ma ktoś pomysł skąd nagle bierze się takie podciśnienie z kolektora ssącego?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości