Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Moderatorzy: jhosef, doggie, VIP
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Witam.
Temat dotyczy porad prawnych nie koniecznie związanych z samochodami.
Otóż mam umowę z Play z telefonem Samsung Wave GT-8500 który nabyłem za 250zł.
Telefon miał dwie wady fabryczne, ciągle są z nim problemy.
W styczniu zaniosłem telefon na krótko po zakupie gdyż miał dziwne plamy na ekranie świadczące o uszkodzeniu powłoki antyrefleksyjnej wyświetlacza. Wgrano nowy soft i odesłano go, nie przyjąłem telefonu, został odesłany drugi raz, wymieniono cały wyświetlacz na nowy. Następnie telefon gubił zasięg, karę sim oraz kartę pamięci. Oddałem telefon miesiąc temu, przysłano telefon z nowym softem, jednak nadal nie czytał karty sim, telefonu nie odebrałem i wrócił na serwis, teraz wrócił z nową płytą główną i nowy softem.
Chronologicznie:
- wymiana programu układowego i kalibracja aparatu
- wymiana części elektronicznej (wyświetlacz Super AMOLED)
- wymiana programu układowego i kalibracja aparatu
- wymiana części elektronicznej (płyta główna)
Telefon za każdym razem wraca co raz bardziej zniszczony z serwisu. Po za tym ma bardzo duże problemy z płynną pracą (a procesor 1GHz), często wyłącza się lub zawiesza. Wiem, że według praw konsumenta przysługuje mi prawo do ubiegania się do wymiany telefonu na nowy. Dowiedziałem się, że o tym, że aparat nie nadaje się do wymiany określa serwis, wtedy z tym pismem zgłaszam się do najbliższego salonu Play i wysyłany zostaje do tego punktu taki sam aparat bądź o zbliżonej wartości i specyfikacji.
Nie chcę nikogo naciągnąć, po prostu chcę otrzymać pełnowartościowy wolny od wad towar za który zapłaciłem. Jak z tym walczyć? Czy jest ktoś kto pomógłby mi poprowadzić tą sprawę?
Temat dotyczy porad prawnych nie koniecznie związanych z samochodami.
Otóż mam umowę z Play z telefonem Samsung Wave GT-8500 który nabyłem za 250zł.
Telefon miał dwie wady fabryczne, ciągle są z nim problemy.
W styczniu zaniosłem telefon na krótko po zakupie gdyż miał dziwne plamy na ekranie świadczące o uszkodzeniu powłoki antyrefleksyjnej wyświetlacza. Wgrano nowy soft i odesłano go, nie przyjąłem telefonu, został odesłany drugi raz, wymieniono cały wyświetlacz na nowy. Następnie telefon gubił zasięg, karę sim oraz kartę pamięci. Oddałem telefon miesiąc temu, przysłano telefon z nowym softem, jednak nadal nie czytał karty sim, telefonu nie odebrałem i wrócił na serwis, teraz wrócił z nową płytą główną i nowy softem.
Chronologicznie:
- wymiana programu układowego i kalibracja aparatu
- wymiana części elektronicznej (wyświetlacz Super AMOLED)
- wymiana programu układowego i kalibracja aparatu
- wymiana części elektronicznej (płyta główna)
Telefon za każdym razem wraca co raz bardziej zniszczony z serwisu. Po za tym ma bardzo duże problemy z płynną pracą (a procesor 1GHz), często wyłącza się lub zawiesza. Wiem, że według praw konsumenta przysługuje mi prawo do ubiegania się do wymiany telefonu na nowy. Dowiedziałem się, że o tym, że aparat nie nadaje się do wymiany określa serwis, wtedy z tym pismem zgłaszam się do najbliższego salonu Play i wysyłany zostaje do tego punktu taki sam aparat bądź o zbliżonej wartości i specyfikacji.
Nie chcę nikogo naciągnąć, po prostu chcę otrzymać pełnowartościowy wolny od wad towar za który zapłaciłem. Jak z tym walczyć? Czy jest ktoś kto pomógłby mi poprowadzić tą sprawę?
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
napisz skargę do PLAYa i do rzecznika konsumentów , opisz sytuację może to zadziała. Taki bat działa na ubezpieczycieli jak się adresuje pismo do rzecznika ubezpieczonych
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
nie wiem dokładnie jak to jest ale jak ostatnio ogladałem w tvn turbo raport to podobna sytacja była z jakimiś tam autami, ze w ciagu jakiegoś czasu wymieniali w jednym aucie 3 razy silnik.jak się jakiś przwnik wypowiadał to powiedział ze jesli wada powtarza sie więcej niż ileś razy na okreslony czas to towar podlega wymianie nna nowy pełnowartosciowy. może nie wiele ma to wspólnego z tematem ale może na coś cię nakieruje.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
W karcie gwarancyjnej pisze:
„Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Ja telefon miałem na gwarancji 4 razy, trzy razy dochodziło do wymiany, 1 raz elementu elektronicznego i 2 razy mechanicznego i teraz nadal są problemy z nim. Piszę pismo zanoszę do Play i niech to wysyłąją do P4. Jak nie będzie odpowiedzi to uderzę do rzecznika praw konsumenta.
„Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Ja telefon miałem na gwarancji 4 razy, trzy razy dochodziło do wymiany, 1 raz elementu elektronicznego i 2 razy mechanicznego i teraz nadal są problemy z nim. Piszę pismo zanoszę do Play i niech to wysyłąją do P4. Jak nie będzie odpowiedzi to uderzę do rzecznika praw konsumenta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 21:32
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Napraw gwarancyjnych dokonywałeś w Play, za pośrednictwem Play lub bezpośrednio u producenta?
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Mialem podobno nsytuacje z HTC.
Kazali napisac pismo do Htc, poniewaz play sprzedaje uslge a telefon juz producent czy jakos tak. W kazdym baz razie piszesz pismo do samsunga. Opisujesz cala sytuacje, dolaczasz dowody i wysylasz, albo za posrfednictwem pleja albo sam.
Jesli robisz to sam pamietaj aby byl to polecony i zachowaj kwitek. Bo inmaczej zawsze moga cie olac tlumaczac sie ze list zaginal. I bedziesz czekal na nic
Pozdrawiam
Kazali napisac pismo do Htc, poniewaz play sprzedaje uslge a telefon juz producent czy jakos tak. W kazdym baz razie piszesz pismo do samsunga. Opisujesz cala sytuacje, dolaczasz dowody i wysylasz, albo za posrfednictwem pleja albo sam.
Jesli robisz to sam pamietaj aby byl to polecony i zachowaj kwitek. Bo inmaczej zawsze moga cie olac tlumaczac sie ze list zaginal. I bedziesz czekal na nic
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 31, 2012 21:32
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Każą pisać pismo do producenta bo nie chcą brać odpowiedzialności. W zależności gdzie jako pierwszy raz oddano telefon. Można było złożyć za pierwszym razem z pismem do Play i wtedy ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, a tak obowiązuje regulamin producenta. W Noki jest tak, że mogą trzymać nawet rok telefon i nic z tym nie zrobisz :/. Nauczyłam się, że z gwarancją do najlepiej do sprzedawcy z pismem
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Aniuleczka, telefon cały czas serwisowany za pośrednictwem salonu Play który wysyła je od Regenersis Warsaw. Telefon od czwartku jest w Warszawie, sprawdzając jego stan za pośrednictwem strony www wyświetla się komunikat, że telefon jest naprawiany. Jeśli telefon zostanie naprawiony po raz 5 to skieruję sprawę do sądu przeciwko temu pracownikowi który zajmował się sprawą reklamacji mojego telefonu bo w załączniku dla serwisu wyraźnie było napisane, że żądam nowego telefonu w myśl punktu regulaminu gwarancji pkt 3 który mówi:
„Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Gdy oni go naprawią to złamią regulamin gdyż wyraźnie zażądałem wymiany na nowy zepsutego telefonu który miał już 3 wymiany podzespołu przez autoryzowany serwis, więc są to chyba podstawy aby sprawą zajął się sąd. Może warto przedtem sprawę skonsultować z rzecznikiem praw konsumenta?
„Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Gdy oni go naprawią to złamią regulamin gdyż wyraźnie zażądałem wymiany na nowy zepsutego telefonu który miał już 3 wymiany podzespołu przez autoryzowany serwis, więc są to chyba podstawy aby sprawą zajął się sąd. Może warto przedtem sprawę skonsultować z rzecznikiem praw konsumenta?
Odp: Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Może wtrace swoje trzy grosze jako były przedstawiciel serwisu Nokia i Samsung. Szczerze ciężko będzie coś osiągnąć, serwisy bronią się rękami i nogami przed wymianą telefonu na nowy, a że po trzech wizytach należy się wymiana na nowy to jedna z legend, która praktycznie nie ma zastosowania. Telefon jest naprawiany dopóki serwis posiada części, by takowa usługę przeprowadzić. Gdy części brak i nie można dokonać już naprawy odsyłają sprzęt tam gdzie została złożona reklamacja z zasugerowaniemm wymiany przez sprzedawcę. Często nie mają już takich telefonów w ofercie i zaczynają się schody i przepychanki już z operatorem. W sporadycznych przypadkach serwis wymieni na nowy, np. Samsungi solid, które mają być niezniszczalne.
Wysłano z Galaxy Tab 2 P5100
Wysłano z Galaxy Tab 2 P5100
VW Scirocco III 2,0 TSI CCZB'12
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Ale to nie legenda, to żywcem wyjęta treść z książeczki karty gwarancyjnej samsunga. Telefon zepsuł się w ciągu roku 5 razy, 3 razy dokonano wymiany części. Dzwoniłem do Samsung Polska i konsultant powiedział, że mogę się spodziewać nowego telefonu z tego co mówię, jeśli nie ma już takiego jak mój w ofercie to dostanę inny o zbliżonej lub lepszej specyfikacji. Tego dowiedziałem się z Samsung Polska. Gdy rozmawiałem z pracownikiem Regenersis to mówił, że jeśli rzeczywiście znów jest zepsuty to dostanę nowy, tylko muszą zweryfikować historię wymian tych części. Jutro będę dzwonił to może się dowiem więcej.
Odp: Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Piszę, że "legenda", bo każdy słyszał, a nikt nie widział mam nadzieję, że w końcu uda Ci się rozwiązać problem i będziesz jednym w nielicznych, któremu wymieniono sprzęt.
Tapnięte z Xperii Play
Tapnięte z Xperii Play
VW Scirocco III 2,0 TSI CCZB'12
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
W takim razie poproś o pomoc http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Miałem kiedyś problem z przeniesieniem numeru z Orange do Play... ciągle coś aż dałem sobie spokój i napisałem do UKE,dołączyłem wszystkie dokumenty,skontaktowali się ze mną i załatwili sprawę w ciągu 2-3tygodni.
Firmy się boją czegoś takiego bo Oni się w tańcu nie pinkolą i walą kary z grubej rury.
Miałem kiedyś problem z przeniesieniem numeru z Orange do Play... ciągle coś aż dałem sobie spokój i napisałem do UKE,dołączyłem wszystkie dokumenty,skontaktowali się ze mną i załatwili sprawę w ciągu 2-3tygodni.
Firmy się boją czegoś takiego bo Oni się w tańcu nie pinkolą i walą kary z grubej rury.
Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Oni bazują na tych karach, prawda? Nie poniosę żadnych kosztów związanych z ich wsparciem?
Odp: Telefon na gwarancji 4 razy w ciągu roku
Pomoc rzecznika jest darmowa
Wysłano z Galaxy Tab 2 P5100
Wysłano z Galaxy Tab 2 P5100
VW Scirocco III 2,0 TSI CCZB'12
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Skoda Octavia III 1,6 TDI CXXB'15
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość