Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: jablonski89 » czw lis 15, 2012 11:59

Witam,

Problem pojawia sie co roku kiedy temperatura spada do okolicy zera. Odpalam auto na benzynie. Auto pracuje równo około minuty, po czym zaczyna szarpać jakby chodził tylko na dwa cylindry. Po przełączeniu na LPG auto chodzi równo obroty sie normuja w okolicy 1000. Wrzucam jedynke jade. drugi bieg, trzeci zblizam sie do skrzyzowania wciskam sprzęgło i hamulec, obroty na LPG spadaja na chwile do ok 500 a potem auto gasnie. Jak jest rozgrzany nie ma problemu, czy jade na benzynie czy na LPG. Dodam tylko że układ zapłonowy jest nowy, czujnik temperatury również.

Golf III
1.8 AAM
Instalacja BRC


Proszę o pomoc.


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: arturo936 » czw lis 15, 2012 17:09

Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: Racer » pt lis 16, 2012 01:10

Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP

Post autor: jablonski89 » pt lis 16, 2012 12:09

arturo936 pisze:Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?
tak świece również są nowe


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP

Post autor: jablonski89 » sob lis 17, 2012 14:01

Racer pisze:Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.
Nie mam pojęcia czy ma sonde podpiętą, ale gdy podłączam vag-com to wywala mi błąd: Błąd sondy lambda-zwarcie do masy. Gdy zresetuję komputer poprzez odłączenie pluswej klemy, problem znika, do pierwszego przełączenia samochodu na LPG.

Dodam jeszcze że, gdy auto jest zimne i szarpie na benzynie, to strasznie smierdzie benzyną, jakby miał za bogatą mieszankę, albo nie przepalał wszytkiego. gdy sie rozgrzeje jest ok.


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: Paweł Marek » sob lis 17, 2012 19:33

to nie będzie jedna awaria na lpg i benzynie. Co do lpg to pewnie tylko regulacji trzeba albo zmiany starego reduktora na nowy czy regeneracji. Szukaj usterki na benzynie. Regulator ciśnienia paliwa może na początek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: jablonski89 » ndz lis 18, 2012 11:57

Paweł Marek pisze:Regulator ciśnienia paliwa może na początek.
jest jakiś sps na sprawdzenie tego urządzenia, czy tylko podmianka??


pozatym mam jeszcze jedno pytanie??

czy to jest wtrysk?
w głowicy tuż nad kolektroem ssącym posiadam takie cztery "wtryski-niepodłączone" są one wsadzone ale posadają luz. CZy przyczyna moze być lewe powietrze dostające sie przez te otwory???
Obrazek


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG

Post autor: arturo936 » wt lis 20, 2012 19:57

wychodzi na to że masz głowicę nie od aam tylko od gti. Ktoś zaślepił otwory wtryskami. Zaślep te otwory by lewe powietrze się nie dostawało.W gti wtryski są chyba mocowane do listwy wtryskowej ale tu nie wiem jak one mają się trzymać sztywno



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości