Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » wt lis 13, 2012 22:04
Lata(ł) albo miał ktoś kontakt z faltdachem w mk2? jak to jest z nośnością budy, bo przy wycinaniu lecą 2 belki wzmacniające dach . jest sens spawać jakieś wzmocnienia (jakąś ramkę z płaskownika wokół dziury na falt)? dodam że mam twardy zawias (trochę twardszy od technixów)
fakt że to nie temat na teraz ale planuję budżet

kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
marko125-90
- Użytkownik

- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: marko125-90 » pt lis 16, 2012 00:21
Ostatnio rozmawiałem na ten temat z paroma osobami. Doszliśmy do takich wniosków.
Jeśli zrobisz to profi to będzie to całkiem fajne i bezpieczne... Na ironię losu wzmocnisz dach... Chodzi o wytłoczenia blachy. Spójrz sobie na pare powypadkowych aut... Auta całe powyginane ale tam gdzie szyberdach to konstrukcja praktycznie nie tknięta... Dach chcesz z polówki 6n zaadoptować?
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » pt lis 16, 2012 18:02
myślałem raczej o tym z twingo bo jest tańszy i nie trzeba z drainami się paprać , ale jeszcze zadecyduję przy organizowaniu przeróbki
edit:poprawka . dach z polówki też drainów nie ma ale chyba jest trochę problemów z jego szczelnością, muszę popytać na forach z resztą na ten temat. ogólnie pomimo braku możliwości zamontowania elektrycznego silnika do rozkładania twingo dachu wydaje mi się on lepiej zaprojektowany , a to ważny czynnik dla mnie . cena z tego co widzę na allegrze zaczyna się wyrównywać
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
marko125-90
- Użytkownik

- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: marko125-90 » pt lis 16, 2012 22:41
Szczerze to nie mam za bardzo wiedzy na ten temat. Piszę Ci co sam ostatnio się dowiedziałem w tej sprawie. Kwestia nie tyle jaki dach wybierzesz a bardziej jak to wykonasz.
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » sob lis 17, 2012 01:18
wiem o tym , będę się starał bo jeden prysznic w domu już mam , drugiego w aucie nie trzeba (to apropo szczelności )

kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
91Maniek
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: śr lis 18, 2009 17:49
- Lokalizacja: PNW/Opole
-
Kontakt:
Post
autor: 91Maniek » pn lis 19, 2012 01:15
Ja osobiście wybrałem dach z twingo. Jest już u mnie i czeka na montaż, ale montażem zajmie się mój znajomy blacharz, więc o wykonanie się nie martwię. Krótka relacja z montażu będzie w moim temacie, ale to dopiero za jakiś czas. Wybór padł na twingo z prostej przyczyny... Jest po prostu wykonany bardziej "prymitywnie". Dach z polo jest wykonany z kilku części... Wiadomo im coś jest bardziej skomplikowane tym więcej sprawia problemów. Dach z twingo to w zasadzie dwie części. Sam dach i rama do tego dachu, która ściska faltdach z poszyciem dachu i to wszystko. Po za tym ja osobiście elektryki nie chciałem bo to kolejny problem. Dach z twingo pod każdym względem jest lepszy. Nawet jest większy do tego z polo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413363
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » wt lis 20, 2012 01:13
powiedz mi maniek , montujesz go na "goło" tj. dziura , montaż i do przodu czy jakieś wzmocnienia ?
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
91Maniek
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: śr lis 18, 2009 17:49
- Lokalizacja: PNW/Opole
-
Kontakt:
Post
autor: 91Maniek » wt lis 20, 2012 07:47
Wyjdzie w praniu... Plan jest żeby jednak jakoś usztywnić dach. Zobaczymy, jak całość się zachowa po montażu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413363
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » pt lis 23, 2012 10:45
proszę o jakiś fotoreportaż po montażu

pozdrawiam
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
KaGeRo
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 174
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: KaGeRo » pt lis 23, 2012 13:47
Jak sprawa wygląda w mkIII?
Ma ktoś taki dach zamontowany?
Generalnie myślę na elektrycznym (z czego dokupić?) żeby go później podpiąć pod moduł komfortu aby było domykanie po zamknięciu auta.
Gdzieś czytałem, że pasuje z mazdy 121 z tego co patrzyłem on jest troszkę inaczej wyprofilowany
Macie jakieś foty?
Z góry dzięki za odpowiedz
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » pt lis 23, 2012 17:31
najlepszy dla cb będzie jeśli oczywiście elektryczny to z polówki bo ten z mazdy jest delikatnie okrągły i nie będzie to wyglądało dobrze jeśli uda Ci się dociągnąć wgl do linii dachu. ja planuje dach twingo (wydaje się być najlepszy w stawce faltów) i urzeźbienie do tego elektryki , aczkolwiek łatwe to nie będzie bo korbka jedzie w nim razem z krawędzią składającego się dachu , będzie konieczne wstawienie prowadnicy pod dachem z jakimś mechanizmem zwijającym kable albo szyny po których będą przesuwać się szczotki , wyjdzie w praniu ale co bym Ci polecał to albo polo albo twingo + rzeźba
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
KaGeRo
- Niesolidny sprzedawca

- Posty: 174
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: KaGeRo » pt lis 23, 2012 18:57
a jak sie sprawa miewa z głośnością?szumami?
Ogolnie własnie brałem pod uwage twingo albo polo.
-
zawa44
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51
Post
autor: zawa44 » sob lis 24, 2012 02:50
z jednej strony będzie głośniej ale już Ci mówię dlaczego. prosta fizyka . w czasie pracy samochodu całe nadwozie drży . faltdach jest z materiału więc oczywiste będzie że zadziała jak wielka membrana ale nie będzie to bardzo poważne bo jednak jest elastyczny więc te drgania nie są aż tak absorbowane i fala dźwiękowa nie staje się taka "agresywna". druga rzecz to wiatr chociaż na dobrą sprawę będzie on przemieszczał się po poziomym dachu a do tego odbity od przedniej szyby więc nie będzie bardzo doskwierał . dobrą opcją jest lotka (można zaobserwować w polówkach) zakładana przed faltem , eliminuje ona większość wiatru który uderza w dach. wnioskując - nie będzie znacznie głośniej , z resztą może jeździłeś kiedyś cabrio ... tam tragedii nie ma z głośnością a obszar na który działają zjawiska opisane powyżej jest poważy w porównaniu z faltdachem
pozdr.
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
-
barteko007
- Nowicjusz

- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 21:33
- Lokalizacja: wrocek
Post
autor: barteko007 » ndz gru 02, 2012 11:20
Kiedyś na forum był temat o dachu z tweengo - co i jak zrobić, ale ktoś go usunął

sam szukałem 2 lata temu tego tematu, teraz przymierzam sie do falta w maluchu, ale dawców szukam wśród pand czy lupo

GOLF save the Queen :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości