1Z - problem z kątem wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: Kaczor » czw lis 08, 2012 16:53

przekopałem parę tematów , bezskutecznie

Pompa ustawiona na blokadę , rozrząd sprawdzony - przy wartości kąta w basic settings między 240 a 255 pali od kopa , jednak oczywiście nie jedzie tak jak jeździł - w celu uzyskania prawidłowej wartości - przesunięte koło o ząb , kąt w okolicy 50 - nie ma opcji żeby odpalić - chyba że po maksymalnym grzaniu i kręceniu 2 minuty - mgła wtedy lepsza niż w Smoleńsku .
N 108 wykluczony - druga pompa włożona , ze sprawnego auta , poza nieprawidłowym kątem zero innych usterek na vagu

Jakieś pomysły ?


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: t0mal » czw lis 08, 2012 23:06

Na wale ustawiałeś na kreskę, czy na nacięcie?
Powinno być na kreskę.



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: mivhal_f » pn lis 12, 2012 18:44

koło pasowe na wale chodzi prosto czy się giba??



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: Kaczor » wt lis 13, 2012 13:53

ustawiony rozrząd prawidłowo , koło na wale wymienione , wał przefrezowany - w sumie od tego zacząłem


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
rafalski.1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt paź 25, 2011 16:01
Lokalizacja: Wałcz

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: rafalski.1979 » wt lis 13, 2012 22:31

jeszcze raz ustawić na znaki rozrząd, nie ma bata żeby nie odpalił jak jest dobrze ustawiony rozrząd, a jeżeli już odpaliłeś i był batory (ja tak samo miałem :helm: ) to czy podłączyłeś kostkę do przepływki po założeniu filtra? bo ja tego nie zrobiłem i miałem batorego komin



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: Kaczor » czw lis 15, 2012 17:25

naprawiłem , nikt nie trafił :smoke:


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: mivhal_f » czw lis 15, 2012 17:48

pochwal sie co bylo?



Awatar użytkownika
rafalski.1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt paź 25, 2011 16:01
Lokalizacja: Wałcz

1Z - problem z kątem wtrysku

Post autor: rafalski.1979 » czw lis 15, 2012 23:56

zakładam, że po wymianie pompy został ruszany nastawnik i dawka była źle ustawiona?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 76 gości