nic nie będzie , podkładka do wymianyjunior07ddz pisze:Witam podłącze się do tematu.
Mam taki problem ponieważ zaczęła mi ciec ropa z pod tej śruby która znajduje się pomiędzy przewodami od wtrysków. (z tego co mi wiadomo to jest to jakiś odpowietrznik, gdzie ew. wkręca się zegar podczas ustawiania wtrysku)
Kupiłem sobie cały komplet oringów uszczelek itp. do pompy wtryskowej i mam takie pytanie czy tą śrubę mogę po prostu wykręcić wyczyści i zmienić oring, czy jest to może jakiś ważny element którego lepiej samemu nie dotykać.
Jeżeli tak to prosił bym ewentualnie o jakieś wskazówki lub porady jak postępować.
Dodam że jestem laikiem w tym temacie.
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lut 18, 2011 21:35
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Tak pytałem zaniepokojony bo czytałem na jakimś innym forum o jakiejś trójkątnej śrubie od nastawnika na którą trzeba uważać ponoć a ta też jest trochę kształtu trójkątnego. Jak również pewien znajomy powiedział mi żebym sobie pozaznaczał punkty na obydwu tyś śrubach (dużej i małej), względem korpusu żeby potem je tak samo wkręcić.
Czyli z powyższej odpowiedzi rozumiej że nie muszę się bawić w jakieś znaczenie tylko wykręcić bez stresów i tyle ?
Czyli z powyższej odpowiedzi rozumiej że nie muszę się bawić w jakieś znaczenie tylko wykręcić bez stresów i tyle ?
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
junior07ddz, tam jest albo podkładka miedziana albo nie ma nic.
podczas pracy silnka spróbuj bardzo delikatnie popuścić i dokręcić ponownie. powinno pomóc.
podczas pracy silnka spróbuj bardzo delikatnie popuścić i dokręcić ponownie. powinno pomóc.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Jak masz ją czym odkręcić ,to pozostają jeszcze trzy a po odkręceniu tych trzech ,bez vaga nie ustawisz już dawki tak jak byłojunior07ddz pisze:Tak pytałem zaniepokojony bo czytałem na jakimś innym forum o jakiejś trójkątnej śrubie od nastawnika na którą trzeba uważać
Zaznaczanie dobry nawyk ,ale w tym przypadku nie potrzebny ,niczego tymi srubami się nie regulujejunior07ddz pisze:pewien znajomy powiedział mi żebym sobie pozaznaczał punkty na obydwu tyś śrubach (dużej i małej), względem korpusu żeby potem je tak samo wkręcić.
Dużej się nie czepiajjunior07ddz pisze:dużej i małej
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
witam
fakt jest śrubka trókątna , ale nic się nie dzieje odkręcając pierwszy dekielek
uszczelka górna koszt 9zł troszkę cierpliwości i z uszczelnieniem górnego dekielka niema problemu
zrobiłem kluczyk na trójkąt z nasadki nr7 na gorąco
fakt jest śrubka trókątna , ale nic się nie dzieje odkręcając pierwszy dekielek
uszczelka górna koszt 9zł troszkę cierpliwości i z uszczelnieniem górnego dekielka niema problemu
zrobiłem kluczyk na trójkąt z nasadki nr7 na gorąco
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
witam
mam ten sam problem z cieknącą pompą między tłoko rozdzielacz a korpusem pompy, silnik 1,9 td pompa boscha.
Chciałbym to sam zrobić i mam teraz kilka pytań , czy wymiana oringu przebiega tak samo jak w 1,9 tdi, dzwoniłem do kilku sklepów z pytaniem o uszczelkę, ale bez numeru katalogowego nikt nie był w stanie powiedzieć jaka ta uszczelka-oring (na załączniku nr 3) ma być i jeszcze jedno, czy przed uruchomieniem powinno się zalać pompę przez elektrozawór. załączam link, na którym jest pokazane jak wymienić oring " onclick="window.open(this.href);return false;
mam ten sam problem z cieknącą pompą między tłoko rozdzielacz a korpusem pompy, silnik 1,9 td pompa boscha.
Chciałbym to sam zrobić i mam teraz kilka pytań , czy wymiana oringu przebiega tak samo jak w 1,9 tdi, dzwoniłem do kilku sklepów z pytaniem o uszczelkę, ale bez numeru katalogowego nikt nie był w stanie powiedzieć jaka ta uszczelka-oring (na załączniku nr 3) ma być i jeszcze jedno, czy przed uruchomieniem powinno się zalać pompę przez elektrozawór. załączam link, na którym jest pokazane jak wymienić oring " onclick="window.open(this.href);return false;
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Filmik dobry, napewno nie jeden, kto chce to spróbowac zrobic samemu będzie mógł sobie wcześniej podpatrzyc co, jak i gdzie.
No i czy może ktoś odpowiedziec na pytanie wyżej ? Czy przed uruchomieniem trzeba zalac przez elektrozawór ?
No i czy może ktoś odpowiedziec na pytanie wyżej ? Czy przed uruchomieniem trzeba zalac przez elektrozawór ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Zasadza zmiany o-ringu jest ta sama jak w TDI.
Uszczelka TYLKO od pompiarza Inna może rozleźć sie pod wpływem ON.
Uszczelka TYLKO od pompiarza Inna może rozleźć sie pod wpływem ON.
Najlepiej zamontować pompkę ręczną tzw. gruszkę przed pompą i przepompować paliwo.Następnie odpowietrzyć wtryski i ma palić.and512 pisze:czy przed uruchomieniem powinno się zalać pompę przez elektrozawór
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Po założeniu uszczelki i złożeniu wszystkiego auto nie chcę odpalic. Znaczy się odpala i od razu gaśnie. Odpowietrzane było przez poluzowanie śrub na wtryskach i nic. Czy powodem może byc np to, że nie przepompowałem przez pompę paliwa ? (nie miałem odpowiedniej gruszki, żeby to zrobic).
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
mały odkop..
za bardzo z powyższych postów nie mogę wywnioskować.... sugerując się załącznikiem powyżej na 99% mam wyciek z oringu nr 8 i teraz moje pytanie, czy śrubę pomiędzy oringiem 8 a podkładką 9 (załącznik powyzej) mogę bez stresu odkręcić? nic sie nie rozreguluje itd? odkręcam srubę wymieniam oring zakręcam i odpalam?
za bardzo z powyższych postów nie mogę wywnioskować.... sugerując się załącznikiem powyżej na 99% mam wyciek z oringu nr 8 i teraz moje pytanie, czy śrubę pomiędzy oringiem 8 a podkładką 9 (załącznik powyzej) mogę bez stresu odkręcić? nic sie nie rozreguluje itd? odkręcam srubę wymieniam oring zakręcam i odpalam?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Tak ,możesz smiało odkręcać ,o ile masz czym ...nic się tam nie rozreguluje,bo nie ma co ...a czy odpalisz od razu ? ...wątpię ,bo trochę ropki pewnie wyleci z pompy Kiedyś miałem "ciekawy " przypadek włąsnie z tą dużą trójkątną śrubą ,za którą jest oring ...troche się tam pociło ,wiec postanowiłem dokręcić ,niewiele myślac ,na odpalonym silniku no i dokręciłem uzywając przecinaka i młotka ,po drugim uderzeniu silnik zgasł i już nie odpalił ...musiałem wyminić na szybko całą pompę ...tyle że do dziś, nie wiem co się stało,a stało sie na pewno coś z głowiczką ,bo elektrozawór n109 wymieniałem ,podejrzewając go jako sprawcę ...mechanicznie jednak ,nie widać żadnych uszkodzeń ,a jednak coś się stało ,bo na tej głowiczce nie idzie odpalić...Także nie radzę uderzać tam czymkolwiek ,podczas pracy silnikabrudny_harry pisze:sugerując się załącznikiem powyżej na 99% mam wyciek z oringu nr 8 i teraz moje pytanie, czy śrubę pomiędzy oringiem 8 a podkładką 9 (załącznik powyzej) mogę bez stresu odkręcić? nic sie nie rozreguluje itd? odkręcam srubę wymieniam oring zakręcam i odpalam?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw paź 04, 2012 16:51
Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
pytanie jeszcze na marginesie, śrubę pod która jest podkładka nr9 też mogę smiało odkręcić bez obaw o rozregulowanie czegoś?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyciek z pompy wtryskowej 1,9 TDI 1Z Golf mk 3
Skoro dużą możesz odkręcić bez obaw ,a mała jest wkręcona w dużą ,to chyba logicznebrudny_harry pisze:pytanie jeszcze na marginesie, śrubę pod która jest podkładka nr9 też mogę smiało odkręcić bez obaw o rozregulowanie czegoś?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 122 gości