Silnik BKC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olej_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 14:01
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Silnik BKC

Post autor: olej_87 » śr paź 31, 2012 18:14

Witam mam pytanie do was czy w golfie v 1.9 tdi o silniku BKC 2004 r rozrząd jest kolizyjny?? i co ile trzeba go wymieniać



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Silnik BKC

Post autor: italiano_83 » śr paź 31, 2012 19:30

Jeszcze nie słyszałem o nie kolizyjnym TDI ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Silnik BKC

Post autor: robert14-83 » śr paź 31, 2012 19:36

90 tyś km



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Silnik BKC

Post autor: doggie » czw lis 01, 2012 21:10

robert14-83 pisze:90 tyś km

żadne 90 tylko VW przewiduje w BKC 120 tyś km, ja w BRU miałem miałem 120 tyś, później w BLS-ach wprowadzono interwał 150 tyś km



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Silnik BKC

Post autor: Fahoo » pn lis 05, 2012 18:41

Nie wiedziec dlaczego w pl ASO zmienił samowolnie interwał na 90 tys km
Znaczy wiadomo po co... for money :hmm:
120 tys i wymiana a co 15 tys kontrola paska i napinacza o tym NIE ZAPOMINAJMY :smirk:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
gregorp123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lis 05, 2012 14:55

Silnik BKC

Post autor: gregorp123 » wt lis 06, 2012 17:12

Ja mam szkodnika z BKC i robilem pierwszy po 120tys, pewnie chodzi o gwarancje bo jest do 100tys :food: ASO tez czlowiek i jesc musi :)



Szybki5151
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52

Silnik BKC

Post autor: Szybki5151 » sob lis 10, 2012 10:03

Ja robiłem rozrząd przy 205 tys km :hmm:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Silnik BKC

Post autor: doggie » sob lis 10, 2012 21:40

jak ktoś chce to może i przy 300 tyś, jego sprawa ale generalnie Szybki5151 czy to powód do dumy? :D



Szybki5151
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52

Silnik BKC

Post autor: Szybki5151 » ndz lis 11, 2012 13:59

doggie, Oczywiście ,że nie i dla mnie jest to głupotą , ale samochód kupiłem przy przebiegu niecałych 200 k kkm i nie dowierzaliśmy jak poprzedni właściciel " nie pamiętał czy wymieniał" , ale pasek alternatora piszczał i przy wymianie okazało się ,że rozrząd nigdy nie był nawet dotykany . Przynajmniej wiadomo ,że samochód nie kręcony :los2:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Silnik BKC

Post autor: doggie » ndz lis 11, 2012 21:18

grunt że wytrzymał :bigok: , jest to też oznaką że VW określając interwał wymiany dał "zapas"



Szybki5151
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52

Silnik BKC

Post autor: Szybki5151 » pn lis 12, 2012 00:14

Jeszcze 50 k km można by było na nim nastukać :hmm: :los2: . Pasek alternatora wyglądał jak by go myszy podgryzały :los2:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości