witam wszystkich,
samochód to golf IV 1.9 TDI 90 KM 99 rok.
Ciężko zapalał, sprawdziłem świece żarowe i 2 są OK a 2 przepalone.
Podczas próby wymiany okazało się że jedna świeca kręci się w miejscu ani odkręcanie ani wkręcanie nic nie daje.
Poszukuję warsztatu (nie partaczy albo jakichś małolatów bez pojęcia) z Gdańska i okolic (do 30 km) które wykręcą tą świecę i wkręcą mi nową bez rozbierania silnika i połowy samochodu.
Świeca nie jest urwana nic tam nie robiłem nie kombinowałem na siłę. A może to olać i wymienić tylko 3 pozostałe świece ?
Nie pamiętam czy ta trefna jest spalona czy nie - muszę sprawdzić jeszcze raz.
pozdrawiam
Mariusz
problem z gwintem świecy żarowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 13:27
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
problem z gwintem świecy żarowej
ja bym to olał bo na 3 spokojnie załapie w największe mrozy chwilę potelepie i będzie dobrze a jak przyjdzie lato to na spokojnie można to zrobić są fachury co takie rzeczy robią bez rozwalania 1/2 auta za 10 000 zł , też tak mi się stało kiedyś w starej 3-ce tdi latałem tak przez 3 lata a zima wtedy była stulecia -30 przez cały miesiąc i zero problem z odpalaniem
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
problem z gwintem świecy żarowej
jak świeca, się kręci w lewo i w prawo a nie wychodzi, to gwint jest do . Trzeba to naprawić ( przegwintować, jeśli jest na tyle " mięsa "), bo jeżdżenie z luźną świeczką nie jest najmądrzejszę :
1. Wibracje mogą zrobić krzywdę gwintowi.
2. Po czasie może pojawić się tam przedmuch, jak gwint się mocno wyrobi.
Lepiej to zrobić za w czasu, bo później może być tylko gorzej a nie lepiej.
1. Wibracje mogą zrobić krzywdę gwintowi.
2. Po czasie może pojawić się tam przedmuch, jak gwint się mocno wyrobi.
Lepiej to zrobić za w czasu, bo później może być tylko gorzej a nie lepiej.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z gwintem świecy żarowej
http://auto-krak.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
problem z gwintem świecy żarowej
nigdy gwint się nie urywa tylko między gwintem a tą częścią gdzie zakładasz klucz a to nie ma żadnego wpływu na nic reszta jest dalej szczelna jak byś kiedyś widział świecę żarową to byś wiedział o co kamanstefano189 pisze:jak świeca, się kręci w lewo i w prawo a nie wychodzi, to gwint jest do
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości