MKIV R32 vs BMW E39 540
Re: MKIV R32 vs BMW E39 540
Siemka zgredd,
czy Ty masz jakieś kompleksy związane z samochodem którym jeździsz ?
Jeśli producent na starcie daje Ci prawie 300 koni (moim zdaniem każde auto od 250 KM już zapierdziela),to ten samochód będzie szybki,bez względu czy to BMW,Mercedes,Audi,VW,Honda,czy inna marka,
i czy się to Tobie podoba,czy nie każdy myślący człowiek to potwierdzi....
oczywiście mówimy tu o seryjnych produkcjach...
Seryjny MKIV R32,ma naprawdę wysokie osiągi,a mając na uwodzę to iż konstrukcja pojazdu uniemożliwia wrzucenie mu wielkich silników, wyciśnięto z niego naprawdę b.dużo....
Inaczej się sprawa ma do samochodów BMW (piszę akurat o tej marce bo nią jeżdżę i mogę najwięcej powiedzieć)
jeśli w 1996 roku zaczęto seryjnie produkować 286 konne samochody.zwykłe limuzyny,nie jakieś sportowe...
to sorry.ale BMW jest szybkie... te 540 do tej pory są uważane za szybkie samochody,stąd też często chcą się z nimi ścigać..
(ja na szczęście nie mam oznakowanego modelu,w przeciwieństwie do znajomego,który jadąc z rodziną w góry na odcinku 100km,miał 4 propozycje startu ze świateł...)
Aktualny E39 540 to F10-F11,przy tej samej pojemności silnika ma już 407 KM,a 600Nm mają już 1750-4500 obr/min.
przyspieszenie 0-100 w 5sek i jest to wciąż seryjnie produkowana limuzyna....
Więc stary nie chrzań,że BMW nie jest szybkie...
Jeśli chodzi o samochody "lekko pogrzebane"
to piotrbmw dał Ci dobry przykład... zapoznaj się z filmikiem może coś zrozumiesz
o samochodach stuningowanych pisałem powyżej...
Twoje filmiki potraktowałem bardziej humorystyczne,bo niczego nie pokazują...
90 konny disel do 286 benzyna....hi hi hi...daj spokój
oczywiście znowu TDI "lekko pogrzebane",a 540 seria,i pewnie zaraz będzie : kierowca BMW nie ogarnia samochodu,może siedzi tam 70 letnia babunia i nie sięga gazu,może jest tylko 1 bieg..itp,itd...
czemu taki głupoty maja służyć ? dowartościowaniu siebie,samochodu ?
Jeśli chcę coś sprawdzić,to ustawiam się z samochodem o podobnych parametrach,a kierowca nie będzie byle pierwszy przechodzień tylko ktoś kto potrafi tym autem jeździć... wtedy mogę wysuwać wnioski,który pojazd szybszy,który kierowca lepszy...
Na koniec powiem tak,za odpowiednią ilość (np.alkoholu),jestem wstanie moją 540 pokonać nowe M5.M6,Porschaki będą wąchać mój dymek,Ferrari zobaczę tylko w na starcie,a później w lusterku...
i odwrotnie małolitrażowe skody,cytrynki a nawet matiz,objedzie mnie jak chce...
później wrzucę na neta filmiki... Tylko kto w to uwierzy ?????
a może ktoś wyjdzie z wnioskiem,hmm wygrał z Ferrari przegrał z Matizem,Matiz nie daje żadnych szans Ferrari ....
i takiego humoru Ci chłopie życzę..
P.S.
Nie chciałem urazić żadnej z wymienionych marek samochodowych,ani ich użytkowników....było to w formie żartu..
Pozdrawiam.
czy Ty masz jakieś kompleksy związane z samochodem którym jeździsz ?
Jeśli producent na starcie daje Ci prawie 300 koni (moim zdaniem każde auto od 250 KM już zapierdziela),to ten samochód będzie szybki,bez względu czy to BMW,Mercedes,Audi,VW,Honda,czy inna marka,
i czy się to Tobie podoba,czy nie każdy myślący człowiek to potwierdzi....
oczywiście mówimy tu o seryjnych produkcjach...
Seryjny MKIV R32,ma naprawdę wysokie osiągi,a mając na uwodzę to iż konstrukcja pojazdu uniemożliwia wrzucenie mu wielkich silników, wyciśnięto z niego naprawdę b.dużo....
Inaczej się sprawa ma do samochodów BMW (piszę akurat o tej marce bo nią jeżdżę i mogę najwięcej powiedzieć)
jeśli w 1996 roku zaczęto seryjnie produkować 286 konne samochody.zwykłe limuzyny,nie jakieś sportowe...
to sorry.ale BMW jest szybkie... te 540 do tej pory są uważane za szybkie samochody,stąd też często chcą się z nimi ścigać..
(ja na szczęście nie mam oznakowanego modelu,w przeciwieństwie do znajomego,który jadąc z rodziną w góry na odcinku 100km,miał 4 propozycje startu ze świateł...)
Aktualny E39 540 to F10-F11,przy tej samej pojemności silnika ma już 407 KM,a 600Nm mają już 1750-4500 obr/min.
przyspieszenie 0-100 w 5sek i jest to wciąż seryjnie produkowana limuzyna....
Więc stary nie chrzań,że BMW nie jest szybkie...
Jeśli chodzi o samochody "lekko pogrzebane"
to piotrbmw dał Ci dobry przykład... zapoznaj się z filmikiem może coś zrozumiesz
o samochodach stuningowanych pisałem powyżej...
Twoje filmiki potraktowałem bardziej humorystyczne,bo niczego nie pokazują...
90 konny disel do 286 benzyna....hi hi hi...daj spokój
oczywiście znowu TDI "lekko pogrzebane",a 540 seria,i pewnie zaraz będzie : kierowca BMW nie ogarnia samochodu,może siedzi tam 70 letnia babunia i nie sięga gazu,może jest tylko 1 bieg..itp,itd...
czemu taki głupoty maja służyć ? dowartościowaniu siebie,samochodu ?
Jeśli chcę coś sprawdzić,to ustawiam się z samochodem o podobnych parametrach,a kierowca nie będzie byle pierwszy przechodzień tylko ktoś kto potrafi tym autem jeździć... wtedy mogę wysuwać wnioski,który pojazd szybszy,który kierowca lepszy...
Na koniec powiem tak,za odpowiednią ilość (np.alkoholu),jestem wstanie moją 540 pokonać nowe M5.M6,Porschaki będą wąchać mój dymek,Ferrari zobaczę tylko w na starcie,a później w lusterku...
i odwrotnie małolitrażowe skody,cytrynki a nawet matiz,objedzie mnie jak chce...
później wrzucę na neta filmiki... Tylko kto w to uwierzy ?????
a może ktoś wyjdzie z wnioskiem,hmm wygrał z Ferrari przegrał z Matizem,Matiz nie daje żadnych szans Ferrari ....
i takiego humoru Ci chłopie życzę..
P.S.
Nie chciałem urazić żadnej z wymienionych marek samochodowych,ani ich użytkowników....było to w formie żartu..
Pozdrawiam.
Re: MKIV R32 vs BMW E39 540
masz rację...w niczym...każdy samochód na ulicy daje tak radę...daniel1d pisze:tylko w czym to bmw jest dobre oprócz palenia kapcia ?piotrbmw pisze:http://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec chcecie się wszyscy tak licytować tu jest starsze S38B36
a w czym się polepszyła Twoja furka mając 600koni od tej seryjne mającej 240 ???
może sam sobie odpowiedz...
MKIV R32 vs BMW E39 540
Leo, nie zabierałem wcześniej głosu, bo ewidentnie nie czytasz, albo nie rozumiesz co ludzie do Ciebie piszą. Nie bierzesz też pod uwagę tego, iż nie każdy start jest taki sam, można lekko zaspać, przeciągnąć na obrotach, zepsuć zmianę biegu, dochodzą jeszcze inne czynniki - paliwo, opony, waga brutto. daniel1d nigdzie nie napisał, że było po 10 startów i w każdym sytuacja wyglądała tak samo.
Nie jest to żaden afront do Twojej osoby a i bardzo lubię samochody BMW. Mam tylko prośbę, czytaj ze zrozumieniem i nie napinaj się tak.
To znajomy z forum CLK jest jakąś wyrocznią? Pokaż w którym miejscu nie wierzymy Danielowi w wykres z hamowni. Mój znajomy w forum Logana właśnie mi napisał, że mają na forum samochód, który objedzie M5, natomiast znajomy w forum Citroena AX-a się z nim zgadza.Leo pisze:a teraz wiadomość jaką otrzymałem od znajomego z forum CLK :
"pewnie pokazywali Ci ten filmik z Golfem 3,1 do setki tylko stary oni sami nie wierzą w taką moc tego samochodu he he he poczytaj tam na forum "
no panowie...co wy dziećmi jesteście ? można Was traktować poważnie ?
Większość audi ma Torsena. Haldexa ma A3 i TT, czyli modele z silnikiem w poprzek.Leo pisze:MKIV R32 podobnie jak audi quattro, ma 4x4 typu haldex.
Zaraz napiszesz, że napęd na tył daje lepsze stary niż Haldex... Wiesz chociaż bez googlowania ile procent idzie na tył maksymalnie i ile to zajmuje czasu?Leo pisze:tak w "zwolnionym tempie" golf zakręca przodem,a następnie przeniesie część napędu na tył .... czyli to co 540 ma już od początku...
Nie jest to żaden afront do Twojej osoby a i bardzo lubię samochody BMW. Mam tylko prośbę, czytaj ze zrozumieniem i nie napinaj się tak.
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
MKIV R32 vs BMW E39 540
Witam i miło mi...
ja się nie napinam,tylko jak co niektórzy użytkownicy nie piszą nic konkretnego tylko się czepiają to mnie osłabia...
daniel napisał iż miał kilka prób... czyli w każdej wystąpił błąd kierowcy 540? - poczytaj..
znajomy z CLK nie jest wyrocznią....widocznie do niego coś dotarło z forum,ale gdybyś Ty doczytał do końca ze zrozumieniem,zorientował byś się,że chodziło o inny pojazd nie daniela (co zresztą on napisał)...
znajomy w A3 ma Haldexa ,i to miałem na myśli,
nie wiem jaki jest czas reakcji Haldexa i ile % idzie na tył,wiem jednak,że jeśli ktoś pisze iż moc ma mniejsze znaczenie,liczy się 4x4 to jest w błędzie...
Apropos tego haldexa ,wiem ,że któraś z wersji trochę przymulała,i szybko wyszła następna...nie twierdzę jednak iż daniel ma akurat tą wersję..
ja się nie napinam,tylko jak co niektórzy użytkownicy nie piszą nic konkretnego tylko się czepiają to mnie osłabia...
daniel napisał iż miał kilka prób... czyli w każdej wystąpił błąd kierowcy 540? - poczytaj..
znajomy z CLK nie jest wyrocznią....widocznie do niego coś dotarło z forum,ale gdybyś Ty doczytał do końca ze zrozumieniem,zorientował byś się,że chodziło o inny pojazd nie daniela (co zresztą on napisał)...
znajomy w A3 ma Haldexa ,i to miałem na myśli,
nie wiem jaki jest czas reakcji Haldexa i ile % idzie na tył,wiem jednak,że jeśli ktoś pisze iż moc ma mniejsze znaczenie,liczy się 4x4 to jest w błędzie...
Apropos tego haldexa ,wiem ,że któraś z wersji trochę przymulała,i szybko wyszła następna...nie twierdzę jednak iż daniel ma akurat tą wersję..
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
MKIV R32 vs BMW E39 540
PANOWIE!! Uciekliscie od tematu!
Proszę sie nie licytować, bo kazda marka ma szybkie auta w swojej ofercie. A zdłubanych bardzo szybkich aut jest na pęczki.
Leo, nie chodzi o to co jest szybsze, tylko strasznie sie zamotałeś na początku i koledzy chciali Ci to wyprostować, a wywiazała sie niepotrzebna dyskusja z naskakiwaniem na siebie.
Dla jednago 8s do 100 to będzie komos, a dla innego 5s to smiechu warte bo tyle maja seryjne auta.
Chodziło o to, że dziwiłeś sie jak daniel mogł mieć problemy ze słabym 330d, poprostu mógł gorzej ruszyć itd itp.
Z własnego doswiadczenia wiem, że nie raz sie scigajac chociaz by z 330Ci e46, kilka razy byłem o 2 długości z przodu a innym razem zle przeciagnalem na sprzegle i już długość w plecy.
To nie jest tak chop siup, "wciskam gaz i jestem mistrz prostej".
Składa sie na to wiele czynników i nie raz udowodniłem, że cięższym nawet i słabszym autem można objechac lepsze i to w optymalnych warunkach.
Sam tez byłem kiedys sceptykiem i wierzyłem w papiery do momentu aż wykonało sie kikladziesiat "kresek" z róznymi autami, wtedy zobaczyłem że na drodze wszystko moze sie stać. Od tamtego momentu wiele sie zmieniło.
Nie raz widziałem kille w ktore smai kierowcy nie wierzyli bo auta hamowane itd itp.
Liczy sie ogarnięcie, kierowca i SZCZESCIE!!
Pozdrawiam! No Offence!
" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę sie nie licytować, bo kazda marka ma szybkie auta w swojej ofercie. A zdłubanych bardzo szybkich aut jest na pęczki.
Leo, nie chodzi o to co jest szybsze, tylko strasznie sie zamotałeś na początku i koledzy chciali Ci to wyprostować, a wywiazała sie niepotrzebna dyskusja z naskakiwaniem na siebie.
Dla jednago 8s do 100 to będzie komos, a dla innego 5s to smiechu warte bo tyle maja seryjne auta.
Chodziło o to, że dziwiłeś sie jak daniel mogł mieć problemy ze słabym 330d, poprostu mógł gorzej ruszyć itd itp.
Z własnego doswiadczenia wiem, że nie raz sie scigajac chociaz by z 330Ci e46, kilka razy byłem o 2 długości z przodu a innym razem zle przeciagnalem na sprzegle i już długość w plecy.
To nie jest tak chop siup, "wciskam gaz i jestem mistrz prostej".
Składa sie na to wiele czynników i nie raz udowodniłem, że cięższym nawet i słabszym autem można objechac lepsze i to w optymalnych warunkach.
Sam tez byłem kiedys sceptykiem i wierzyłem w papiery do momentu aż wykonało sie kikladziesiat "kresek" z róznymi autami, wtedy zobaczyłem że na drodze wszystko moze sie stać. Od tamtego momentu wiele sie zmieniło.
Nie raz widziałem kille w ktore smai kierowcy nie wierzyli bo auta hamowane itd itp.
Liczy sie ogarnięcie, kierowca i SZCZESCIE!!
Pozdrawiam! No Offence!
" onclick="window.open(this.href);return false;
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:37
- Lokalizacja: Jędrzejów. Świętokrzyskie
MKIV R32 vs BMW E39 540
Panowie moim skromnym zdaniem to Wy wszyscy w tym momencie odbiegliście od tematu to już nie jest r32 v 540i tylko wielka napinka i penisówka vw konta bmw przypominająca fora pod artykułami na wp, onecie czy interi brakuje tylko postów typu "vw jeżdżą wieśniaki a bmw buraki" ale jak widać zmierzacie w tym kierunku
MKIV R32 vs BMW E39 540
czy aż tak szybkie? Seryjne produkowany golf VI R ma tylko 270km, a przyśpiesza do setki w 5.5s.Leo pisze:Aktualny E39 540 to F10-F11,przy tej samej pojemności silnika ma już 407 KM,a 600Nm mają już 1750-4500 obr/min.
przyspieszenie 0-100 w 5sek i jest to wciąż seryjnie produkowana limuzyna....
Więc stary nie chrzań,że BMW nie jest szybkie...
ale z czym daje radę z paleniem kapcie na piątym biegu przy ponad 200km/h ? To jest dla Ciebie coś fajnego? Może i jest to fajne ale na krótką metę bo potem jazda takim autem staje się męcząca ponieważ każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje utratę trakcji i stawia auto bokiem, a na mokrym to już w ogóle zero jazdy jak na lodzie. Ostatnio trochę jeździłem mocną ośką 300km i tona wagi na mokrym auto nie ma trakcji na żadnym biegu.Leo pisze:masz rację...w niczym...każdy samochód na ulicy daje tak radę...
w przypadku auta 4x4 to już inna bajka, u mnie w serii według Twoich danych do setki ma 6.6, potem miał 3.8, poprzedni golf 2.8 do setki według danych ma coś ponad 7s, a potem miał 3.5s to nie widzisz poprawy, 100-200 ponad 20sekun, a potem 7s czyli trzy razy szybciej i co poprawy nie widzisz? I takie auto nadaje się do jazdy na co dzień. A takie bmw z tego filmiku ok 1000 km na kołach ono ma tyle koni a czas do setki może w granicach 5s zrobi bo nie ma trakcji, ten samochód nie nadaje się do codziennej jazdy po ulicy jest szybki tylko wtedy jak mu założyć dragowe koła na torze.Leo pisze:a w czym się polepszyła Twoja furka mając 600koni od tej seryjne mającej 240 ???
dla Ciebie auto co ma 250 jest szybkie, a dla innego już nie.Leo pisze:Jeśli producent na starcie daje Ci prawie 300 koni (moim zdaniem każde auto od 250 KM już zapierdziela),to ten samochód będzie szybki,bez względu czy to BMW,Mercedes,Audi,VW,Honda,czy inna marka
www.proturbo.com.pl
Re: MKIV R32 vs BMW E39 540
tą bmką da się jeździć po ulicy tak samo jak twoim golfem 600 KM był bym ciekaw jak w dragu bysie się zaprezentowali jestem pewien ze bys nie załozyl opon 17/45/245 tylko większe i slicki tak jak w tym bmw bo jednak elita dragów to tylko tylnio napędowy, i to palenie kapcia przy 200 nie bylo tam na slickach szerokich oponach myślę co nie zmienia faktu ze w mkIV 3.8 do 100 to biłeś większość seryjnych BMWdaniel1d pisze:czy aż tak szybkie? Seryjne produkowany golf VI R ma tylko 270km, a przyśpiesza do setki w 5.5s.Leo pisze:Aktualny E39 540 to F10-F11,przy tej samej pojemności silnika ma już 407 KM,a 600Nm mają już 1750-4500 obr/min.
przyspieszenie 0-100 w 5sek i jest to wciąż seryjnie produkowana limuzyna....
Więc stary nie chrzań,że BMW nie jest szybkie...ale z czym daje radę z paleniem kapcie na piątym biegu przy ponad 200km/h ? To jest dla Ciebie coś fajnego? Może i jest to fajne ale na krótką metę bo potem jazda takim autem staje się męcząca ponieważ każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje utratę trakcji i stawia auto bokiem, a na mokrym to już w ogóle zero jazdy jak na lodzie. Ostatnio trochę jeździłem mocną ośką 300km i tona wagi na mokrym auto nie ma trakcji na żadnym biegu.Leo pisze:masz rację...w niczym...każdy samochód na ulicy daje tak radę...w przypadku auta 4x4 to już inna bajka, u mnie w serii według Twoich danych do setki ma 6.6, potem miał 3.8, poprzedni golf 2.8 do setki według danych ma coś ponad 7s, a potem miał 3.5s to nie widzisz poprawy, 100-200 ponad 20sekun, a potem 7s czyli trzy razy szybciej i co poprawy nie widzisz? I takie auto nadaje się do jazdy na co dzień. A takie bmw z tego filmiku ok 1000 km na kołach ono ma tyle koni a czas do setki może w granicach 5s zrobi bo nie ma trakcji, ten samochód nie nadaje się do codziennej jazdy po ulicy jest szybki tylko wtedy jak mu założyć dragowe koła na torze.Leo pisze:a w czym się polepszyła Twoja furka mając 600koni od tej seryjne mającej 240 ???dla Ciebie auto co ma 250 jest szybkie, a dla innego już nie.Leo pisze:Jeśli producent na starcie daje Ci prawie 300 koni (moim zdaniem każde auto od 250 KM już zapierdziela),to ten samochód będzie szybki,bez względu czy to BMW,Mercedes,Audi,VW,Honda,czy inna marka
MKIV R32 vs BMW E39 540
jesteś w błędzie, jeździłeś bardzo mocnym autem z napędem na jedną oś po ulicy? Pisząc bardzo mocny mam na myśli 700km +.piotrbmw pisze:tą bmką da się jeździć po ulicy tak samo jak twoim golfem 600 KM
www.proturbo.com.pl
MKIV R32 vs BMW E39 540
herbiasty i D00ZER zgadzam się z kolegami i aczkolwiek daniel również zamotał się z tłumaczeniem o kierowcy co nie ogarnia...zresztą możliwe przypadki ustawek opisałem powyżej....
ale skoro daniel wciąż szuka dziury w całym więc odpowiem...
Albo nie widzisz,albo nie chcesz widzieć,wynajdujesz z kontekstu pasujące Ci cyferki i z nimi chcesz polemizować....
-czy w tym co napisałem odnośnie F10,F11 zauważyłeś tylko przyspieszenie do 100 ?
mocy,potężnego momentu już od 1750 obr. tego to nie ?
rozumiem,że najważniejsze jest ściganie się po placu zabaw do setki.... ?
prawie dwu tonowa,5 metrowa,wygodna,bezpieczna,naszpikowana po zęby elektroniką limuzyna (że limuzyną to już chyba się pogodziłeś ?)startuje,wyprzedza,a później już tylko widać w lusterku wstecznym coraz to mniejszego...mniejszego Golfa VI R...i tyle w temacie
bez urazy,powtórzę..bez urazy,ale mówimy o różnych klasach samochodów....każda bezstronna osoba Ci to powie...
i dalej...
to auto nie trzyma trakcji bo akurat kierowca tego chciał...na potrzeby filmiku...
Nie wiem jakim autem jeździłeś i dlaczego nie potrafiłeś utrzymać trakcji,ja w moim 10 letnim bmw nie mam z tym problemów....a co dopiero w nowych wersjach... może po prostu nie potrafisz (może umiesz jeździć tylko wózkami 4x4?),a może Ci nie wyszło... to już Twoja sprawa...
Większość poważnych firm( w tym BMW) produkujących naprawdę szybkie samochody stawia na napęd tylni... i kierowcy jakoś dają radę...
i na koniec potwierdzę,dla mnie jeśli seryjnie produkowany samochód ma 250KM to uważam,że jest szybki
co do samochodów tuningowanych to zaczyna się od 700KM....
P.S.
daniel jeśli Ty nie dajesz rady jeździć samochodem +700 KM to jest to wyznacznik że tym autem nie da się jeździć ?
ale skoro daniel wciąż szuka dziury w całym więc odpowiem...
Albo nie widzisz,albo nie chcesz widzieć,wynajdujesz z kontekstu pasujące Ci cyferki i z nimi chcesz polemizować....
-czy w tym co napisałem odnośnie F10,F11 zauważyłeś tylko przyspieszenie do 100 ?
mocy,potężnego momentu już od 1750 obr. tego to nie ?
rozumiem,że najważniejsze jest ściganie się po placu zabaw do setki.... ?
prawie dwu tonowa,5 metrowa,wygodna,bezpieczna,naszpikowana po zęby elektroniką limuzyna (że limuzyną to już chyba się pogodziłeś ?)startuje,wyprzedza,a później już tylko widać w lusterku wstecznym coraz to mniejszego...mniejszego Golfa VI R...i tyle w temacie
bez urazy,powtórzę..bez urazy,ale mówimy o różnych klasach samochodów....każda bezstronna osoba Ci to powie...
i dalej...
to auto nie trzyma trakcji bo akurat kierowca tego chciał...na potrzeby filmiku...
Nie wiem jakim autem jeździłeś i dlaczego nie potrafiłeś utrzymać trakcji,ja w moim 10 letnim bmw nie mam z tym problemów....a co dopiero w nowych wersjach... może po prostu nie potrafisz (może umiesz jeździć tylko wózkami 4x4?),a może Ci nie wyszło... to już Twoja sprawa...
Większość poważnych firm( w tym BMW) produkujących naprawdę szybkie samochody stawia na napęd tylni... i kierowcy jakoś dają radę...
i na koniec potwierdzę,dla mnie jeśli seryjnie produkowany samochód ma 250KM to uważam,że jest szybki
co do samochodów tuningowanych to zaczyna się od 700KM....
P.S.
daniel jeśli Ty nie dajesz rady jeździć samochodem +700 KM to jest to wyznacznik że tym autem nie da się jeździć ?
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2012 16:44 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
MKIV R32 vs BMW E39 540
nie 700+ nie ale jeżdżąc w przedziale 1000rpm do 2000rpm jest to jak najbardziej możliwe przecież ty tez nie kręciłeś golfa do 4000rpm tylko niżej bo w normalnym użytkowaniu nie było ci potrzebne 600KM tylko jakieś 150 KM, myślę jak by ta bmka miała z tyłu opony 325 można nie mieć obaw o trakcje na ulicy.
MKIV R32 vs BMW E39 540
Specjalnie dla daniela...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
czyżby kolesie jeździli po torach ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
czyżby kolesie jeździli po torach ?
MKIV R32 vs BMW E39 540
w 10 letnim bmw gdzie masz 200 czy 300km to logiczna sprawa że problemów z trakcją nie ma wielkich ale piszemy przecież o starym bmw z filmiku które ma tysiąc koni napęd na tył i nie ma kontroli trakcji ani nic podobnego.Leo pisze: Nie wiem jakim autem jeździłeś i dlaczego nie potrafiłeś utrzymać trakcji,ja w moim 10 letnim bmw nie mam z tym problemów....a co dopiero w nowych wersjach... może po prostu nie potrafisz (może umiesz jeździć tylko wózkami 4x4?),a może Ci nie wyszło... to już Twoja sprawa...
nie masz pojęcia o czym piszesz, takie bmw co ma tysiąc koni ono zaczyna jechać gdzieś od 5-6tyś poniżej tych obrotów takim autem nie da się jeździć bo jest cały czas w lagu i ledwo jedzie więc co to za przyjemność ? Jak byś trochę pojeździł mocnymi autami to być zmienił zdanie, chcesz szybko wyprzedzić jakieś auto jedziesz te Twoje 2tyś obrotów wciskasz gaz zanim takie bmw wyjdzie z laga to mija kilka sekund i co nagle się dzieje zaczyna kręcić kołami i stawiać Cię bokiem.piotrbmw pisze:nie 700+ nie ale jeżdżąc w przedziale 1000rpm do 2000rpm jest to jak najbardziej możliwe przecież ty tez nie kręciłeś golfa do 4000rpm tylko niżej bo w normalnym użytkowaniu nie było ci potrzebne 600KM tylko jakieś 150 KM, myślę jak by ta bmka miała z tyłu opony 325 można nie mieć obaw o trakcje na ulicy.
www.proturbo.com.pl
MKIV R32 vs BMW E39 540
daniel bo znowu coś mi uciekło....
z tego co piszesz rozumiem,że Ty jeździłeś takimi samochodami (700+)....
więc mam kilka pytań:
-jeździłeś tylko starymi samochodami,czy nowszymi tez ?
-jakie to mocne samochody (modele) dawały Ci takiego laga,że aby jechać trzeba było mieć 5-6 tyś obr. ?
-prowadziłeś kiedyś BMW ? jeśli tak to jaki model ?
-co masz do powiedzenie o filmikach zamieszczonych powyżej,jakie widzisz trudności z prowadzeniem tych pojazdów (duża moc i nie są 4x4)?
z tego co piszesz rozumiem,że Ty jeździłeś takimi samochodami (700+)....
więc mam kilka pytań:
-jeździłeś tylko starymi samochodami,czy nowszymi tez ?
-jakie to mocne samochody (modele) dawały Ci takiego laga,że aby jechać trzeba było mieć 5-6 tyś obr. ?
-prowadziłeś kiedyś BMW ? jeśli tak to jaki model ?
-co masz do powiedzenie o filmikach zamieszczonych powyżej,jakie widzisz trudności z prowadzeniem tych pojazdów (duża moc i nie są 4x4)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości