Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
Ares1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 03, 2009 16:42
Lokalizacja: Lublin-Zemborzyce

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Ares1990 » ndz lis 04, 2012 19:45

Jak myślicie Audi 80 Coupe 2.8 v6 174km vs Audi A3 1.8T 150km seria w nienagannym stanie.


Był Golf mkII 1.6PN
Przyszedł czas na A-trójeczkę 1.8 z literką T

tito00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:59

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: tito00 » ndz lis 04, 2012 20:40

teoretycznie audi 80 ma trochę lepsze osiągi zależy od stanu silnika a praktyczne jak twoje a3 jest zdrowe tak jak piszesz to masz szanse na wygraną 1.8t ładnie jedzie pozdrawiam



GTI-Style

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: GTI-Style » ndz lis 04, 2012 21:31

MK4 seria 110km po modyfikacjach 200km/430nm vs Seryjny MK5 GTI 210KM XXX NM ?



yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: yiabol » ndz lis 04, 2012 21:46

Ares1990 pisze:Jak myślicie Audi 80 Coupe 2.8 v6 174km vs Audi A3 1.8T 150km seria w nienagannym stanie.
Nie ma już 2.8 w "dobrym stanie"
Powinien być remis jeśli kierowca ogarnięty



Awatar użytkownika
Ares1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 03, 2009 16:42
Lokalizacja: Lublin-Zemborzyce

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Ares1990 » ndz lis 04, 2012 22:39

Dzieki za odpowiedzi. Ale i tak będzie ustawka bo to tak nie przejdzie bokiem :bajer:


Był Golf mkII 1.6PN
Przyszedł czas na A-trójeczkę 1.8 z literką T

Czaaaarny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 22:31

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: Czaaaarny » pn lis 05, 2012 23:30

GTI-Style pisze:MK4 seria 110km po modyfikacjach 200km/430nm vs Seryjny MK5 GTI 210KM XXX NM ?
wlasnie jak uwazacie co lepiej pojdzie ???



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: jarekkoval » pn lis 05, 2012 23:32

stawiam na mk4



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: zgredd » wt lis 06, 2012 00:37

Jak kierowca ogarnia jazdę GTI to go wciągnie. Sprawdzone osobiście fabia tdi 190/400 vs GOLF V GTI zawsze w plecy golf wygrywa. Starty z zatrzymanego do 160km/h. Strasznie mocny 3 bieg jest w tym GTI. Sprawdzane z rolki GTI vs audi a3 ASZ 176km/400nm i też golf wygrał. Golf ma 200km katalogowo jak się nie mylę. 210km to ma GOLF 6 GTI.



Czaaaarny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 22:31

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: Czaaaarny » wt lis 06, 2012 13:58

zgredd pisze:Jak kierowca ogarnia jazdę GTI to go wciągnie. Sprawdzone osobiście fabia tdi 190/400 vs GOLF V GTI zawsze w plecy golf wygrywa. Starty z zatrzymanego do 160km/h. Strasznie mocny 3 bieg jest w tym GTI. Sprawdzane z rolki GTI vs audi a3 ASZ 176km/400nm i też golf wygrał. Golf ma 200km katalogowo jak się nie mylę. 210km to ma GOLF 6 GTI.
Co to znaczy mocna 3 ?? Mocniejszej niz Golf 4 nie moze miec bo Po pierwsze tez 200KM a moment Ile wiekszy w TDI tak wiec na 3 Biegu ma zapewne taki moment przy 2300rmp jak Gti ma cały Moment ,maksymalnie chyba 350nm

Chyba ze sie myle juz nie wspomne ze wagowo tez MK4 lzejszy...



Awatar użytkownika
czarodziej6969
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 691
Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: czarodziej6969 » wt lis 06, 2012 14:14

Czaaaarny, a jak się ścigasz z kreski to jedziesz max momentem czy mocą? :hmm:



Czaaaarny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 22:31

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Czaaaarny » wt lis 06, 2012 15:10

NO RACZEJ MOMENTEM. bo z rolki to zapewne terz moment bo szybciej sie wkreca w obroty...
Dlatego nie zrozumiale ze 200/400 TDI MIAL BY PRZEGRAC Z GTI 200/340 juz nie mowiac ze Tuningowany lepiej ma mape poprowadzona a GTI seria dodam ze mam Audi 2.0 a4b7 TFSI seria 200km 360nm po wirusie 270/420 automat fakt ale do 140 km niema polotu nawet na Sporcie (traci tym ze zanim zalapie gaz do dechy to ja juz zapinam 2 bieg,potem juz Mija mnie predkoscia ale przy seri tak czy tak nie mial szans choc quattro a chyba ten sam silnik tam siedzi co w GTI



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: herbiasty » wt lis 06, 2012 15:31

Czaaaarny pisze:
zgredd pisze:Jak kierowca ogarnia jazdę GTI to go wciągnie. Sprawdzone osobiście fabia tdi 190/400 vs GOLF V GTI zawsze w plecy golf wygrywa. Starty z zatrzymanego do 160km/h. Strasznie mocny 3 bieg jest w tym GTI. Sprawdzane z rolki GTI vs audi a3 ASZ 176km/400nm i też golf wygrał. Golf ma 200km katalogowo jak się nie mylę. 210km to ma GOLF 6 GTI.
Co to znaczy mocna 3 ?? Mocniejszej niz Golf 4 nie moze miec bo Po pierwsze tez 200KM a moment Ile wiekszy w TDI tak wiec na 3 Biegu ma zapewne taki moment przy 2300rmp jak Gti ma cały Moment ,maksymalnie chyba 350nm

Chyba ze sie myle juz nie wspomne ze wagowo tez MK4 lzejszy...
Kolejny co nie wie, że ten MAGICZNY moment diesla zabija skrzynia,
która jest dłuuuuuUUuuuuga ze wzgledu na maly zakres obrotowy.
Czarny nie powielaj głupot poprostu. ze z kreski jedziesz momente, moment czujesz na plechach w dieslu dlatego ze narazta lawinowo, niestety poxniej juz nic sie nie dzieje.
TYLE RAZY WAŁKOWANE NA FORUM I UDOWADNIANE :rozpacz:
Moment jest tylko jedną z trzech podstawowych składowych: obrotów, przełozeń skrzyni i właśnie momentu.
Co ci np z 3000Nm w ciezarówce jak zakres masz 2000obr i musisz wachlowac 20biegami aby coś osiągnąć.

Ale co do tego wyscigu to może byc bardzo róznie :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Czaaaarny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 22:31

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: Czaaaarny » wt lis 06, 2012 20:57

Ale co do tego wyscigu to może byc bardzo róznie :)[/quote]

I to mnie dziwi ... i tu i tu 200KM W TDI 400NM A W GTI duzo mniej wiec 0-100 Diesel na pewno bedzie szybszy tak wnioskuje GTI moze miec przewage W predkosci Maksymalnej Wiec moze ktos potrafi to wyjasnic ?

Nie raz na tylku takim Siedzialem ba ostatnio Ford Fokus ST ten 220KM sprint chwilowy bo na odcinku 300-400m od metro gdanski do arkadi i byłem 3/4 dlugosci przed nim ... Fakt wiecej mocy ma ale nuton chyba nadal mniejszy i waga wieksza.



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » wt lis 06, 2012 21:03

Czaaaarny pisze:wiec 0-100 Diesel na pewno bedzie szybszy tak wnioskuje GTI moze miec przewage W predkosci Maksymalnej Wiec moze ktos potrafi to wyjasnic ?
A wiesz że w takim MK5 GTI 100kmh pęka na drugim biegu? W dieslu musisz przejść przez jeszcze jeden bieg.

Diesel ma szanse w lataniu z rolki bo góra momentu jest w stanie dać momentalnie przewagę ale na dłuższym dystansie (do 200kmh i więcej) polegnie sromotnie. Benzyna rozwija moc i moment w większym zakresie obrotów i chociażby dlatego przy dłuższym ganianiu się diesel nie ma szans.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości