Gaśnie na ciepłym silniku

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waldez17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 31, 2012 17:02

Gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: waldez17 » czw lis 01, 2012 12:24

Witam.
Mam problem z moim golfem III 1.6 1993r.(silnik ABU,75 KM).Otóż gaśnie na ciepłym silniku zarówno jak i na benzynie jak i na lpg :crazy: Po uruchomieniu silnika nic się nie dzieje,pracuje bez zarzutu a gdy tylko dobrze się rozgrzeje zaczyna gasnąć na niskich obrotach czy to na biegu jałowym czy na obojętnie którym biegu.
Trzy tygodnie temu wymieniłem rozrząd,pasek i pompe wody,po dwóch tygodniach musiałem wymienić uszczelkę pod głowica,głowica była splanowana.do tego wymiałem uszczelkę pod pokrywą zaworów,symering na wałku rozrządu i pasek alternatora.
Nie mam pojęcia co się dzieje,trochę poczytałem i wygląda na to że może czujnik halla jest przyczyną tej usterki...Prosze o pomoc i radę :banghead:



jaziek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: sob sie 27, 2011 23:11

Gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: jaziek » czw lis 01, 2012 14:08

podmień z kims ten czujnik i zobacz czy pomoże, zobacz może czy kable WN nie maja przebić może tak być ze przy wyższej temp izolacja szwankuje.



waldez17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 31, 2012 17:02

Gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: waldez17 » pt lis 02, 2012 20:13

Przewody sprawdziłem i jest wszystko ok.



waldez17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 31, 2012 17:02

Gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: waldez17 » ndz lis 04, 2012 11:33

Wczoraj odkryłem że to nie wina czujnika Halla i też nie silniczek krokowy.Mianowicie auto pracuje na wolnych obrotach do momentu gdy nie są włączone dwa odbiorniki pradu,np.gdy mam włączone światła i włączam ogrzewanie tylnej szyby auto gaśnie,lub gdy włączę zamiast tylnej szyby wentylator... :-( I tak w różnych kombinacjach prąd gdzieś ginie,jakby było za mało do normalnej pracy sinika,był nie wystarczający.Czy to wina alternatora,czy może to gdzieś jakieś kable są uszkodzone?
Pomóżcie bo już pomysły mi się kończą :banghead: :rozpacz:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości