Klekotanie zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrsrokosz
 - Mały gagatek

 - Posty: 126
 - Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
 - Lokalizacja: KIELCE
 - Kontakt:
 
Klekotanie zaworów
Witam
Problem tkwi w tym że jak na zimnym silniku lub po dłuższym postoju odpalam to strasznie słychać klekotanie zaworów - przedtem tak nie było. Moje pytanie brzmi - co muszę wymienić (zawory itp czy remont silnika?) żeby było ok. Jakie konsekwencje i co może się wydarzyć jeżeli to tak klekoczą zaworki???
			
													Problem tkwi w tym że jak na zimnym silniku lub po dłuższym postoju odpalam to strasznie słychać klekotanie zaworów - przedtem tak nie było. Moje pytanie brzmi - co muszę wymienić (zawory itp czy remont silnika?) żeby było ok. Jakie konsekwencje i co może się wydarzyć jeżeli to tak klekoczą zaworki???
					Ostatnio zmieniony śr lip 23, 2008 11:28 przez piotrsrokosz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
						ABS, wspomaganie
- piotrsrokosz
 - Mały gagatek

 - Posty: 126
 - Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
 - Lokalizacja: KIELCE
 - Kontakt:
 
ja zapłaciłem 70 w 1.4. A dawno zmieniałes olej? Bo własnie najczesciej jest tak ze to przez niego słychac ten klekot.A jaki koszt wymiany i cena popychaczy.
Nocne Mary Squad 
						djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- zamioculcas
 - Użytkownik

 - Posty: 253
 - Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
 - Lokalizacja: Siedlce
 - Kontakt:
 
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Nie ma potrzeby już zmieniać popychaczy jeśli cichną po chwili, pewnie w niedalekiej przyszłości, jeśli zmiana oleju nie pomoże i będą klekotać też na ciepłym..
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						dzwięk będzie coraz bardziej denerwujący i moze wiecej palic. To tak na początek.Co może się stać jak nie zmienie tych popychaczy i bede jeździł na takich klekoczących?
Nocne Mary Squad 
						djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
Toma_x, to głowica do roboty. Jak mi zawory klepały kiedyś, a auto jeździło na syntetyku, to mechanik poradził zmienić na półsyntetyk i innej firmy.
			
									
									mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						ja na polsyntetyku jezdzilem i mechanik kazal zmienic na mineralny... jest bez zmian a co wiecej znajomy od ktorego kupilem auto robil remont glowicy /planowanie, polerowanie gniazd zaworow, wymiana uszczelniaczy/. Moga to byc panewki?
			
									
									Mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1798899#1798899
----> oceniajcie
						----> oceniajcie
- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
Toma_x,  remont głowicy był robiony i kazał na mineralnym jeździć? 
Zależy jakie to klekotanie, panewki to słychać po prostu a nie klekot....chyba.... musisz podjechać do jakiegoś znawcy i niech posłucha go
			
									
									Zależy jakie to klekotanie, panewki to słychać po prostu a nie klekot....chyba.... musisz podjechać do jakiegoś znawcy i niech posłucha go
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości
