jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
od 9 do 12 tak pojada źródła
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
9 to już trochę mizernie powinien mieć ok 11-12... Ciężko stwierdzić ile możesz splanować głowicę, nie wiesz czy nie była już w przeszłości planowana...
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
mój Golf '90 RP miał 14 12 12 13 przelot ponad 230 kkm nie widząc gazu
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
Zrób test szczelności cylindrów. Będziesz wiedział wszystko o kondycji silnika.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
test szczelności to próba olejowa?
Dobry Ventyl nie jest zły.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
Bo pewnie bolączka Twojego motoru wcale nie polega na zużytych pierścieniach. Wydaje mi się że najpewniej wina będzie leżeć po stronie głowicy (być może powypalane gniazda zaworowe itp.) w takim układzie silnik nie musi wcale pobierać oleju a kompresji jak nie było tak nie będzie. Próba olejowa od razu wykazałaby gdzie mniej więcej szukać przyczyny
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
Do testu szczelności cylindrów jest specjalne urządzenie do którego podłącza się sprężone powietrze z kompresora a następnie przez wkręcaną złączkę w miejsce świecy zapłonowej do cylindra. Dmuchamy w cylinder a sprzęt pokazuje nam w % stan silnika. Można przy tym nasłuchiwać gdzie dmucha, czy przez pierścienie (przez bagnet dobrze słychać) czy zawory (słychać w dolocie albo po odkręceniu korka wlewu oleju). Później można też zrobić próbę olejową i jak sprawność znacznie skoczy w % to wiemy, że pierścionki.
Chyba nic nie pokręciłem bo ostatnio widziałem jak to się robi kilka lat temu.
Chyba nic nie pokręciłem bo ostatnio widziałem jak to się robi kilka lat temu.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
To jednak i tak najprościej jest sprawdzić dół mierząc kompresje, wlać trochę oleju na denko i kompresję zmierzyć jeszcze raz - dostępne dla każdego, bez specjalistycznych narzędzi [=
@wolsky - Więcej koni dmuchniesz z dłubniętego 16V (chyba że ze względu na porę dostałem pomieszania zmysłów, i RP wcale nie jest 8v) niż zakopresorowanego 8v. Lepiej założyć głowicę np. z KR i (chyba) zmienić tłoki, bo RP nie ma natrysku na denko. A i tak wyjdzie to taniej niż dmuchanie więcej w RP [=
@wolsky - Więcej koni dmuchniesz z dłubniętego 16V (chyba że ze względu na porę dostałem pomieszania zmysłów, i RP wcale nie jest 8v) niż zakopresorowanego 8v. Lepiej założyć głowicę np. z KR i (chyba) zmienić tłoki, bo RP nie ma natrysku na denko. A i tak wyjdzie to taniej niż dmuchanie więcej w RP [=
Dobry Ventyl nie jest zły.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
jakie prawidłowo powinien mieć sprężanie silnik RP
Zawsze możesz próbować. I nie chodzi tyle o wtrysk mechaniczny, co o mechaniczny przepływomierz. Można na tym jeździć, jeśli jest eksploatowane z głową (czyli WN i świece w bdb stanie to podstawa) - bo jak nie strzela to spisuje się dobrze. Zawsze możesz też wtryski założyć z czegoś nowszego - hulaj dusza, w końcu wcześniej chciałeś urzeźbiać kompresor - skoro efekty falowe w dolocie nie są dla Ciebie tajemnicą, to zmiana układu zasilania to, że tak powiem, pikuś
Dobry Ventyl nie jest zły.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=512788
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości