Słabe grzanie TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Słabe grzanie TDI
Witam mianowicie mam problem z moim golfie mk4 kupilem go jakies 5 miesiecy temu co prawda bylo lato nie urzywalem ogrzewania
teraz zmienilem rozrzad kompletny wraz z pompa wody termostat dziala prawidłowo wode grzeje prawidłowo do 90stopni
problem zaczyna sie przy wymianie plynu chlodniczego na zime
wlalem moze z 3 litry plynu do zbiorniczka wyruwnawczego wiecej nie chcialo wejsc odkrecilem korek zeby spuscic z chlodnicy nic nie kapalo ( czy to dobrze czy nie )
odczepilem jakies werze i zadnym woda nie wylleciala czy to prawidlowe
potem odpalilem auto i weszlo wiecej wody
okazalo sie ze nie grzeje kupilem srodek do czysczczenia ukladu wlalem zrobilem jak trzeba i ok woda brudna delikatnie wyeciala ale to efekt tego ze byla zwykla woda wlana z kranu do ukladu
grzac grzeje teraz ale jak jade i mam powyrzej 1300obrotuw delikatnie leci zcieple ale zimno w rece jest jak sie jedzie spuscilem wszystko wziolem werza ogrodowego przeplukalem chlodice woda wyleciala podlaczylem wode z werza do nagrzewnicy woda leci tak samo jak wlatuje wiec chyba zapchana niejest wszystko zlozylem i znow wlewam weszlo tylko 2 litry plynu i wiecej nic odpalilem auto weszlo 5 litra
i tak nie grzeje i tak nie grzeje niewiem dlaczego dopiero jak jade szybciej okolo100km ale zima tyle sie nieda jezdzic wiec co tu robic
pomocy prosze mam 1 mojego syna i czesto jezdzimy z malym a nieche zeby nie bylo ogrzewania bo to wnerwia
sosam ze to silnik 1,9 90 km
teraz zmienilem rozrzad kompletny wraz z pompa wody termostat dziala prawidłowo wode grzeje prawidłowo do 90stopni
problem zaczyna sie przy wymianie plynu chlodniczego na zime
wlalem moze z 3 litry plynu do zbiorniczka wyruwnawczego wiecej nie chcialo wejsc odkrecilem korek zeby spuscic z chlodnicy nic nie kapalo ( czy to dobrze czy nie )
odczepilem jakies werze i zadnym woda nie wylleciala czy to prawidlowe
potem odpalilem auto i weszlo wiecej wody
okazalo sie ze nie grzeje kupilem srodek do czysczczenia ukladu wlalem zrobilem jak trzeba i ok woda brudna delikatnie wyeciala ale to efekt tego ze byla zwykla woda wlana z kranu do ukladu
grzac grzeje teraz ale jak jade i mam powyrzej 1300obrotuw delikatnie leci zcieple ale zimno w rece jest jak sie jedzie spuscilem wszystko wziolem werza ogrodowego przeplukalem chlodice woda wyleciala podlaczylem wode z werza do nagrzewnicy woda leci tak samo jak wlatuje wiec chyba zapchana niejest wszystko zlozylem i znow wlewam weszlo tylko 2 litry plynu i wiecej nic odpalilem auto weszlo 5 litra
i tak nie grzeje i tak nie grzeje niewiem dlaczego dopiero jak jade szybciej okolo100km ale zima tyle sie nieda jezdzic wiec co tu robic
pomocy prosze mam 1 mojego syna i czesto jezdzimy z malym a nieche zeby nie bylo ogrzewania bo to wnerwia
sosam ze to silnik 1,9 90 km
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
Nagrzewnica do wymiany.To,że woda przelewała się przez nagrzewnicę,nie oznacza że jest sprawna.
Ostatnio zmieniałem u siebie.Przepływ przez nią był,ale grzała tak,że ja cieplej chuchałem.
Jak ją rozciąłem,to ponad połowa kanałów była zamulona...
Ostatnio zmieniałem u siebie.Przepływ przez nią był,ale grzała tak,że ja cieplej chuchałem.
Jak ją rozciąłem,to ponad połowa kanałów była zamulona...
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
aha ok apoko dzieki zobaczymy co inni napisza
a jescze jedno jak przy odpalonym silniku mam werze od nagrzewnicy to sa twarde po jezdzie i grzeja dos a jak odkrece zbiorniczek syknie powietrze nagle wzrasta woda delikatnie i nie grzeje juz dopiero jak znow dogazuje
a jescze jedno jak przy odpalonym silniku mam werze od nagrzewnicy to sa twarde po jezdzie i grzeja dos a jak odkrece zbiorniczek syknie powietrze nagle wzrasta woda delikatnie i nie grzeje juz dopiero jak znow dogazuje
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
jak juz masz wymieniac narzewnice to spróbuj ja przedmuchac albo podłączyc odwrotnie przewody lub zapodać wąż orodowy z nie maksymalnym ciśnienie w nagrzewnice od strony powrotu. Ja ostatnio robiłem uszczelke w mk4 to właśnie takie był efekt że nie grzał bez przygazowania, ale jeśli nie masz efektów ubocznych wskazujących na uszczelke pod głowicą to ok.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
zobacze jutro co bedzie zrobie jak mowisz odwrotnie dam werze zobaczymy
i przedmucham ja
i przedmucham ja
Odp: Słabe grzanie TDI pomocy :(((
podepne sie od temat:
jak szybko powinien nagrzac sie taki tdi 90 - 150KM, bo podejrzewam ze moj takze slabo sie cos nagrzewa:-( moze da sie to okreslic w kilometrach, lub czasie. Wiem ze warunki zewnetrzne sa inne, ale ja jadac do pracy 11km (max 15minut) jeszcze nigdy nie nagrzalem wody do 90 stopni. Jest sens zakrywac mu chlodnice jak smigam takie krotkie odcinki?
jak szybko powinien nagrzac sie taki tdi 90 - 150KM, bo podejrzewam ze moj takze slabo sie cos nagrzewa:-( moze da sie to okreslic w kilometrach, lub czasie. Wiem ze warunki zewnetrzne sa inne, ale ja jadac do pracy 11km (max 15minut) jeszcze nigdy nie nagrzalem wody do 90 stopni. Jest sens zakrywac mu chlodnice jak smigam takie krotkie odcinki?
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
szczyku, u mnie w AHU przy spokojnej jeździe łapie 90 dopiero gdzieś po 12 - 15km (jazda do 2,2k RPM).
Ja na zimę zakrywam chłodnice i troche to pomaga, aczkolwiek to jest Diesel i raczej normalne że się długo nagrzewa.
Przy sporych mrozach złapie 70, jak się przebutuje to podskoczy do 90, ale w korku znów potrafi opaść, więc raczej ten typ tak ma.
Druga sprawa jest taka, czy odrazu włączasz grzanie czy nie. Ogrzewanie też wychładza układ.
Ja na zimę zakrywam chłodnice i troche to pomaga, aczkolwiek to jest Diesel i raczej normalne że się długo nagrzewa.
Przy sporych mrozach złapie 70, jak się przebutuje to podskoczy do 90, ale w korku znów potrafi opaść, więc raczej ten typ tak ma.
Druga sprawa jest taka, czy odrazu włączasz grzanie czy nie. Ogrzewanie też wychładza układ.
Rust is lighter than carbon fiber
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
Właśnie to jest nie normalne, że diesel się długo nagrzewa. Zdrowy diesel raz dwa łapie temperaturę pracy.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
Tylko nie porównuj diesla do turbodiesla - bo ten drugi nigdy tak szybko nagrzewać się nie będzie.boleK1315 pisze:Właśnie to jest nie normalne, że diesel się długo nagrzewa. Zdrowy diesel raz dwa łapie temperaturę pracy.
Za długo, stanowczo za długo po 5-7km powinien już się zagrzać, a po 11 na bank. To też zależy od drogi jaką się poruszasz, średniej prędkości i od faktu czy włączasz ogrzewanie od razu i na jaką siłę nawiewu.szczyku pisze:Wiem ze warunki zewnetrzne sa inne, ale ja jadac do pracy 11km (max 15minut) jeszcze nigdy nie nagrzalem wody do 90 stopni.
Zresztą jest o tym już cały temat
Słabe grzanie TDI pomocy :(((
jak raz 2 łapie dobrze temperature to wlasnie chyba cos nie tak u mnie po 2 km jest juz cos okolo 70 ale mam nawet na 90 stopni i musze przygazowac zeby cos grzał
mi chodzi co zrobic z grzaniem kniemam climatronika
mi chodzi co zrobic z grzaniem kniemam climatronika
Odp: Słabe grzanie TDI
Wiekszosc drogi mam z gorki i grzanie na maxa, a nawiew 2 kreski, do 90 nie dociaga, ale do tych 70 spokojnie dochodzi, obrotami nie przekraczam 2000obr/min. Przygladne sie tematowi jak bede jezdzil po normalnej plaskiej drodze.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Słabe grzanie TDI
Ja napiszę nieco inaczej: nie porównuj diesla i turbodiesla do TDI-bo ten trzeci nigdy tak szybko nagrzewać się nie będzieitaliano_83 pisze:Tylko nie porównuj diesla do turbodiesla - bo ten drugi nigdy tak szybko nagrzewać się nie będzie.
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Słabe grzanie TDI
A co powiecie o nagrzewaniu się mojego auta: Jest temp ok 4 do 5 stopni. Odpalam chodzi chwile i ruszam wolno na 2 jade przez krótka ulice (ok. 150-200m) na osiedlu potem jade jakieś 300-400 m do śwaitel i wyjeżdzam na autostradę. Autostradą jade na początek jakieś 90-95 ok 2000rpm. a potem 100km/h dopuki 90* na blacie nie pokaże się. TYlko, że 90* to pokazuje sie gdy przejede ok 10km tym stylem co opisałem. EGR mam wywalony za tą chłodniczką spalin czy jak tam ją zwał.
Czy to nie za długo sie rozgrzewa? CO bedzie jak bedą ujemne temp. Ogrzewanie mam właczone wentylator na pierwszy stopień na 1 i temp ustawiona 18 stopni.
Czy to nie za długo sie rozgrzewa? CO bedzie jak bedą ujemne temp. Ogrzewanie mam właczone wentylator na pierwszy stopień na 1 i temp ustawiona 18 stopni.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości