1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » ndz paź 21, 2012 22:34

Witam.

Mam duży problem mianowicie po wymianie pompy wtryskowej 1.9 td przez godzine bylo wszystko ok.
po godzinie odpalilem samochod dalem gazu i sie zaczelo

obroty nie potrafily przekroczyc 1600 obrotow pozniej 1800 nastepnie 1300

pomyslalem przejade sie to moze cos pomorze. a tu lipa

po 10ciu kilometrach samochod dochodzil do 2200 obrotow

po 20 kilometrach nagle spadl na 1500 obrotow na pierwszym biegu (ruszanie ze swiatel) i po chwili dostal naglych obrotow i zaczol isc normalnie na kazdym biegu.

nie mam juz glowy brak pomyslow co to moze byc.
rozrząd oik, klin na wale ok,

przeszukalem forum lecz nic nie znalazlem. powiem tyle ze na pierwszej pompie najpierw bylo to samo a pozniej nie dalo sie juz nawet auta zapalic.

mysla nad tym czy nie bedzie to vacum pompa, ewentualnie turbina. pomocy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Michał_1977 » pn paź 22, 2012 07:47

Rurson55 pisze:vacum pompa, ewentualnie turbina
Nic z tych rzeczy.
Powiedz kolego,kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa?
Ile ta pompa stała nieruszana,zanim ją założyłeś?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » pn paź 22, 2012 22:23

Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
pompa z tego co wiem byla tydzien wyciagnieta pod warunkiem ze gosc mowi prawde i jak ją kupilem w sobote to w niedzieje ja zalozylem,

odpalil bez wieksztych problemow, z tym ze utrzymuje obroty 1050- 1000.

a jak go tak wlasnie z muli to ma 900.
Chociarz dzis rano mial 900 i szedlk normalnie, a teraz wrucilem z pracy autobusem bo jak go zgasilem rano tak teraz juz nie odpalil, paliwo coflo sie chyba az do zbiornika i po filipku akumulator pad i nadal nie dostal paliwa



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Bartek_R » pn paź 22, 2012 22:48

Rurson55 pisze:Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
:panna:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Michał_1977 » wt paź 23, 2012 05:28

Rurson55 pisze:Filtr paliwa nie byl wymieniany z hm 4 lata odkąd moj ojciec go mial a wczesniej to nie wiem.
He,he,he...zmień ten filtr i wszystko wróci do normy,tylko zalej go paliwem!
Po co było zmieniać pompę? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » wt paź 23, 2012 21:20

heh teraz toi juz nie wiem po co ją zmienialem :banghead:
ale jakos lepiej na tej pompie sie zbiera i mniej pali, tyle ze nie umiem ustawic jej zeby 950 obrotow bylo,
a starą pompe niewiem zreszta co z nią zrobic.
ale zawsze jakies doswiadczenie zdobylem zmieniając ją sam :helm:

jeszcze takie pytanie filtr paliwa ma zawor zwrotny w siobie??



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Bartek_R » wt paź 23, 2012 22:49

nie, ale są na nim strzałki żeby go źle nie podłączyć, zawór jest w śrubie mocującej wylot paliwa z pompy(czy jak to tam się zwie)


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » śr paź 24, 2012 19:02

aha a jak on dziala to jest mozliwosc pwrotu paliwa do zbiornika czy to juz zalezy od filtra czy jaki bo coflo sie paliwo, zaraz jade go przyprowadzic, hm kupilem zaworek zwrotny wiec na wrazie czego zaloze go przed filter od strony pompy wtryskowej nie mam hcwilowo kasy na filter paliwa (kryzys) ale mam taki filter ktory byl zalozony w audi 80 niby jest taki sam wiec na jakis czas go zaloze.



Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » pt paź 26, 2012 22:22

nom zmienilem filter zalozylem zaworek zwrotny i jest ok.

teraz pytanie jakie są objawy źle ustawionego kąta wtrysku??
teraz zauwazylem ze jak odpalam go po dluzszym postoju to podczas krecenia rozrusznikiem prycha i dopiero pali;/



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Michał_1977 » sob paź 27, 2012 05:59

Rurson55 pisze:eraz pytanie jakie są objawy źle ustawionego kąta wtrysku??
teraz zauwazylem ze jak odpalam go po dluzszym postoju to podczas krecenia rozrusznikiem prycha i dopiero pali;/
Masz za późny kąt.Pchnij lekko pompę na silnik.
Na pompie obok węża paliwowego jest kreska (nadlewka na kadłubie). Ma się ona pokrywać z prostą pionową wytłoczką na blaszanej osłonie paska rozrządu.
To jest oczywiście taki odnośnik,bo idealne ustawienie,to tylko zegarem lub lampą.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » ndz paź 28, 2012 14:09

aha rozumiem.
Zaraz sie za to biore.
ogolnie rzecz biorąc samochod ma dużo wiekszą moc i duzo lepiej sie zbiera niz na starej pompie :helm:

aczkolwiek i tak bd go musial dac do pompiarza zeby wszystko idealnie ustawil bo planuje maly mody, tzn bopost pin icek i zwększyć cisnienie na turbawie a nie chce zeby pozniej okazalo sie ze pompa źle hula



Rurson55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 20, 2012 13:00

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: Rurson55 » wt paź 30, 2012 19:25

Powiedzcie mi czy kąt wtrysku ma coś wspólnego ze spalaniem oraz obrotami silnika??

powiem szczerze ze okazuje sie ze nie pali tak malo, na zatankowanych 6 litrach od rezerwy zrobilem 70 kilometrow i juz zaczyna powoli wchodzic na czerwoną pierwszą kreske;/ po zatankowaniu mialem pierwsza bialą



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

1.9 td przed wymianą pompy wtryskowej i po wymianie dzieją s

Post autor: souler » wt paź 30, 2012 21:26

oczywiście, że ma wpływ


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości